AnonymBruker Skrevet fredag kl. 15:20 #1 Skrevet fredag kl. 15:20 Jeg kommer aldri til å slutte å være bitter! vi var sammen i ti år, to barn. Han gjør det slutt, og blir sammen med en bekjent av han - ei dame jeg VET han har vært betatt av i alle år - og som alltid har vært min « to go to»-dame når jeg har følt meg sjalu. Type sånn «ja har du truffet Camilla i dag ved henting i barnehagen da, var hun din i dag» eller andre spydige kommentarer. Jeg har bare ikke klart å styre meg. Hun er pen, vellykka, sjarmerende og alt jeg ikke er osv, og ei jeg ville Tenkt var heeeelt utenfor hans liga. Hva faen gir du meg?? Det koker!! Anonymkode: dd449...18a 1 32
Populært innlegg monican94 Skrevet fredag kl. 15:24 Populært innlegg #2 Skrevet fredag kl. 15:24 Fortjent når du har vært så giftig.... 46 17
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 15:27 #3 Skrevet fredag kl. 15:27 Jeg har borderline og det der er mitt verste mareritt. Føler virkelig med deg ts. Anonymkode: bd5bd...60e 4 1 3
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 15:28 #4 Skrevet fredag kl. 15:28 Jaja.. noen ganger hadde man rett hele tiden. Føler med deg❤️ Anonymkode: 3b319...5c3 21 4 7
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 15:28 #5 Skrevet fredag kl. 15:28 Jeg har sykemeldt meldt, fått beroligende av legen og er fullstendig i kjelleren. Er så sykt forbanna og sinna!! Kommer jeg over dette slaget noen gang? Jeg skal i allfall gjøre mitt for at den mannen skal få det jævlif vanskelig i årene som kommer. Anonymkode: dd449...18a 9 3
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 15:31 #6 Skrevet fredag kl. 15:31 "i alle år"? Altså hele tiden dere var sammen? Har de hatt noe på gang også tror du? Anonymkode: 4426f...4b6
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 15:32 #7 Skrevet fredag kl. 15:32 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg kommer aldri til å slutte å være bitter! vi var sammen i ti år, to barn. Han gjør det slutt, og blir sammen med en bekjent av han - ei dame jeg VET han har vært betatt av i alle år - og som alltid har vært min « to go to»-dame når jeg har følt meg sjalu. Type sånn «ja har du truffet Camilla i dag ved henting i barnehagen da, var hun din i dag» eller andre spydige kommentarer. Jeg har bare ikke klart å styre meg. Hun er pen, vellykka, sjarmerende og alt jeg ikke er osv, og ei jeg ville Tenkt var heeeelt utenfor hans liga. Hva faen gir du meg?? Det koker!! Anonymkode: dd449...18a I alle dager, det er jo helt sprøtt. Anonymkode: 800ba...ff8 32 1 6
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 15:32 #8 Skrevet fredag kl. 15:32 Oi det der hørtes ut som et dårlig forhold, har dere seriøst sett dere ut folk som dere kommentere rundt på den måten der. Huff høres usunt ut. Hadde blitt så lei meg om partneren min hadde holdt på sånn. Tyder på at dere ikke hadde den beste kommunikasjonen dere i mellom. Og helt ærlig talt og gå å mene at noen er uten for den partners "liga".. hvorfor engang tenke noe som helst om sånne ting? Er jo både frekt mot han, mot henne og mot deg selv .. Anonymkode: 2acea...34a 16 6
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 15:32 #9 Skrevet fredag kl. 15:32 Så det betyr vel at han har vært utro med deg da med henne før han valgte å gå fra deg. Prøv å ignorer han og finn deg en ny selv! Anonymkode: c6d96...30a 4
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet fredag kl. 15:34 Populært innlegg #10 Skrevet fredag kl. 15:34 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har sykemeldt meldt, fått beroligende av legen og er fullstendig i kjelleren. Er så sykt forbanna og sinna!! Kommer jeg over dette slaget noen gang? Jeg skal i allfall gjøre mitt for at den mannen skal få det jævlif vanskelig i årene som kommer. Anonymkode: dd449...18a Det er ikke mannen, men barna deres som får det jævlig vanskelig fremover. Håper han får hovedomsorgen for barna og kan beskytte dem mot deg i årene som kommer.. Anonymkode: 800ba...ff8 65 3 63
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 15:36 #11 Skrevet fredag kl. 15:36 Du får trøste deg med at nå som de har blitt sammen, kommer han til å oppdage alle de dårlig sidene hennes. Han kommer også til å se henne på hennes minst attraktive. Anonymkode: f719e...d76 6 4
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 15:36 #12 Skrevet fredag kl. 15:36 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jaja.. noen ganger hadde man rett hele tiden. Føler med deg❤️ Anonymkode: 3b319...5c3 Takk! Den ekle følelsen jeg har fått med i ti år. Det lyste lang vei at han strålte når han traff ho. Anonymkode: dd449...18a 6
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 15:38 #13 Skrevet fredag kl. 15:38 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Er så sykt forbanna og sinna!! Kommer jeg over dette slaget noen gang? Anonymkode: dd449...18a Når sinnet har tatt over så kommer dette til å gå helt bra. Anonymkode: b0c1e...ad8 7 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 15:38 #14 Skrevet fredag kl. 15:38 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): "i alle år"? Altså hele tiden dere var sammen? Har de hatt noe på gang også tror du? Anonymkode: 4426f...4b6 Vet ikke. Tror egentlig ikke det. Hun har mannog barn. Men jeg har kjent sjalusien i alle år mot henne. Det skal sies at jeg har sykt dårlig selvbilde 😰 og den dama er absolutt alt jeg ikke er. Anonymkode: dd449...18a 6
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 15:41 #15 Skrevet fredag kl. 15:41 Fokuser på deg selv i stedet for henne. Det spiller ingen rolle hvordan hun er, du kan kun gjøre noe med deg selv. Gjør heller deg selv til det du tror hun var. Det er den ultimate hevnen. Anonymkode: 9a488...c35 3 1 4
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet fredag kl. 15:42 Populært innlegg #16 Skrevet fredag kl. 15:42 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg har sykemeldt meldt, fått beroligende av legen og er fullstendig i kjelleren. Er så sykt forbanna og sinna!! Kommer jeg over dette slaget noen gang? Jeg skal i allfall gjøre mitt for at den mannen skal få det jævlif vanskelig i årene som kommer. Anonymkode: dd449...18a Typisk umodne foreldre å la egen bitterhet gå utover barna.. Stakkars barn, de kommer til å få det vanskelig psykisk i årene fremover. Om min mann hadde sagt sånne ting som du sa til din mann, hadde jeg også gått til slutt. Det hadde jeg ikke orket å finne meg i. Anonymkode: 05a15...2e7 48 24
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet fredag kl. 15:43 Populært innlegg #17 Skrevet fredag kl. 15:43 Du har jo praktisk talt dytta han inn i hennes armer, ved å være så usikker, sjalu og passiv aggressiv. Noe av det dummeste du kan gjøre er å skyve din egen usikkerhet over på partneren. Anonymkode: 9dc98...1db 44 8
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 15:44 #18 Skrevet fredag kl. 15:44 Så han og hun har vært utro? Anonymkode: cd00a...f33 1 1
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet fredag kl. 15:44 Populært innlegg #19 Skrevet fredag kl. 15:44 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vet ikke. Tror egentlig ikke det. Hun har mannog barn. Men jeg har kjent sjalusien i alle år mot henne. Det skal sies at jeg har sykt dårlig selvbilde 😰 og den dama er absolutt alt jeg ikke er. Anonymkode: dd449...18a Og du tror ikke det lave selcbildey AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vet ikke. Tror egentlig ikke det. Hun har mannog barn. Men jeg har kjent sjalusien i alle år mot henne. Det skal sies at jeg har sykt dårlig selvbilde 😰 og den dama er absolutt alt jeg ikke er. Anonymkode: dd449...18a Men TS, du bærer jo på helt vanvittig giftige mønstre som DU har ansvar for å fikse. Ditt lave selvbilde forårsaket giftig og ødeleggende sjalusi (det du beskriver er sykelig og hører ikke hjemme i et samliv!) Og enda verre, det du skriver om å ømske å gjøre hans liv verst mulig er direkte slemt - mot egne barn. Du bør søke hjelp! Og du må jobbe med emosjonell modenhet. Har du vurdert psykolog for hjelp til å vokse i deg selv og komme deg videre? Anonymkode: 37abb...3c1 30 20
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 15:46 #20 Skrevet fredag kl. 15:46 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg kommer aldri til å slutte å være bitter! vi var sammen i ti år, to barn. Han gjør det slutt, og blir sammen med en bekjent av han - ei dame jeg VET han har vært betatt av i alle år - og som alltid har vært min « to go to»-dame når jeg har følt meg sjalu. Type sånn «ja har du truffet Camilla i dag ved henting i barnehagen da, var hun din i dag» eller andre spydige kommentarer. Jeg har bare ikke klart å styre meg. Hun er pen, vellykka, sjarmerende og alt jeg ikke er osv, og ei jeg ville Tenkt var heeeelt utenfor hans liga. Hva faen gir du meg?? Det koker!! Anonymkode: dd449...18a Oppsøk hjelp! Du virker ikke frisk. Anonymkode: cf506...ab9 20 9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå