Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Eg fant ut at eg var gravid nå 30 desember (3+5 nå) da hadde eg både sterk linje og positiv digital test. Eg har ellers en syklus på 26 dager og mensen fra 8-11 desember. Eg er gaaaanske sikker på at eg hadde eggløsning mellom 18-19 desember da det ofte langer på dag 12 i en 26 dagers syklus… problemet er det at eg hadde seg med min ex 13 desember og sex med både han og en annen 21 desember… eg syns linjene var temmelig sterke og tidlig til å få 1-2 på digital bare 9 dager etter sex … så er tviler litt men frykten er jo der. Hva tror dere? Trenger genuine svar og ikke noe dømming helst da dette ikke akkurat var meningen

Anonymkode: 2a4eb...767

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Helt umulig å kunne svare på. Eneste som gir svar er farskapstest. 

Anonymkode: a0861...3f2

• Nyttig 3
Skrevet

Mest sannsynlig gravid etter den 13. desember. Testene viser tidligst 12 dpo, og helst 14 dpo, ikke 9.

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Ny Bruker said:

Mest sannsynlig gravid etter den 13. desember. Testene viser tidligst 12 dpo, og helst 14 dpo, ikke 9.

Er virkelig det eg håper på og det som gir mest mening oppi hodet mitt. Eg syns liksom testene var alt for sterke til å være så tidlig?? Den første eg tok var en rfsu en og den var sykt sterk. Eg tok noen av metode+ sine strimler etterpå og de var ikke like sterk men tydelig der. 1-2 på digital clearblue også og de trenge du vel 25ml minst på..

AnonymBruker
Skrevet

Du må huske på at din ex alltid kommer til å lure på eller konfrontere deg ang. Hvem som er barnefar. Han vet jo når han hadde sex med deg.

AnonymBruker
Skrevet

Herre min at det går ann og være så .... og så uansvarlig når det kommer til prevensjon 🤦

Anonymkode: 4192f...760

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Du må huske på at din ex alltid kommer til å lure på eller konfrontere deg ang. Hvem som er barnefar. Han vet jo når han hadde sex med deg.

Det vet eg selvfølgelig. Eg prøver egt bare å finne ut hva som er mest sannsynlig i denne sammenheng. Hadde sex med han begge dagene eg nevnte så Er vel mer at 21 e litt mer 50/50 odds… men eg tviler egentlig på at det skjedde da? Eller kanskje det bare e ønske tegning men hadde vært sykt å få en så sterk positiv bare 9DPO 😳Har du noe erfaring med å få sterke positive tester så fort?🥹 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Herre min at det går ann og være så .... og så uansvarlig når det kommer til prevensjon 🤦

Forstår fullt hvor du kommer fra er ikke super stolt selv 🥹 kjip situasjon alt i alt. Eg var i en sårbar situasjon og gjorde noe dumt. Nå må eg selvfølgelig bare stå i det og finne ut hva eg gjør videre 

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det vet eg selvfølgelig. Eg prøver egt bare å finne ut hva som er mest sannsynlig i denne sammenheng. Hadde sex med han begge dagene eg nevnte så Er vel mer at 21 e litt mer 50/50 odds… men eg tviler egentlig på at det skjedde da? Eller kanskje det bare e ønske tegning men hadde vært sykt å få en så sterk positiv bare 9DPO 😳Har du noe erfaring med å få sterke positive tester så fort?🥹 

Prøver du og få han tilbake med og gjøre deg gravid så er det veldig feil og barnselig og noe som mest sannsynlig ikke kommer til å funke 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Prøver du og få han tilbake med og gjøre deg gravid så er det veldig feil og barnselig og noe som mest sannsynlig ikke kommer til å funke 

Oi nei herregud det gjør eg ikke. Gjorde det tydelig for han at han ikke treng å være involvert eller ha noe som helst med ungen å gjøre visst han ikke ville.

AnonymBruker
Skrevet

Hmmm hvem kom inni deg først 21. desember da? 🤷‍♀️

Skjønner du ikke er superstolt altså, men dette ordner seg. Jeg har gjort verre ting når jeg har hatt det vanskelig for å si det slik.. Så bare hopp over de innleggene og konsentrer deg om som har fornuftige svar

Anonymkode: 08e82...a26

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Hmmm hvem kom inni deg først 21. desember da? 🤷‍♀️

Skjønner du ikke er superstolt altså, men dette ordner seg. Jeg har gjort verre ting når jeg har hatt det vanskelig for å si det slik.. Så bare hopp over de innleggene og konsentrer deg om som har fornuftige svar

Anonymkode: 08e82...a26

One night standen. De var vel 1-2 timer mellom hverandre … eg er derimot veldig sikker på at eg må ha hatt eggløsning senest 19 desember? Eg har stortsett alltid vært dag 12 like clockwork. Tusen takk for fine ord ❤️ 

AnonymBruker
Skrevet

Her må du ta en farskapstest tenker jeg. Den kan bli tatt mens barnet enda er i magen, men prosessen er dyrere og mer krevende. 

Anonymkode: 86323...cef

AnonymBruker
Skrevet

Det er vanskelig å svare på med mindre du vet akkurat når eggløsningen skjedde. Men utifra datoene du skriver ville jeg tippet den første. Derimot kan eggløsningen også skje både tidligere og senere en du tror. Du kan bestille en tidlig ultralyd uke 7+0, det vil kunne svare på hvor mange dager og uker du er på vei og kanskje gi en bedre indikasjon, men du kan nok ikke vite sikkert uten farskapstest. 

Anonymkode: 07c8a...35b

AnonymBruker
Skrevet

Usikker på barnefar? Er litt usikker på barnemor og jeg.

Anonymkode: 2ff80...b58

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Hei. Eg fant ut at eg var gravid nå 30 desember (3+5 nå) da hadde eg både sterk linje og positiv digital test. Eg har ellers en syklus på 26 dager og mensen fra 8-11 desember. Eg er gaaaanske sikker på at eg hadde eggløsning mellom 18-19 desember da det ofte langer på dag 12 i en 26 dagers syklus… problemet er det at eg hadde seg med min ex 13 desember og sex med både han og en annen 21 desember… eg syns linjene var temmelig sterke og tidlig til å få 1-2 på digital bare 9 dager etter sex … så er tviler litt men frykten er jo der. Hva tror dere? Trenger genuine svar og ikke noe dømming helst da dette ikke akkurat var meningen

Det er ganske vanskelig å vite her fordi spermen kan leve i opp til 6 dager inni deg, men normalt sett 3-5 dager.. Egget lever bare i ca 24t etter eggløsning. Men du vet ikke med sikkerhet når eggløsning skjedde, du antar bare pga tidligere syklus. Eggløsning kan komme sent eller tidlig en syklus når som helst.. 

Dag 12 i din syklus vil være 19 desember.. 9 dager etter sex er tidlig å få sterk strek, men er ikke dager etter sex som teller, er etter eggløsning. Så begge 2 kan være far. Eneste som egentlig vil kunne gi deg et svar her er en farskapstest fordi vinduet er så lite. 

Anonymkode: 2d02b...f75

AnonymBruker
Skrevet
Ny Bruker skrev (22 timer siden):

Nei det stemmer ikke. Jeg fikk tydelig positiv test 9 dpo. Var sikker på EL da jeg brukte letrozol og fikk sterke EL-smerter hver mnd. 

Anonymkode: 63733...a66

AnonymBruker
Skrevet

enste måten for å vite hvem som er far er kun ved farskaps test alt annet blir bare gjetting og dem har krav på og vite hvem som faktisk er faren ikke bare etter det du tror\håper fra sist eggløsning 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...