Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har erfaring med det? 
Luket for gøy på et par av de i dag og de luktet sykt godt. Men, er jo redd de typisk lukter eddik etter to timer eller at lukten forandrer seg veldig. 
Hva er din erfaring? 

Anonymkode: 736f9...84b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange gode på Normal. Sjølv har eg nokre frå La Rive som er gode. Ellers sel dei jo også kjendisparfymar og Elizabeth Arden.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Flere gode og som hun over her sa la rive har noen gode.

Anonymkode: e91c5...e2e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Parfymer er som kjent nå hormonforstyrrende og skadelig. Du kan jo heller sjekke ut noen av de renere parfymene? Helst eteriske oljer.

Anonymkode: 1bd04...45b

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Parfymer er som kjent nå hormonforstyrrende og skadelig. Du kan jo heller sjekke ut noen av de renere parfymene? Helst eteriske oljer.

Da skal man slutte med tannkrem, lotion, medisiner, sjampo, såpe og hel haug med andre ting 

Anonymkode: 5de30...6a7

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

eddik hvor i alle dager har du det fra at det kommer til å lukte eddik?

mange av merkene er jo også i mange andre butikker også. jeg har en parfym derfra som jeg kjøpte for flere år siden og lukter forsatt det samme. jeg pleier også kjøpe deo kun på noraml merke er over alt men den lukta er kun der nivea 

Anonymkode: 3183d...254

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Da skal man slutte med tannkrem, lotion, medisiner, sjampo, såpe og hel haug med andre ting 

Det er jo null problemer å finne giftfrie produkter uten i 2026. En tur på Svanemerket sin nettside f.eks. Whataboutism fungerer rett og slett dårlig på dette :hjerteflagg:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Liker mange av parfymene fra La Rive, de er gode kopier av dyre parfymer. Ikke helt samme dybde som originalen, og sjelden med like langvarig duft, men dét er altså primærforskjellen. Har aldri opplevd at noen av dem utviklet seg negativt på huden, i hvert fall.

Anonymkode: 54b07...050

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Nå er jo tannkrem, medisiner og såpe en nødvendighet. Til forskjell fra parfyme.

Anonymkode: becbd...f7c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Piss meg i øret.

Det er ikke automatisk bra å bruke eyeriske oljer heller. Flere av de er skadelige for både folk og dyr, mange er elendige for miljøet og de er ofte rimelig snuskete fremstilt.

Anonymkode: a4830...e55

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Det er jo null problemer å finne giftfrie produkter uten i 2026. En tur på Svanemerket sin nettside f.eks. Whataboutism fungerer rett og slett dårlig på dette :hjerteflagg:

Sa ikke det...men nå spurte ts om parfyme fra Normal.. ikke Svanemerket parfymer etc

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Piss meg i øret.

Det er ikke automatisk bra å bruke eyeriske oljer heller. Flere av de er skadelige for både folk og dyr, mange er elendige for miljøet og de er ofte rimelig snuskete fremstilt.

Anonymkode: a4830...e55

Helt enig. Ikke alt er bra selv om det er naturlig og eteriske oljer er mye verre for huden enn syntetisk parfyme og mye mer allergifremkallende. 

Anonymkode: 4435d...dec

• Liker 1
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Har flere body mist fra Normal som bare lukter rent og nysdusjet. Liker de godt! Får masse komplimenter at jeg lukter godt, og det er ikke mye eller intenst. 

Anonymkode: dede5...dd2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk alle sammen ☺️Da blir det nok Normal parfyme etterhvert 👍🏼

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

HAHA! 

Anonymkode: eced2...d0f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Åhhh 🙄 Det var ikke det Ts spurte om.. skal alltid komme inn slike «bedrevitere».

Ts, jeg bruker la taffa eller noe sånt, den hvite, lukter godt og ikke for sterkt.

Anonymkode: e594c...2f3

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.1.2026 den 18.45):

Noen som har erfaring med det? 
Luket for gøy på et par av de i dag og de luktet sykt godt. Men, er jo redd de typisk lukter eddik etter to timer eller at lukten forandrer seg veldig. 
Hva er din erfaring? 

Synes de parfymene som er på normal er "billige" og dårlige på lukt. Sitter ikke lenge heller. Ville heller anbefalt noe fra Kicks.

Anonymkode: 255e7...912

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ser ingen grunn til at parfymer fra normal skal lukte eddik.

Har hatt flere parfymer fra La Rive (inkludert en eske med små flasker av flere forskjellige dufter) men syntes dessverre de alle luktet pyton.

Jeg har dog en body mist fra Normal som lukter veldig godt (duften forsvinner dessverre raskt siden det er en body mist) 

Anonymkode: d2639...32a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har veldig god wrfaring med de, mange av de er "dupes", altså en billigere versjon som ligner på dyre designer parfymer. Både NG og La rive har mange. Den lilla "Predator" fra NG ligner mye på parfymen Alien fra Mugler i min mening. Parfymene til La Rive er også veldig gode. Jeg har brukt lady diamond i mange år og den får jeg alltid masse komplimenter på. Jeg er usikker på hva den er dupe for, mulig noe parfyme fra Paco Rabbane tror jeg.  parfymen her choice er også kjempegod, den har jeg også brukt i flere år. Den er en giorgio armani " my way" dupe 😊 Også har de også noen andre parfymer å da, fra billie eilish, sabrina carpenter, britney spears, osv. De har også begynt å ta inn mye fra lattafa. Jeg liker ikke så mange av de, men en av de nyeste de har tatt inn som heter "victoria" fra lattafa er kjempegod hvis man liker parfyme som lukter litt vanilje og sitronmarengs ️ Men den er litt dyrere da, tror jeg betalte rundt 450 for den

Anonymkode: a2c37...4c9

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.1.2026 den 19.49):

Liker mange av parfymene fra La Rive, de er gode kopier av dyre parfymer. Ikke helt samme dybde som originalen, og sjelden med like langvarig duft, men dét er altså primærforskjellen. Har aldri opplevd at noen av dem utviklet seg negativt på huden, i hvert fall.

Anonymkode: 54b07...050

Akkurat. Det er hva de er kjent for. Her, fra Fragrantica, (i engelsk) du får en ide på hva de etterligner
https://www.fragrantica.com/designers/La-Rive.html

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...