AnonymBruker Skrevet fredag kl. 22:48 #1 Skrevet fredag kl. 22:48 Vi venter barn nummer tre, og vurderer følgende navn: Aksel, Sverre og Laurits. Vi vil gjerne ha et klassisk, men tradisjonelt navn. Aksel har de siste årene preget topplistene, og mannen ønsker ikke noe «white trash navn». Jeg føler ikke at Aksel kommer inn under denne kategorien. Laurits er et gammelt familienavn, men jeg blir ikke helt fortrolig med dette. Innspill? Anonymkode: 87018...0a9
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 11:18 #2 Skrevet lørdag kl. 11:18 Tre fine navn. Men Aksel er veldig mye brukt nå, hvis det betyr noe. Det er ikke noe trash navn selv om det er mye brukt. Anonymkode: 71be1...22d
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 18:37 #3 Skrevet lørdag kl. 18:37 Ville valgt Sverre 😊. Aksel er også fint, jeg personlig liker bedre Axel, men vet at de fleste liker best Aksel. . Ville ikke valgt Laurits bare fordi det er et familienavn, hvis du egentlig ikke liker det. Men det er litt kult navn. Anonymkode: 05a15...4c9
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 23:20 #4 Skrevet lørdag kl. 23:20 Jeg likte Aksel best av disse. Laurits var ikke noe fint. Anonymkode: 98ec4...3ab
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 13:35 #5 Skrevet søndag kl. 13:35 Sverre er et godt og norsk navn. Solid Anonymkode: 4496f...dbf 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 13:41 #6 Skrevet søndag kl. 13:41 Både Sverre og Aksel er mye brukt. Lauritz er et fint navn, et annet navn som ligner er Lavrans. Andre navn: Lars, Olav(MYE brukt), Erling, Asbjørn, Terje, Trygve, Ola/Ole, Gustav, Severin, Georg, Viljar, Anonymkode: 60824...ac6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå