Frøya3 Skrevet 6. januar #21 Skrevet 6. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Google keep her også (den er gratis). Har delte handlelister over ukedagene med samboer, også har jeg andre lister som bare er mine. Har ikke savnet gruppering av varer, jeg skriver uansett lista etter hvor tingene ligger i 'vår' butikk. Anonymkode: 3db94...08b Takk for svar
Frøya3 Skrevet 6. januar #22 Skrevet 6. januar sofie777 skrev (3 timer siden): Lister er gratis Flott 😊
AnonymBruker Skrevet 6. januar #23 Skrevet 6. januar Frøya3 skrev (7 timer siden): Er noen av disse appene gratis, eller må en betale noe? OurGroceries er og gratis. Anonymkode: 72bd7...4d8 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar #24 Skrevet 6. januar Vi deler bare et notat på iPhone. Fra appen «notater». Fungerer veldig greit ☺️ Anonymkode: be514...1b1 1
aksase Skrevet 6. januar #25 Skrevet 6. januar (endret) Vi bruker Microsoft OneNote til handliste og har gjort det i over 10 år. Bruker avkryssingsbokser slik at vi bare krysser av det som må kjøpes inn og fjerner krysset etterhvert som vi plukker i butikkhylla. Avkryssing er mye raskere enn å skrive all teksten hver gang. Se bilde. Alle dokumenter i OneNote kan deles med hvem som helst, og vi har gitt tilgang til alle i husstanden, både barn og voksne, slik at alle kan krysse av ting når de oppdager noe vi trenger. Bruker også One Note til felles planlegging av feriereiser, feriedagbok, notering av service på biler og alt mulig annet som er kjekt å notere. OneNote kan lagre alt mulig rart i samme notat, som bilder, filvedlegg, tabeller, tekstnotater, håndskriftnotater osv..... Vi har MS-abonnement, men jeg tror OneNote er gratis for alle med en Microsoft-konto. OneNote fungerer på de fleste enheter og plattformer, både mobil, PC, Mac og i nettleser. Endret 6. januar av aksase 1
Maskopi Skrevet 6. januar #26 Skrevet 6. januar Microsoft ToDo, den er gratis og der deler vi lister som feks: Dagligvarer Ønskelister (en for oss og en for hver av barna, genialt om noen spør etter ønsker ) Innkjøp til huset Handlelister for spesielle anledninger som feks konfirmasjon, hyttetur, julegaver etc Ungdommene har også tilgang til en del av listene, så er det mat som går tom eller som ønskes kjøpt inn så legges det inn der. Genialt 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar #27 Skrevet 6. januar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Google keep her også (den er gratis). Har delte handlelister over ukedagene med samboer, også har jeg andre lister som bare er mine. Har ikke savnet gruppering av varer, jeg skriver uansett lista etter hvor tingene ligger i 'vår' butikk. Anonymkode: 3db94...08b Det gjør jeg også. Fører jo opp ting løpende, eller oppskrift for oppskrift før ukeshandel. Så drar jeg alt på riktig plass avhengig av hvilken butikk jeg skal på (har flere å velge i). Gruppering hadde bare irritert meg. Anonymkode: b6c1c...d73 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar #28 Skrevet 6. januar aksase skrev (1 time siden): Vi bruker Microsoft OneNote til handliste og har gjort det i over 10 år. Bruker avkryssingsbokser slik at vi bare krysser av det som må kjøpes inn og fjerner krysset etterhvert som vi plukker i butikkhylla. Avkryssing er mye raskere enn å skrive all teksten hver gang. Se bilde. Alle dokumenter i OneNote kan deles med hvem som helst, og vi har gitt tilgang til alle i husstanden, både barn og voksne, slik at alle kan krysse av ting når de oppdager noe vi trenger. Bruker også One Note til felles planlegging av feriereiser, feriedagbok, notering av service på biler og alt mulig annet som er kjekt å notere. OneNote kan lagre alt mulig rart i samme notat, som bilder, filvedlegg, tabeller, tekstnotater, håndskriftnotater osv..... Vi har MS-abonnement, men jeg tror OneNote er gratis for alle med en Microsoft-konto. OneNote fungerer på de fleste enheter og plattformer, både mobil, PC, Mac og i nettleser. Bare for å sammeligne - uten at noe er bedre eller verre. Fordelene med Keep for meg; Vi handler så mye forskjellig at en fast liste aldri ville fungert. Keep husker tidligere ting. Skriver jeg To - så foreslår den tomater. Tingene forsvinner når du klikker ut - så lista blir kortere og kortere Anonymkode: b6c1c...d73 2
sofie777 Skrevet 6. januar #29 Skrevet 6. januar (endret) AnonymBruker skrev (4 timer siden): Bare for å sammeligne - uten at noe er bedre eller verre. Fordelene med Keep for meg; Vi handler så mye forskjellig at en fast liste aldri ville fungert. Keep husker tidligere ting. Skriver jeg To - så foreslår den tomater. Tingene forsvinner når du klikker ut - så lista blir kortere og kortere Anonymkode: b6c1c...d73 Lister foreslår også ting for meg, det er kjekt. Jeg hater å gå frem og tilbake, men har fast rute i butikker, så det at maten "blir med" fra butikkliste til butikkliste og listen endrer seg fra sted til sted, er en kjempefordel, Jeg kunne også brukt den til huskelister osv, men har ikke noe å sette på den, det meste går i aCalendar i stedet. Endret 6. januar av sofie777
AnonymBruker Skrevet 6. januar #31 Skrevet 6. januar Vi brukte "Buy Me a Pie" før, men har nå gått over til Listonic. Jeg likte den første bedre. Den hadde mer funksjonalitet. Men dessverre ble det betalingsversjon, slik at mannen ikke lenger fikk tilgang til mine lister uten å betale. (Jeg har den fortsatt, i en gratisversjon.) På den annen side finner jeg den ikke lenger i app-store, så mulig den har byttet navn. Har ikke noen bedre forslag enn Listonic, med mindre du kjøper en app. Anonymkode: b2dfc...f29 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå