Gå til innhold

Beholder til overnight oats

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har fått så dilla på det, og vil ha med på jobb. Noen tips til gode beholdere som man kan ha i veska uten å søle ut alt? Helst glass eller stainless steel! 🙏🏽

Anonymkode: 613b8...dd5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syltetøyglass

Norgesglass med sneppertlokk

• Liker 3
Skrevet (endret)

Nå måtte jeg google, og fant ut at det er kjøleskapsgrøt 😀

Enig med den over.👍⬆️

Jeg ser mange bruker bare havregryn, men jeg foretrekker med chia-frø og gjerne også isteden for havregryn.

Endret av Hanne67
  • Liker 2
Skrevet
Hanne67 skrev (1 time siden):

Nå måtte jeg google, og fant ut at det er kjøleskapsgrøt 😀

Enig med den over.👍⬆️

Jeg ser mange bruker bare havregryn, men jeg foretrekker med chia-frø og gjerne også isteden for havregryn.

Haha, ja, burde egentlig brukt det norske ordet!

Elsker chiafrø!😍 bruker begge to. Hva blander du med?:)

ts

Skrevet

Disse her fra Clas Ohlson er veldig fine. Finnes i flere størrelser. IKEA har noen veldig like som også fungerer bra. Syltetøyglass og glass til sylteagurker og rødbeter er også fine. 

• Liker 1
Skrevet

En liten mattermos?

Anonymkode: 0318b...d51

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg bruker plastkopper med skrukork. Og så har de en liten kuppel på toppen - så jeg kan ta med toppinger. 

Så kommer vel plast-politiet. 1) plast solgt i Norge er trygt. 2) glass er noe herk i jobbveska - tyngde, lekkasje, lett å knuse. 3) jeg får uansett i meg mer plast gjennom drikkevannet hver dag. 4) jeg vokste opp med barbie på 80-tallet, så er vel kjørt uansett. 

Eksempel plastkopp

Anonymkode: 42749...126

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg bruker plastkopper med skrukork. Og så har de en liten kuppel på toppen - så jeg kan ta med toppinger. 

Så kommer vel plast-politiet. 1) plast solgt i Norge er trygt. 2) glass er noe herk i jobbveska - tyngde, lekkasje, lett å knuse. 3) jeg får uansett i meg mer plast gjennom drikkevannet hver dag. 4) jeg vokste opp med barbie på 80-tallet, så er vel kjørt uansett. 

Eksempel plastkopp

Anonymkode: 42749...126

Jeg har flere lignede og signerer det du sier. Jeg går også for plast eller eventuelt stål, men da ikke til flytende/potensielt gris, når det skal med i sekk og veske. Glass veier som du sier, og jeg vil heller ikke at det skal knuse. Kan likevel anbefale de fra CO eller IKEA, for har de hjemme til ulike ting. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Haha, ja, burde egentlig brukt det norske ordet!

Elsker chiafrø!😍 bruker begge to. Hva blander du med?:)

ts

Jeg bruker gjerne fruktyoghurt eller melk, og topper med bær, litt sukker, nøtter. 

Kan forøvrig anbefale denne, men er i plast.: https://www.rusta.com/nb-no/hjem-og-innredning/husholdning/matoppbevaring/yoghurtbeger-med-skje-leila-350-ml-plast

Rusta har også Glasskrukke med lokk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...