Thomasine Skrevet 2. januar #1 Skrevet 2. januar Skal til Tromsø i vinter. Ønsker meg tips til spisesteder; lunsjer og middager. Gjerne spisesteder som er litt utenom det vanlige? Bør man booke restauranter i forveien? Når er det travlest (ifht turister) i Tromsø? Og om noen kjenner til noe som man bør få med seg, men som kanskje ikke står så mange steder - rop ut!😀
AnonymBruker Skrevet 2. januar #2 Skrevet 2. januar Det er dyrt og fullt, lurt å forhåndsbestille. Jeg skal på jobbtur i januar og fikk hakeslepp av prisen for et helt vanlig rom på et thonhotell. Jeg har spist på Emmas drømmekjøkken og Hildr og vært veldig godt fornøyd. Anonymkode: c899b...d9c 3 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar #3 Skrevet 2. januar Thomasine skrev (16 timer siden): Skal til Tromsø i vinter. Ønsker meg tips til spisesteder; lunsjer og middager. Gjerne spisesteder som er litt utenom det vanlige? Bør man booke restauranter i forveien? Når er det travlest (ifht turister) i Tromsø? Og om noen kjenner til noe som man bør få med seg, men som kanskje ikke står så mange steder - rop ut!😀 Det er sprengt kapasitet i Tromsø på vinteren. Dere MÅ bestille bord på forhånd. Anonymkode: 98d9f...944 2 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar #4 Skrevet 2. januar Alt må bestilles laaang tid i forveien. Og det er svindyrt. Restaurantene her har blitt turistifiserte i både meny og priser. Alt av severdigheter har timesvis med kø. Livet her har blitt ganske fattig for oss fastboende. Anonymkode: 59072...415 1 1 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar #5 Skrevet 2. januar Det er høysesong her fra oktober til april, men det har begynt å bli nesten like vanvittig på sommeren. Cruiseanløpene blir stadig flere og større og større skip. Hvorfor vil du hit, egentlig? Det er jo ikke så mye å se og gjøre her utenom turistaktiviteter? Anonymkode: 59072...415 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar #7 Skrevet 3. januar Stemmer i: Vinteren er HØYsesong. Masse turister, fulle hoteller, trangt om plassen og helt galemathias. Ja, du bør bestille bord i god tid. Anonymkode: 34ad1...381
Thomasine Skrevet 4. januar Forfatter #8 Skrevet 4. januar Da booker jeg uka før. Tror det blir bra. Gleder meg.🤩 Takk til dere med konstruktive og informative svar.👌😀 Ingen som vet om noe som ikke Tripadvisor vet om av severdige ting i og rundt Tromsø?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå