AnonymBruker Skrevet 3. januar #1 Skrevet 3. januar Jeg har nylig fått diagnosen ADHD som 49 åring og har startet medisinering på Elvanse. Den hjelper på konsentrasjon og følelseregulering, men har fortsatt en del indre uro. Er dette en bivirkning som vil forsvinne etter hvert, noen som har erfarlng med dette? Anonymkode: 0e4f4...e57
AnonymBruker Skrevet 3. januar #2 Skrevet 3. januar Dette bør du ta med psykiateren din. Anonymkode: 40267...d10 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar #3 Skrevet 3. januar Du skal vel tilbake til legen og justere dosen? Begynner vanligvis på veldig lav dose, så det er valig at ikke alt forsvinner på umiddelbart. Anonymkode: beb62...464
Tidsklemmen Skrevet 3. januar #4 Skrevet 3. januar (endret) AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg har nylig fått diagnosen ADHD som 49 åring og har startet medisinering på Elvanse. Den hjelper på konsentrasjon og følelseregulering, men har fortsatt en del indre uro. Er dette en bivirkning som vil forsvinne etter hvert, noen som har erfarlng med dette? Anonymkode: 0e4f4...e57 Jeg bruker Concerta, syns den fungerer bedre. Har prøvd forskjellige merker. Jeg tror jeg alltid kommer til å ha angst, det er svært vanlig (det kan også være en bivirkning fra medisin) min hjelper for det. Endret 3. januar av Tidsklemmen
Tidsklemmen Skrevet 3. januar #5 Skrevet 3. januar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg har nylig fått diagnosen ADHD som 49 åring og har startet medisinering på Elvanse. Den hjelper på konsentrasjon og følelseregulering, men har fortsatt en del indre uro. Er dette en bivirkning som vil forsvinne etter hvert, noen som har erfarlng med dette? Anonymkode: 0e4f4...e57 Jeg husker jeg leste engang at din inneholder et annet virkemiddel som kan fungere bedre hvis Ritalin og concerta ikke ga ønsket effekt. Jeg fikk diagnosen som barn og brukt medisin i tretti år, til og fra. De slutter å fungere, hvis man tar de hver dag.
AnonymBruker Skrevet 4. januar #6 Skrevet 4. januar Vet ikke hva slags uro du kjenner på. Jeg blir veldig aktivert av medisinene, som konstant dirring i brystet. Anonymkode: c6be2...f15
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå