Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Flere som har sett den? 

jeg så den i natt. Ikke veldig mye jeg ikke har fått med meg fra tidligere, men syns det er spesielt at «lillesand jenta» gikk fri i norge, når de andre i samme rettsak ble dømt, og hovedbeviset var maleshorts? 

den norske skuespilleren er også en del med i dokumentaren.

Den kan sees her for rundt 80kr. https://www.theboliviancase.com/ 

Endret av Jodaneida
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lite nytt og noe rotete. Var ikke verd pengene 

Anonymkode: bc6d1...f37

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Noen som har blitt trukket mye mer enn det beløpet som står der? Jeg får ikke kontaktet de heller for å få pengene tilbake 

Anonymkode: dd6a0...679

AnonymBruker
Skrevet

Nei jeg ble trukket 80 kr. Men synes dokumentaren var rotete og ikke sååå spennende. Skjønner ikke poenget med at NRK har nektet å vise den. Den var jo ikke så kontroversiell?

Anonymkode: 1ee72...0e1

• Nyttig 1
Skrevet (endret)

Tror de har nektet å vise den fordi den viser personer som norske media har anonymisert? Uten at jeg helt vet hvorfor. 

Enig i at den var rotete. Trodde det skulle komme frem mer. Men 80kr (for meg) er helt greit å bruke. 

Jeg ble kun trukket det som sto, men jeg brukte apple pay igjennom stripe. Da kan de ikke trekke mer og får ikke tilgang til opplysninger. Kun en «token» hos Apple pay. 
Hvor mye ble du trukket? 
apple pay hos meg er også koblet til et kort jeg aktivt fører penger inn på før jeg kjøper noe på potensielt shady sider😅 jeg er livredd for å bli svindlet. 

IMG_3774.jpeg

Endret av Jodaneida
Skrevet

Jeg forstår liksom ikke hvorfor både hun gjenværende i Bolivia og søsteren hennes har skrevet så mye om denne dokumentaren på sine sosiale medier. Jeg føler ikke den revolusjonerte noe. 

Det var veldig lurt Jodaneida! Jeg la faktisk inn mitt vanlige bankkort. Det var kanskje dumt av meg, men jeg er ikke akkurat noen millionær så så veldig mye får de ikke dersom de skulle prøve å trekke mer 😂 men har som skrevet tidligere bare blitt trukket ca 80kr. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Jodaneida skrev (2 timer siden):

Flere som har sett den? 

jeg så den i natt. Ikke veldig mye jeg ikke har fått med meg fra tidligere, men syns det er spesielt at «lillesand jenta» gikk fri i norge, når de andre i samme rettsak ble dømt, og hovedbeviset var maleshorts? 

Hvem er den norske skuespilleren og hva er historien her?

Skrevet

Jeg vet ikke om det er lov å navngi henne her. Men hun blir navngitt i dokumentaren. 

Skrevet
Eris skrev (43 minutter siden):

Jeg vet ikke om det er lov å navngi henne her. Men hun blir navngitt i dokumentaren. 

Men hvem er hun i saken? Jeg skjønte ikke helt 😆 har ikke fått med meg henne. 

Skrevet (endret)
neon_sun skrev (3 minutter siden):

Men hvem er hun i saken? Jeg skjønte ikke helt 😆 har ikke fått med meg henne. 

Kjæresten til Augusto Toro Blacutt(bakmann) som har vært offentlig hele veien. Det var også skuespilleren som sendte sms til Madelaine. Bruk penger ,tilby sex osv for å komme seg fri fort som faen. Det er ikke ordrett men innholdet.

Endret av Alfon
Skrevet
Jodaneida skrev (3 timer siden):

Flere som har sett den? 

Hmm synes det var helt ok. Fikk ikke noe nytt syn på saken, og på hvem jeg tror på av å se dokumentaren. Noe jeg synes er veldig rart er at ingen har skrevet om den; media har ikke kommentert filmen noe jeg ikke helt skjønner, grunnet at den ikke er lov å vise. 

ble selv også bare trukket 82kr tror jeg det var, og ikke noe mer 

Skrevet
Alfon skrev (4 minutter siden):

Kjæresten til Augusto Toro Blacutt(bakmann) som har vært offentlig hele veien. Det var også skuespilleren som sendte sms til Madelaine. Bruk penger ,tilby sex osv for å komme seg fri fort som faen. Det er ikke ordrett men innholdet.

Ah, da skjønner jeg litt mer. Takk for oppklaring :)

Skrevet

Så den i går. 
Skal være ærlig så hadde jeg større forhåpninger til den etter å ha lest innlegg om den. 
Syntes tv2 sin flukten fra Bolivia var bedre.

eneste som var «nytt» var disse som ble tatt i Norge. 

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor det ikke er lov å navngi en som er navngitt i en dokumentar. 
men hun har endret navn og jobber nå som journalist. Var skuespiller i noen få filmer. 
står på Jodel og Flashback. 

Skrevet
Jodaneida skrev (1 minutt siden):

Skjønner ikke hvorfor det ikke er lov å navngi en som er navngitt i en dokumentar. 
men hun har endret navn og jobber nå som journalist. Var skuespiller i noen få filmer. 
står på Jodel og Flashback. 

Hvordan søker man for å få tak i navnet?

Skrevet
Jeppjeppjeppjepp skrev (2 minutter siden):

Hvordan søker man for å få tak i navnet?

Hvorfor skal noen som ikke klarer å bruke Google ha navnet hennes? Nei bare nei

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor ikke madeline bruker tvillingsøsteren sitt pass for å komme seg ut? Selv om saken er veldig stor i Norge, så tror jeg ikke folk i Bolivia ville gjenkjent henne. Tror søren ikke jeg heller hadde gjenkjent madeline hadde jeg sett henne på Rema 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Sfr skrev (Akkurat nå):

Hvorfor skal noen som ikke klarer å bruke Google ha navnet hennes? Nei bare nei

Har prøvd å søke kjæresten til bla bla bla.. og skuespiller og skrevet flashback men får ikke det opp. Du trenger ikke være frekk. 

• Liker 1
Skrevet
Jeppjeppjeppjepp skrev (3 minutter siden):

Har prøvd å søke kjæresten til bla bla bla.. og skuespiller og skrevet flashback men får ikke det opp. Du trenger ikke være frekk. 

Beklager, var litt  krass sorry! Selv om de har prøvd skjult så skulle det være enkelt å finne?☺️

Skrevet
Sfr skrev (4 minutter siden):

Beklager, var litt  krass sorry! Selv om de har prøvd skjult så skulle det være enkelt å finne?☺️

Det går bra 😊Jeg bruker å være god på dette, men nei finner det ikke. Får bare opp mange forum der det står at hun ikke er så kjent og bla bla bla. Du har ikke noen hint til hva man kan skrive?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...