Han Skrevet 25. november 2002 #1 Del Skrevet 25. november 2002 Er rosa fint? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 25. november 2002 #2 Del Skrevet 25. november 2002 Ja? Kommer kanskje litt an på hvor du skal ha rosafargen? Kan jeg spørre, hvordan det? Eller, altså..hvilken sammenheng? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ravn Skrevet 25. november 2002 #3 Del Skrevet 25. november 2002 Jeg bruker ofte rosa farger da jeg er entertainer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 25. november 2002 #4 Del Skrevet 25. november 2002 Jeg kan hverken stemme ja eller nei. Rosa vegger er grusomt. Rosa lepper er pent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 25. november 2002 #5 Del Skrevet 25. november 2002 Rosa sminke er fint 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 25. november 2002 #6 Del Skrevet 25. november 2002 Rosa på gutter er ikke fint. Ushji Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 25. november 2002 #7 Del Skrevet 25. november 2002 Rosa klær er fint - rosa vegger er ikke fint , så både Ja og Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chimp Skrevet 26. november 2002 #8 Del Skrevet 26. november 2002 Syns IKKE rosa er fint, jeg, da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 26. november 2002 #9 Del Skrevet 26. november 2002 Problemstillingen var kanskje litt for snever Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 26. november 2002 #10 Del Skrevet 26. november 2002 Rosa kan jo godt være fint..men det kommer an på nyansen da... og hvor fargen er brukt! en rosa vegg kan godt være flott den om tilbehøret/interiøret står i stil! på samme måte som rosa lepper godt kan være delikat..bare ikke på meg!! (kanskje fordi jeg har oransje hår! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Han Skrevet 27. november 2002 Forfatter #11 Del Skrevet 27. november 2002 Rosa kan jo godt være fint..men det kommer an på nyansen da... og hvor fargen er brukt! en rosa vegg kan godt være flott den om tilbehøret/interiøret står i stil! på samme måte som rosa lepper godt kan være delikat..bare ikke på meg!! (kanskje fordi jeg har oransje hår! ) Nei Madden, du har svart, det så jeg på bildet under navnet ditt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 27. november 2002 #12 Del Skrevet 27. november 2002 Jeg synes i grunn ikke rosa er noe fint uansett jeg da. det er en farge jeg sluttet å like i 12-års-alderen og siden ikke har brukt. Synes ikke det er noe særlig verken som sminke eller som veggfarge jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megan Skrevet 27. november 2002 #13 Del Skrevet 27. november 2002 Stemte nei jeg. Har vel ingen rosa klær, og synes at rosa blir for søtt for min del. Men...noen nyanser er fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 27. november 2002 #14 Del Skrevet 27. november 2002 Rosa kan være fint det, har en gammelrosa genser, en gammelrosa topp og en gammelrosa annen bluse-topp-ting... (fargeanalyse sier nemlig at rosa er fint til meg, så da må jeg jo prøve!) Men det kommer helt an på hva slags rosafarge! Og hvor. Jeg synes ikke rosa sminke er fint, verken øyenskygge eller leppestift! (ikke på meg ihvertfall!) Jeg synes nok sjelden rosa er fint på vegger eller sofaer eller gardiner heller, men jeg har jo ikke sett mest av det, så hvem vet? Rosa til klær KAN være fint, men syns nok rosa til menn veeeeldig lett blir litt for femi og homsete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå