Gå til innhold

Samboer går fra meg og rett inn i armene på min største skrekk

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg kommer aldri til å slutte å være bitter!

vi var sammen i ti år, to barn. Han gjør det slutt, og blir sammen med en bekjent av han - ei dame jeg VET han har vært betatt av i alle år - og som alltid har vært min « to go to»-dame når jeg har følt meg sjalu. Type sånn «ja har du truffet Camilla i dag ved henting i barnehagen da, var hun din i dag» eller andre spydige kommentarer. Jeg har bare ikke klart å styre meg.

Hun er pen, vellykka, sjarmerende og alt jeg ikke er osv, og ei jeg ville Tenkt var heeeelt utenfor hans liga. 
Hva faen gir du meg?? Det koker!! 

Anonymkode: dd449...18a

• Liker 1
  • Hjerte 32
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har borderline og det der er mitt verste mareritt. Føler virkelig med deg ts.

Anonymkode: bd5bd...60e

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Jaja.. noen ganger hadde man rett hele tiden.

Føler med deg❤️

Anonymkode: 3b319...5c3

• Liker 21
  • Hjerte 4
  • Nyttig 7
Skrevet

Jeg har sykemeldt meldt, fått beroligende av legen og er fullstendig i kjelleren. Er så sykt forbanna og sinna!! Kommer jeg over dette slaget noen gang? Jeg skal i allfall gjøre mitt for at den mannen skal få det jævlif vanskelig i årene som kommer.

• Hjerte 9
  • Nyttig 3
Skrevet

"i alle år"? Altså hele tiden dere var sammen? 

Har de hatt noe på gang også tror du? 

Anonymkode: 4426f...4b6

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

vi var sammen i ti år, to barn. Han gjør det slutt, og blir sammen med en bekjent av han - ei dame jeg VET han har vært betatt av i alle år - og som alltid har vært min « to go to»-dame når jeg har følt meg sjalu. Type sånn «ja har du truffet Camilla i dag ved henting i barnehagen da, var hun din i dag» eller andre spydige kommentarer. Jeg har bare ikke klart å styre meg.

Hun er pen, vellykka, sjarmerende og alt jeg ikke er osv, og ei jeg ville Tenkt var heeeelt utenfor hans liga. 

I alle dager, det er jo helt sprøtt. 

Anonymkode: 800ba...ff8

• Liker 32
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet

Oi det der hørtes ut som et dårlig forhold, har dere seriøst sett dere ut folk som dere kommentere rundt på den måten der. Huff høres usunt ut. Hadde blitt så lei meg om partneren min hadde holdt på sånn. Tyder på at dere ikke hadde den beste kommunikasjonen dere i mellom. Og helt ærlig talt og gå å mene at noen er uten for den partners "liga".. hvorfor engang tenke noe som helst om sånne ting? Er jo både frekt mot han, mot henne og mot deg selv ..

Anonymkode: 2acea...34a

• Liker 16
  • Nyttig 6
Skrevet

Så det betyr vel at han har vært utro med deg da med henne før han valgte å gå fra deg.  Prøv å ignorer han og finn deg en ny selv!

Anonymkode: c6d96...30a

• Liker 4
Skrevet

Du får trøste deg med at nå som de har blitt sammen, kommer han til å oppdage alle de dårlig sidene hennes. Han kommer også til å se henne på hennes minst attraktive.

Anonymkode: f719e...d76

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jaja.. noen ganger hadde man rett hele tiden.

Føler med deg❤️

Anonymkode: 3b319...5c3

Takk! Den ekle følelsen jeg har fått med i ti år. Det lyste lang vei at han strålte når han traff ho. 

• Hjerte 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Er så sykt forbanna og sinna!! Kommer jeg over dette slaget noen gang? 

Når sinnet har tatt over så kommer dette til å gå helt bra.

Anonymkode: b0c1e...ad8

• Liker 7
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

"i alle år"? Altså hele tiden dere var sammen? 

Har de hatt noe på gang også tror du? 

Anonymkode: 4426f...4b6

Vet ikke. Tror egentlig ikke det. Hun har mannog barn. Men jeg har kjent sjalusien i alle år mot henne. Det skal sies at jeg har sykt dårlig selvbilde 😰 og den dama er absolutt alt jeg ikke er. 

• Hjerte 6
Skrevet

Fokuser på deg selv i stedet for henne. Det spiller ingen rolle hvordan hun er, du kan kun gjøre noe med deg selv. Gjør heller deg selv til det du tror hun var. 

Det er den ultimate hevnen. 

Anonymkode: 9a488...c35

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Så han og hun har vært utro?

Anonymkode: cd00a...f33

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Oppsøk hjelp!

Du virker ikke frisk.

Anonymkode: cf506...ab9

• Liker 20
  • Nyttig 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...