Rødvinsfilosofen Skrevet 5. januar #21 Skrevet 5. januar CrazyCatLady2500 skrev (På 2.1.2026 den 23.07): Flere som ser denne? Jeg syntes den var treg først, men så bråsnudde det og jeg ble hekta. Bekmørkt og dystert, riktignok. Men spennende! Har lest bøkene, og tenker å se serien. Hva synes du? Er den å anbefale? Rumle skrev (8 timer siden): Jeg har lest bøkene og sett nesten hele serien. Synes serien har vært bra, kanskje litt mørkere enn den var i mitt hode da jeg leste. Har bare sett traileren. Det slo meg at nordisk film er inne i en «mørk» æra, men med varme toner? 🤭 Før skulle all krim være nummeret inntil svart-hvitt, med kalde blå toner. ( Broen, f.eks )
CrazyCatLady2500 Skrevet 5. januar Forfatter #22 Skrevet 5. januar Rødvinsfilosofen skrev (6 timer siden): Har lest bøkene, og tenker å se serien. Hva synes du? Er den å anbefale? Har bare sett traileren. Det slo meg at nordisk film er inne i en «mørk» æra, men med varme toner? 🤭 Før skulle all krim være nummeret inntil svart-hvitt, med kalde blå toner. ( Broen, f.eks ) Jeg har ikke lest boka men kommer til å lese de to neste bøkene nå etter å ha sett serien 😃
Rumle Skrevet 5. januar #23 Skrevet 5. januar Rødvinsfilosofen skrev (12 timer siden): Har lest bøkene, og tenker å se serien. Hva synes du? Er den å anbefale? Har bare sett traileren. Det slo meg at nordisk film er inne i en «mørk» æra, men med varme toner? 🤭 Før skulle all krim være nummeret inntil svart-hvitt, med kalde blå toner. ( Broen, f.eks ) Hmm, dette har jeg ikke tenkt over, men det kan godt være du har rett! Husker godt perioden med de kalde tonene, ja!
AnonymBruker Skrevet 5. januar #24 Skrevet 5. januar Jeg var fanget etter to minutter. Kjente alle følelsene til Jana så intenst. Veldig god serie. Om jeg skal pirke på noe , så ble det en litt for kjapp og enkel avslutning. Anonymkode: 27378...d1e 1
Vampyrina Skrevet 6. januar #25 Skrevet 6. januar Jeg elsket bøkene, men synes serien var for mørk ifht hva jeg selv forestilte meg, så jeg likte ikke serien.
nestenubrukelig Skrevet 10. januar #26 Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (På 3.1.2026 den 20.00): Har lest og likte boka veldig godt, så er redd serien skal skuffe... noen som både har lest og sett? Anonymkode: 400c7...b0e Det. er tre bøker i serien. Kvalitetsbøker skrevet på en undeerfundig måte. Serien ble vedlig god, noe som ikke alltid er tilfelle når bøker blir til t-serier
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå