CrazyCatLady2500 Skrevet 2. januar #1 Skrevet 2. januar Flere som ser denne? Jeg syntes den var treg først, men så bråsnudde det og jeg ble hekta. Bekmørkt og dystert, riktignok. Men spennende! 3
AnonymBruker Skrevet 2. januar #2 Skrevet 2. januar Har sett den, likte den veldig godt. Anonymkode: 20f99...bd9
CrazyCatLady2500 Skrevet 2. januar Forfatter #4 Skrevet 2. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): dro Anonymkode: c82f9...c12 Sorry
AnonymBruker Skrevet 3. januar #5 Skrevet 3. januar Så litt, men hva er greia? Var mye trist og leit. Så ikke hele. Anonymkode: b48ee...a96
AnonymBruker Skrevet 3. januar #7 Skrevet 3. januar Har lest og likte boka veldig godt, så er redd serien skal skuffe... noen som både har lest og sett? Anonymkode: 400c7...b0e 1
MakeItHappen Skrevet 3. januar #8 Skrevet 3. januar Bare sett litt, og syns den virket treg. Bør kanskje gi den en reell sjanse?!
AnonymBruker Skrevet 3. januar #10 Skrevet 3. januar AnonymBruker skrev (23 timer siden): dro Anonymkode: c82f9...c12 Jag for ned til Bror er rett tittel! For å virkelig pirke…. Den var bra, litt svart humor. Anonymkode: 3f1bb...e19 4
AnonymBruker Skrevet 3. januar #11 Skrevet 3. januar Phoenix Heart skrev (4 timer siden): Hvor kan jeg se dette? Nrk. Så den i romjulen. Likte den veldig godt. Syntes ikke det var noen treg start i det hele tatt. Må det skje så forbasket mye alltid da? Lå jo noe i lufta fra første sekund synes jeg som gjorde meg nysgjerrig. Anonymkode: b1402...d9b 4
AnonymBruker Skrevet 3. januar #12 Skrevet 3. januar Har sett alle episodene, synes den var kjempebra. Mørk, rystende og spennende. Visste faktisk ikke at det var bok, men har lånt boka nå og har begynt å lese. Anonymkode: 8b048...5fb 2 1
CrazyCatLady2500 Skrevet 3. januar Forfatter #13 Skrevet 3. januar MakeItHappen skrev (3 timer siden): Bare sett litt, og syns den virket treg. Bør kanskje gi den en reell sjanse?! Jeg syntes også det først, men er SÅ glad jeg ga den en sjanse! Denne kommer til å være med meg i lang tid.
CrazyCatLady2500 Skrevet 3. januar Forfatter #14 Skrevet 3. januar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Så litt, men hva er greia? Var mye trist og leit. Så ikke hele. Anonymkode: b48ee...a96 Livet er jo trist. Og så må man finne de svarte øyeblikkene det går an å le av, sånn som Jana og Bror. 1
visp Skrevet 4. januar #15 Skrevet 4. januar Jeg har sett og føler meg bare kvalm etterpå. Den var bra på mange måter, men syns oppførselen til de fleste der var ganske unaturlig til tider. Akkurat som "se på oss skandinavere- så gærne vi er". Det er ikke så mange som hadde oppført seg så merkelig i det virkelige liv. Som for eksempel første sexscenen, eller hun dødssyke som håner og styrer. Den dårligste scenen er den siste. Plutselig skal man skvise inn en koselig julaften etter alt det der? Det ble veldig merkelig syns jeg. Jeg tåler uansett dårlig å se barnemishandling, så jeg burde stoppet når jeg skjønte hvilken vei det bar. 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar #16 Skrevet 4. januar visp skrev (4 timer siden): Jeg har sett og føler meg bare kvalm etterpå. Den var bra på mange måter, men syns oppførselen til de fleste der var ganske unaturlig til tider. Akkurat som "se på oss skandinavere- så gærne vi er". Det er ikke så mange som hadde oppført seg så merkelig i det virkelige liv. Som for eksempel første sexscenen, eller hun dødssyke som håner og styrer. Den dårligste scenen er den siste. Plutselig skal man skvise inn en koselig julaften etter alt det der? Det ble veldig merkelig syns jeg. Jeg tåler uansett dårlig å se barnemishandling, så jeg burde stoppet når jeg skjønte hvilken vei det bar. Enig. Syns ofte det er sånn i svenske serier,særlig om handlingen er lagt til bygda. Flest mulig raringer på et sted,liksom... Anonymkode: eb266...b98
solangun Skrevet 4. januar #17 Skrevet 4. januar AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jag for ned til Bror er rett tittel! For å virkelig pirke…. Den var bra, litt svart humor. Anonymkode: 3f1bb...e19 *till, for å skikkelig pirke...
Rumle Skrevet 4. januar #18 Skrevet 4. januar (endret) AnonymBruker skrev (21 timer siden): Har lest og likte boka veldig godt, så er redd serien skal skuffe... noen som både har lest og sett? Anonymkode: 400c7...b0e Jeg har lest bøkene og sett nesten hele serien. Synes serien har vært bra, kanskje litt mørkere enn den var i mitt hode da jeg leste. Endret 4. januar av Rumle
AnonymBruker Skrevet 4. januar #19 Skrevet 4. januar Jævlig bra. Takk for tips! Intens fra første stund synes jeg. Anonymkode: 8dd18...795 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar #20 Skrevet 5. januar solangun skrev (9 timer siden): *till, for å skikkelig pirke... Og «ner» ikke ned 🤣🤣🤣 bra serie! Anonymkode: a55b6...0ec
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå