AnonymBruker Skrevet 3. januar #1 Skrevet 3. januar Hei! Er det noen som har tips til en handlelisteapp som funker fint til deling av handlelister? Altså en app hvor både jeg og mannen kan skrive inn ting som vi kommer på skal handles. Vi har brukt listonic frem til nå, og den har funket stort sett greit, men tenkte vi kunne se om det er noe bedre da de bugga den konstant har var mer akseptable i 2020 enn i 2026... Anonymkode: 31c2e...74a
AnonymBruker Skrevet 3. januar #3 Skrevet 3. januar Vi bruker google keep. Har en liste per butikk. Anonymkode: b6c1c...d73 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar #4 Skrevet 3. januar Vi bruker en app som heter Bring!. Veldig enkel og begge har tilgang på samme lister. Anonymkode: dc5f2...55b
AnonymBruker Skrevet 3. januar #5 Skrevet 3. januar Google Keep, her også. Har mange forskjellige lister der; noen som deles, noen som bare er mine. Anonymkode: 8540c...5d4
AnonymBruker Skrevet 3. januar #6 Skrevet 3. januar Vi har alt i google docks. Ett docks heter "handleliste" og vi har selv skrevet inn overskrifter (butikknavn). Sletter ting fortløpende. F.eks MATBUTIKK: -Ost -Kjøttdeig ,osv.. IKEA: -Gryte -Hånklede -knagg PLANTASJEN: -Roser -utejord Anonymkode: 74ded...f26
AnonymBruker Skrevet 3. januar #8 Skrevet 3. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Google Keep, her også. Har mange forskjellige lister der; noen som deles, noen som bare er mine. Anonymkode: 8540c...5d4 Samme her. Har en lang rekke lister. En egen for gaver som må kjøpes inn. En for ting jeg må plukke med neste gang jeg er i sentrum. En der jeg noterer egne gaveønsker (stor familie som spør 😅). Ting som må fikses i huset. Noen deles med mannen, andre er bare mine. Anonymkode: b6c1c...d73
AnonymBruker Skrevet 3. januar #9 Skrevet 3. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi har alt i google docks. Ett docks heter "handleliste" og vi har selv skrevet inn overskrifter (butikknavn). Sletter ting fortløpende. F.eks MATBUTIKK: -Ost -Kjøttdeig ,osv.. IKEA: -Gryte -Hånklede -knagg PLANTASJEN: -Roser -utejord Anonymkode: 74ded...f26 Hvorfor ikke keep i stedet for docs? Anonymkode: b6c1c...d73
AnonymBruker Skrevet 3. januar #10 Skrevet 3. januar Takk for svar! Jeg så på google keep, men det ser ikke ut til at den har den funksjonen jeg har likt vest med listonic, ved at den grupperer like matvarer sammen. Alle grønnsaker sorteres sammen, alt av kjølevarer osv osv. Anonymkode: 31c2e...74a
AnonymBruker Skrevet 3. januar #11 Skrevet 3. januar Keep her også. Veldig enkel og oversiktelig uten masse dill. Anonymkode: de92c...64a
AnonymBruker Skrevet 3. januar #12 Skrevet 3. januar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Takk for svar! Jeg så på google keep, men det ser ikke ut til at den har den funksjonen jeg har likt vest med listonic, ved at den grupperer like matvarer sammen. Alle grønnsaker sorteres sammen, alt av kjølevarer osv osv. Anonymkode: 31c2e...74a OurGroceries gjør det. Anonymkode: 72bd7...4d8
AnonymBruker Skrevet 3. januar #13 Skrevet 3. januar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Takk for svar! Jeg så på google keep, men det ser ikke ut til at den har den funksjonen jeg har likt vest med listonic, ved at den grupperer like matvarer sammen. Alle grønnsaker sorteres sammen, alt av kjølevarer osv osv. Anonymkode: 31c2e...74a Nei det gkør den ikke, men det har heller aldri vært et savn da det er enklere å skrive ting i rekkefølgen det ligger i butikken. Anonymkode: de92c...64a
AnonymBruker Skrevet 3. januar #14 Skrevet 3. januar vi bruker bring sin app, veldig fornøyd med den begge to Anonymkode: 3b51f...11e
AnonymBruker Skrevet 5. januar #15 Skrevet 5. januar Bruker også Listonic, liker den veldig godt Anonymkode: 568f7...3ff 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar #16 Skrevet 5. januar Vi bruker Bring! Godt fornøyd med den da den virker på tvers av iPhone og android Anonymkode: d81da...908
sofie777 Skrevet 5. januar #17 Skrevet 5. januar Bruker en app som heter Lister. Den er veldig kjekk fordi man kan sette kategorier i rekkefølge og så endre rekkefølgen etter hvilken butikk man handler i. F.eks. en for frukt/grønt, en for meieri og en for kjøtt og om kjøtt står før meieri i en butikk, så er det bare å endre på rekkefølgen i listen til den butikken. Man krysser av for det man har kjøpt og så legger det seg nederst i tilfelle man trykker feil, veldig kjekt, det også. Dette var noe jeg ble vant med i Out of Milk og da den forsvant, gikk det en stund før jeg fant denne, men nå er jeg fornøyd. 1
Frøya3 Skrevet 5. januar #18 Skrevet 5. januar Er noen av disse appene gratis, eller må en betale noe?
AnonymBruker Skrevet 5. januar #19 Skrevet 5. januar Frøya3 skrev (9 minutter siden): Er noen av disse appene gratis, eller må en betale noe? Google keep her også (den er gratis). Har delte handlelister over ukedagene med samboer, også har jeg andre lister som bare er mine. Har ikke savnet gruppering av varer, jeg skriver uansett lista etter hvor tingene ligger i 'vår' butikk. Anonymkode: 3db94...08b 1
sofie777 Skrevet 5. januar #20 Skrevet 5. januar Frøya3 skrev (19 minutter siden): Er noen av disse appene gratis, eller må en betale noe? Lister er gratis 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå