AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #1 Skrevet 19 timer siden Har googla rundt over alt for å finne ut hvordan jeg skal ta av toalettsetet for å sette på nytt uten noe hell… Kjøpte huset for litt over et år siden, og ved et uhell fikk jeg en sprekk i toalettsetet så det må skiftes. Ser nå at jeg er lykkelig for å skulle skifte til et «quick release» sete😮💨 Men da må jeg få av den gamle… Er det tilfeldigvis noen som har erfaring med en slik? Det står Laufen Pro, men søker jeg opp det finner jeg bare videoer som viser sete med skruer som er enkelt… Har også prøvd å løsne på disse gummi-greiene men det var vanskelig. Og skruer under er umulig å nå taki på denne doen her… Anonymkode: 997d6...187
visp Skrevet 19 timer siden #2 Skrevet 19 timer siden (endret) Legg deg på gulvet og se opp på toalettet. Det er skruer under. Ser nå at du har prøvd å få de løs, men du må prøve til det går. Endret 19 timer siden av visp 1
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #3 Skrevet 19 timer siden Sjekk under. Sjansen er stor for at du finner noe å skru på der 😊 Anonymkode: dfe9a...1dc 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå