Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor får man kjøpt juletrepynt som et fin? Alt de har i butikken er så digert, og jeg vil ikke ha drinker, fotballer og moonboots på juletreet, men fine kuler i passelig størrelse. Noen som vet? 😄

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Føler de selger sånt overalt, for eksempel rusta eller europris. Eller vil du ha litt dyrere typer? 

Anonymkode: 6ec99...b46

• Liker 1
Skrevet

Skjønner hva du mener! Søstrene Grene har mye som ser bra ut på nettsiden, men jeg har ikke sett på det i virkeligheten. Ellers er bruktbutikker og loppemarkeder en mulighet.

Skrevet
Sol79 skrev (10 minutter siden):

Hvor får man kjøpt juletrepynt som et fin? Alt de har i butikken er så digert, og jeg vil ikke ha drinker, fotballer og moonboots på juletreet, men fine kuler i passelig størrelse. Noen som vet? 😄

Jeg har handlet en del hos https://glassklart.as/

Skrevet

Hageland har utrolig mye pen pynt! 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

jeg syns dem har hatt den del fint på tgr, men tror ikke det er noe mer igjen der nå. det virker som dem ikke har tenkt over str når dem har bestilt inn siden det er så utrolig store og blir da veldig upraktisk til juletree 

julemarked har også hatt en del fin pynt til treet 

Anonymkode: ed252...19c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes hageland har mye fint , julehuset bergen har også veldig juletrepynt, men den er jo dyr selvfølgelig. 

Anonymkode: ad78d...b33

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har glasskuler fra rusta og glssskuler fra Christianias glasmagasin. Samt Karen blixen pynt. Fine kuler finns jo overalt, så lenge man velger glass. Til og med Nille hadde noen fine i år. Men de finere er gjerne to-pakk da. Ingen mange fine som er en rull med 40 stk til 99 kr lissom. 

Anonymkode: 0bdbf...4e4

Skrevet

Julehuset

Skrevet

Jeg foretrekker uknuselig juletrepynt.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...