AnonymBruker Skrevet fredag kl. 08:57 #1 Skrevet fredag kl. 08:57 Hei.. Vi er et etablert par der sexen har vært laber hele veien, og hvor den nå nesten er fraværende. Jeg forstår hennes side da hun sier selve sexen ikke er så bra / viktig, og at orgasmen heller ikke er noe å løpe etter. Hun får alltid orgasme når vi har sex, vaginal orgasme, og hun er alltid først. Jeg tror ikke egentlig hun faker, jeg kjenner henne jo godt Spørsmålet er om kvinner kan oppleve orgasme så dårlig at man mister interessen. Jeg som mann higer jo etter den «rusen» sex og orgasme gir, men for henne ser det ut til at søvn er mer spennende.. Jeg har spurt om hun synes vi har kjedelig sex, og hun sier nei til det, men likevel ser det ut til at hun ikke får noe særlig ut av sexen. Hun viser jo 0 engasjement og interesse for noe som jeg mener er viktig, deilig og godt Hva tenker dere? Anonymkode: 1eb61...7f6
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 09:08 #2 Skrevet fredag kl. 09:08 Jeg har alltid følt meg unormal for orgasmene mine er ikke så fantastiske som man blir fortalt at de skal være. Jeg kommer, men det er oppbyggingen til de som jeg synes er deilig. Orgasmen er også god, men den er svak og går fort over i forhold til hvor deilig det er under oppbyggingen. Så jeg jager heller ikke orgasmer og det er ikke så viktig for meg å komme. Jeg stønner og bærer meg mye mer før jeg kommer også, for det kjennes jo ut som jeg kommer til å eksplodere. Jeg kan til og med sprute uten at det ligger en voldsom orgasme bak. Nå er jeg veldig glad i sex likevel, for jeg synes det er deilig, men det kan så absolutt være at selve orgasmen ikke er så viktig for kjæresten din akkurat slik hun sier. Anonymkode: 6857f...a7a 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 09:08 #3 Skrevet fredag kl. 09:08 Som kvinne i et 14 år langt forhold kjenner jeg meg veldig igjen i henne. Spørsmålet er ikke hvor deilig sex man har eller ikke, men hvordan kjemien er mellom dere de andre 23.5 timene av døgnet er.. Anonymkode: f770d...199 6 8
Macro Skrevet fredag kl. 09:09 #4 Skrevet fredag kl. 09:09 Jeg er ihvertfall ganske sikker på at hun faker. 0 engsjement og sexlyst vil jeg si umulig kan samsvare med vaginal orgasme. Jeg tenker at dette med sexapetitt er noe man bør være relativt like på om det skal fungerei lengden. Dere er jo langt forbi bli-kjent-stadiet så der er det ikke mye å gjøre. Men hvorfor har dere sex om hun ikke vil? Det vil vel ikke akuratt legge seg som gode erfaringer. Jeg hadde fokusert på å være god partner uten sex en stund. Kanskje det vekker henne at presset er borte? Eller så har hun bare lav libido og fornøyd med det, og da blir spørsmålet om det er godt nok for deg. 14
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 09:09 #5 Skrevet fredag kl. 09:09 Glemte å få med, at det som er kjipt her er jo hennes manglende interesse og inititativ. Jeg tenker sex og fysisk nærhet er en helt naturlig del av ett godt samliv så jeg skjønner godt om du er lei deg for at det ikke er like viktig for henne som det er for deg. Anonymkode: 6857f...a7a 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 09:10 #6 Skrevet fredag kl. 09:10 Har dere små barn? Barn idet hele tatt? Jeg er godt voksen og har vært igjennom alle år med barn frem til de ble voksne og flyttet hjemmefra. Sex sto svært sjelden høyest på min prioriteringsliste. Jeg ville mye heller sove. Til tross for ofte barnepass, så sov VI mesteparten av tiden vi hadde barnefri. I dag er jeg alene og savner ikke sex ett eneste sekund. Det finnes så mye annet jeg heller ønsker å gjøre enn sex. Det er ikke alle som er så veldig glad i sex og der er vel partneren din. Take it or leave it. Anonymkode: f5f52...468 2 3
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 09:17 #7 Skrevet fredag kl. 09:17 Hvis hun alltid får vaginal orgasme høres det ut som hun faker. Kjenner du sammentrekningene i skjeden, eller bare stønner hun og sier at hun kommer? Har du prøvd å stimulere klitoris samtidig som dere har sex, eller oppfordre henne til å gjøre det? Orgasmen man får av PIV og stimulering av klitoris samtidig er heftig og kan neppe beskrives som uviktig Anonymkode: 94acb...4b5 4 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 09:18 #8 Skrevet fredag kl. 09:18 Når hun sier at orgasmen ikke er så sterk eller interresant lenger så begynner jeg å lure. For da må jo hun ha noe av orgasmer å sammenligne med. Har hun en gang i tiden hatt sterkere orgasme. Med deg eller en tidligere? Anonymkode: 8660a...932
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 09:19 #9 Skrevet fredag kl. 09:19 Det kan jo alltids stemme.. men det høres trist og kjedelig ut. For min del er orgasmen(e) helt sinnsykt deilige og sex med min mann noe nesten åndelig😆 Anonymkode: f3137...a18 1 3
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 09:19 #10 Skrevet fredag kl. 09:19 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har dere små barn? Barn idet hele tatt? Jeg er godt voksen og har vært igjennom alle år med barn frem til de ble voksne og flyttet hjemmefra. Sex sto svært sjelden høyest på min prioriteringsliste. Jeg ville mye heller sove. Til tross for ofte barnepass, så sov VI mesteparten av tiden vi hadde barnefri. I dag er jeg alene og savner ikke sex ett eneste sekund. Det finnes så mye annet jeg heller ønsker å gjøre enn sex. Det er ikke alle som er så veldig glad i sex og der er vel partneren din. Take it or leave it. Anonymkode: f5f52...468 I konseptet parforhold ligger det jo et premiss om at det skal være jevnlig sex. Med mindre man har avtalt annet. Det vil jeg si er en helt vanlig og etablert forståelse av hva konseptet parforhold går ut på. Det er derfor utenfor konseptet å ikke inkludere sex i et parforhold. Hvis forholdet endrer seg dithen at sex ikke lenger er inkludert, så må selvsagt den i forholdet dette gjelder snakke om det. Det blir alt for banalt og si at den uvitende parten bare skal «take it or leave it». Anonymkode: 62279...448 3
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 10:55 #11 Skrevet fredag kl. 10:55 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei.. Vi er et etablert par der sexen har vært laber hele veien, og hvor den nå nesten er fraværende. Jeg forstår hennes side da hun sier selve sexen ikke er så bra / viktig, og at orgasmen heller ikke er noe å løpe etter. Hun får alltid orgasme når vi har sex, vaginal orgasme, og hun er alltid først. Jeg tror ikke egentlig hun faker, jeg kjenner henne jo godt Spørsmålet er om kvinner kan oppleve orgasme så dårlig at man mister interessen. Jeg som mann higer jo etter den «rusen» sex og orgasme gir, men for henne ser det ut til at søvn er mer spennende.. Jeg har spurt om hun synes vi har kjedelig sex, og hun sier nei til det, men likevel ser det ut til at hun ikke får noe særlig ut av sexen. Hun viser jo 0 engasjement og interesse for noe som jeg mener er viktig, deilig og godt Hva tenker dere? Anonymkode: 1eb61...7f6 Du beskriver meg for et år siden. Og jeg tror henne. Sexen var lite interessant. Og orgasmene svake og små. Lite følelse i klitoris. På grunn av gradvis hormonfall over en del år (når ting går så sakte og gradvis, blir alle mini endringer den nye normalen) endte jeg opp som henne. Og verre. På slutten, før jeg skjønte at jeg måtte ha hormonbehandling, klarte jeg ikke å finne lyst. Den var helt borte. fikk ikke til orgasme selv med vibrator, og klitoris var skrumpet veldig inn, til en bitteliten flat knott. SJUKT!! Håper min historie kan bringes videre til din frue så hun kan sjekke hormonene sine😅 Anonymkode: 20576...3ed 1 4
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 10:57 #12 Skrevet fredag kl. 10:57 Jeg er annerledes enn de aller fleste damer, fordi jeg mener at orgasmen er høydepunktet og jeg har så sterke orgasmer at jeg holder på å svime av eller er redd at jeg får hjertestopp Anonymkode: 6e130...997 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 11:14 #13 Skrevet fredag kl. 11:14 Jeg forstår henne godt. Jeg hadde en sterk lyst, mye lidenskap og sterke orgasmer tidligere. Jeg så stjerner og planeter under orgasme, orgasmeme kom veltende over meg som store bølger, gang på gang, og jeg fikk en sterk utladning og lykkerus. Nå er orgasmene bittesmå, grunne og korte. (jeg sammenligner det med sånne små støt man får av statisk elektrisitet). Det kreves også mye mer jobbing av meg for å få dem, de kommer slett ikke av seg selv. Så det føkes ut som mye strev for en liten "bzt" av en orgasme. Det er rett og slett ikke verdt det lenger. Sex er mer strev enn godt. Anonymkode: 4cdce...ed4 2 3
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 11:14 #14 Skrevet fredag kl. 11:14 Det er stor forskjell på orgasmer. Jeg har også orgasmer som er kjedelige og ingenting å hige etter. Men da har det gjerne vært for «rett på sak» og jeg har måttet konsentrert veldig for å få det frem. Hvis penetrering skjer for tidlig - spesielt hvis en ikke er tent ennå, er løpet kjørt. Husk at kvinner generelt er mindre simpel enn menn når det kommer til sex og nytelse. For at sexen skal være bra må vi være tent og ha lyst. Og det er vanskelig å oppnå når vi er slitne, stresset og har for mye ansvar i hjemmet (mental load). Kanskje kjæresten din faller inn her 😊 De bedre orgasmene hun har opplevd er kanskje med seg selv. Anonymkode: 60f30...389 1
Soft mann Skrevet fredag kl. 11:21 #15 Skrevet fredag kl. 11:21 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Du beskriver meg for et år siden. Og jeg tror henne. Sexen var lite interessant. Og orgasmene svake og små. Lite følelse i klitoris. På grunn av gradvis hormonfall over en del år (når ting går så sakte og gradvis, blir alle mini endringer den nye normalen) endte jeg opp som henne. Og verre. På slutten, før jeg skjønte at jeg måtte ha hormonbehandling, klarte jeg ikke å finne lyst. Den var helt borte. fikk ikke til orgasme selv med vibrator, og klitoris var skrumpet veldig inn, til en bitteliten flat knott. SJUKT!! Håper min historie kan bringes videre til din frue så hun kan sjekke hormonene sine😅 Anonymkode: 20576...3ed Krympet klitoris fysisk? 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 12:36 #16 Skrevet fredag kl. 12:36 Sex er ikke veldig intenst og følsomt for meg heller. Orgasme er godt, men mer som en 6-7 nys. Det er ikke sånn at jeg gidder å prioritere sex over søvn, trening osv. 7-9 timer sammenhengende søvn gjør langt mer for humør og overskudd en hva en orgasme gjør. Samme med en god treningsøkt. Folk er forskjellige.Det er en ganske ekstrem normalvariasjon over hvordan folk opplever sex. Nesten absurd å måtte påpeke dette. Anonymkode: ee4d7...6fb 3 3
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 12:40 #17 Skrevet fredag kl. 12:40 Soft mann skrev (1 time siden): Krympet klitoris fysisk? Gjett om! Det skjer med ganske mange kvinner på vei mot menopausen Helt sjukt. Det heter klitorisatrofi. Det er noe av det mest trasige. Hele vulva skrumpet og tørket gradvis ut. Kjønnsleppene ble mindre fyldige og sank sammen, og innvendig var huden tynn og tørr. Anonymkode: 20576...3ed 3
Soft mann Skrevet fredag kl. 12:44 #18 Skrevet fredag kl. 12:44 😳😳. Blir det iorden igjen ved hormonbehandling
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 12:52 #19 Skrevet fredag kl. 12:52 Hørsel mer ut som hun enten har lavt libido eller ikke tenner på deg. Om sexen var dårlig ville hun vært frustrert, ikke likegyldig. AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er annerledes enn de aller fleste damer, fordi jeg mener at orgasmen er høydepunktet og jeg har så sterke orgasmer at jeg holder på å svime av eller er redd at jeg får hjertestopp Anonymkode: 6e130...997 Du er ikke annerledeshet enn de fleste damer Anonymkode: 172a9...d3a
Fant80 Skrevet fredag kl. 12:54 #20 Skrevet fredag kl. 12:54 Noen er bare ikke særlig interessert i sex,og har lav sexualdrift. Noe jeg ikke kunne fatte da jeg var yngre,og hadde kompiser som var veldig mye mindre interessert i det en meg selv. Forsto ikke at det gikk an engang. Men som endel eldre,der jeg er veldig "mettet" på sex,som jeg vet flere super virile hingster av noen menn fortsatt ikke vil forstå,så ser jeg hva partner mener. Det er bare noe som ikke er interessant,selv om alle vet at sex er digg. Men for meg er det jo bare i perioder da. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå