AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Hei 4-åringen hadde siste dag i barnehagen før jul den 19. desember. Hun hadde med seg alt tøyet som lå i barnehagen, inkludert regntøy som var brukt samme dag og derfor vått. Det lå i en egen pose. Jeg var veldig sliten og satte alt i garasjen, med tanke på å ta det dagen etter. Dagen etter ble hele familien syk. Etter en uke med sykdom opplevde vi også et dødsfall i familien. På grunn av dette ble klærne helt glemt. I dag tok jeg med alt tøyet inn for å vaske og sortere. Regntøyet lukter litt mugg. Kan det vaskes? Anonymkode: 57802...f51
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden HAr ikke tøyet vaskelapp? Du kan fint vaske regntøy, men følge vaskeanvisningen... Anonymkode: d4e6f...b66
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden Du kan vaske, men bruk lite vaskemiddel og ikke sentrifugere. Heng de et sted de kan dryppe fra seg. Anonymkode: 43650...11a
AnonymBruker Skrevet 50 minutter siden #5 Skrevet 50 minutter siden Man vasker da tøyet jevnlig. Men man lar det ikke ligge fuktig en uke og mugle.... 🤢 Anonymkode: 18063...34f
katties Skrevet 45 minutter siden #6 Skrevet 45 minutter siden Hvis det har blitt mugg i det så ville jeg nok ikke brukt det på barna mer. Jeg har vasket ting som tåler 95 grader og hard sentrifugering med litt mugg, men slik behandling tåler nok ikke regntøy. 2 uker vått i garasjen ville jeg nok forventet mye mugg. Jeg ville nok bare kastet det nå... 1
monican94 Skrevet 44 minutter siden #7 Skrevet 44 minutter siden Prøv, mulig det ikke går om deg har begynt å mugle men også mye mulig du får reddet det. lykke til 🤞😜
AnonymBruker Skrevet 39 minutter siden #8 Skrevet 39 minutter siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Man vasker da tøyet jevnlig. Men man lar det ikke ligge fuktig en uke og mugle.... 🤢 Anonymkode: 18063...34f Tror TS vet det….. Det går helt fint å la det ligge i en uke og mygle, når man står i det TS beskrev…. Hjelpes! Jeg selv kunne glemt det bare fordi jeg var sliten og skulle «ta det etterpå», for deretter å glemme det. Anonymkode: cdbcc...91a 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå