AnonymBruker Skrevet 2. januar #1 Skrevet 2. januar Hei, er det noen som har forslag til en god matkasse for 1? Har lyst til å teste det ut, har testa Oda, syntes det er greit, men det er jo som å handle på butikken og man fortsatt må bestemme hva å ha til middag. Med matkassene så er det vel valgt ut på forhånd hva som skal lages? Anonymkode: e1160...1ea
AnonymBruker Skrevet 2. januar #2 Skrevet 2. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei, er det noen som har forslag til en god matkasse for 1? Har lyst til å teste det ut, har testa Oda, syntes det er greit, men det er jo som å handle på butikken og man fortsatt må bestemme hva å ha til middag. Med matkassene så er det vel valgt ut på forhånd hva som skal lages? Anonymkode: e1160...1ea Med de prisene for matkasse for en så kan du likegodt bruke foodora. Da slipper du tilberedning og oppvask også. Anonymkode: 30b92...e82 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar #3 Skrevet 2. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Med de prisene for matkasse for en så kan du likegodt bruke foodora. Da slipper du tilberedning og oppvask også. Anonymkode: 30b92...e82 Trutru Anonymkode: e1160...1ea
AnonymBruker Skrevet 3. januar #4 Skrevet 3. januar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Med de prisene for matkasse for en så kan du likegodt bruke foodora. Da slipper du tilberedning og oppvask også. Anonymkode: 30b92...e82 Eh nei..vi er en familie på fire som får middag til tre dager for 1100. Skulle vi bestilt, ville det vært ca 800-900 for en middag. vi har godt levert. Du kan sette preferanser, og de velger ut. Men du kan også selv velge blant forskjellige rettrr hver uke. Anonymkode: f42ca...b52 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar #5 Skrevet 3. januar AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Eh nei..vi er en familie på fire som får middag til tre dager for 1100. Skulle vi bestilt, ville det vært ca 800-900 for en middag. vi har godt levert. Du kan sette preferanser, og de velger ut. Men du kan også selv velge blant forskjellige rettrr hver uke. Anonymkode: f42ca...b52 Må du lese hva det står da " Med de prisene for matkasse for en så kan du likegodt bruke foodora". Matkasse for en, ikke familie på 4. Anonymkode: b2d87...bf0
AnonymBruker Skrevet 3. januar #6 Skrevet 3. januar Har en kompis som er glitrende fornøyd med Adams. Han kjøper kasse til liten familie,og heller litt færre dager i uka, så har han til lunsj/flere middager. Vi fikk smake kyllinggryte med estragon, eple og rotgrønnsaker fra kassen nå i romjula. Det var så godt at jeg stjal en tiloversbleven bit fra tallerkenen hans. Anonymkode: dd827...f4e 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar #7 Skrevet 3. januar For folk som kan mat, føles matkasser som en hjemmelekse fra skoletiden når du kommer hjem. Jeg har prøvd det ved et par tilbud, positivt å gå utenfor boksen av egne vaner og prøve noe nytt. Men det jeg smeller i hop av det vi har i kjøleskapet uten å forbrenne en hjernecelle blir like godt og klart på en brøkdel av tiden til oppskrift fra Matkassene. Anonymkode: bbf58...c3b
AnonymBruker Skrevet 3. januar #8 Skrevet 3. januar AnonymBruker skrev (14 timer siden): Har en kompis som er glitrende fornøyd med Adams. Han kjøper kasse til liten familie,og heller litt færre dager i uka, så har han til lunsj/flere middager. Vi fikk smake kyllinggryte med estragon, eple og rotgrønnsaker fra kassen nå i romjula. Det var så godt at jeg stjal en tiloversbleven bit fra tallerkenen hans. Anonymkode: dd827...f4e Dette gjør jeg også. Jeg kjøper matkasse for 4-6 pers, selv om jeg er én. Og så fordeler jeg det på lunsj, middag over flere dager, eller fryser ned porsjonsvis. En matkasse for 4 er ofte beregnet for 2 voksne og 2 barn, og ikke 4 storspiste voksne. Man må bare se rettene litt an med tanke på om de lar seg fryse ned. Salater av grønnsaker som ikke er varmebehandlet tåler frysing dårlig. AnonymBruker skrev (5 timer siden): For folk som kan mat, føles matkasser som en hjemmelekse fra skoletiden når du kommer hjem. Jeg har prøvd det ved et par tilbud, positivt å gå utenfor boksen av egne vaner og prøve noe nytt. Men det jeg smeller i hop av det vi har i kjøleskapet uten å forbrenne en hjernecelle blir like godt og klart på en brøkdel av tiden til oppskrift fra Matkassene. Anonymkode: bbf58...c3b Noen er litt slik. Hello fresh sine forklaringer gis med teskje, og rekkefølgen kan være litt irriterende. De kan skrive øverst "kok opp 2 liter med vann i en panne" for deretter å gi instruksjoner om andre deler av retten (kutte opp grønnsaker), så komme tilbake til "kok pasta i vannet" og så videre tilbake til hvor grønnsakene skal. Så må man hoppe frem og tilbake for å finne ut hva vannet skal brukes til. De forklarer også ting som at rått kjøtt og grønnsaker ikke kan kuttes på samme skjærebrett. Sikkert greit for ungdommer som er ferske på kjøkkenet. Men kan være litt leksepreget når man vet slikt fra før. Adams og Godt levert er litt mer rett på sak. Står gjerne bare "kok pasta som anvist på pakken", og instruksjonene for hver del av retten blandes ikke sammen. De tar utgangspunktet i at folk forstår det elementære rundt mathygiene og hvordan man kutter opp grønnsaker. Anonymkode: 5cc0c...dde 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå