Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skal til Tromsø i vinter.

Ønsker meg tips til spisesteder; lunsjer og middager. Gjerne spisesteder som er litt utenom det vanlige?

Bør man booke restauranter i forveien? 
Når er det travlest (ifht turister) i Tromsø?

Og om noen kjenner til noe som man bør få med seg, men som kanskje ikke står så mange steder - rop ut!😀

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er dyrt og fullt, lurt å forhåndsbestille. Jeg skal på jobbtur i januar og fikk hakeslepp av prisen for et helt vanlig rom på et thonhotell. Jeg har spist på Emmas drømmekjøkken og Hildr og vært veldig godt fornøyd. 

Anonymkode: c899b...d9c

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Thomasine skrev (16 timer siden):

Skal til Tromsø i vinter.

Ønsker meg tips til spisesteder; lunsjer og middager. Gjerne spisesteder som er litt utenom det vanlige?

Bør man booke restauranter i forveien? 
Når er det travlest (ifht turister) i Tromsø?

Og om noen kjenner til noe som man bør få med seg, men som kanskje ikke står så mange steder - rop ut!😀

Det er sprengt kapasitet i Tromsø på vinteren. Dere MÅ bestille bord på forhånd. 

Anonymkode: 98d9f...944

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Alt må bestilles laaang tid i forveien. Og det er svindyrt. Restaurantene her har blitt turistifiserte i både meny og priser. Alt av severdigheter har timesvis med kø. Livet her har blitt ganske fattig for oss fastboende. 

Anonymkode: 59072...415

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er høysesong her fra oktober til april, men det har begynt å bli nesten like vanvittig på sommeren. Cruiseanløpene blir stadig flere og større og større skip. Hvorfor vil du hit, egentlig? Det er jo ikke så mye å se og gjøre her utenom turistaktiviteter? 

Anonymkode: 59072...415

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

Rhodiola, admin.

AnonymBruker
Skrevet

Stemmer i: Vinteren er HØYsesong. Masse turister, fulle hoteller, trangt om plassen og helt galemathias. Ja, du bør bestille bord i god tid. 

Anonymkode: 34ad1...381

Skrevet

Da booker jeg uka før.  Tror det blir bra. Gleder meg.🤩

Takk til dere med konstruktive og informative svar.👌😀

Ingen som vet om noe som ikke Tripadvisor vet om av severdige ting i og rundt Tromsø?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...