Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger virkelig å få fikset på håret, men er student. Trenger både klipp og farge.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg var veldig fornøyd etter jeg klipte og stripet håret hos Clear Cut Case, på bakklandet. Var litt dyrt, betalte 900,-, men det var verdt det :)

Er mange steder hvor de har læringer i trondheim, som klipper billigere. Husker ikke akkurat hva de heter, er en inne på senteret hvertfall.

Gjest Gjest
Skrevet

Einstein i Jomfugt er utrolig dyktige!

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg var veldig fornøyd etter jeg klipte og stripet håret hos Clear Cut Case, på bakklandet. Var litt dyrt, betalte 900,-, men det var verdt det :)

Er mange steder hvor de har læringer i trondheim, som klipper billigere. Husker ikke akkurat hva de heter, er en inne på senteret hvertfall.

Samme frisør skamklipte meg. Hun som klipte meg er sikkert veldig flink til å klippe den ene frisyren hun kan, men problemet var bare at denne firsyren ikke passet på mitt hår... Jeg er svært skeptisk til frisører som ikke klarer å tilpasse frisyrer til hårtype. Herregud som jeg hater frisører. I Trondheim så har jeg nesten utlelukkende dårlige erfaringer, det virker som om mange av frisørene(i de litt hippere salongene) kun klipper den mest trendy frisyren, helt ukritisk. Mange ganger hadde nok kjøkkensaksa vært like bra, og mye mer økonomisk.

Einstein er hakket bedre enn Clear Cut Case ihvertfall, jeg ville ha satset på dem.

Gjest Gjest
Skrevet
Samme frisør skamklipte meg. Hun som klipte meg er sikkert veldig flink til å klippe den ene frisyren hun kan, men problemet var bare at denne firsyren ikke passet på mitt hår... Jeg er svært skeptisk til frisører som ikke klarer å tilpasse frisyrer til hårtype. Herregud som jeg hater frisører. I Trondheim så har jeg nesten utlelukkende dårlige erfaringer, det virker som om mange av frisørene(i de litt hippere salongene) kun klipper den mest trendy frisyren, helt ukritisk. Mange ganger hadde nok kjøkkensaksa vært like bra, og mye mer økonomisk.

Einstein er hakket bedre enn Clear Cut Case ihvertfall, jeg ville ha satset på dem.

Spørs jo hvem du var til sikkert. HUn som klipte meg var flink!!

Og hun klipte en frisyre som kledde meg best. Og det gjorde den også.

Men det varierer sikkert, hvor klar man er på hvordan man vil ha det også, og hvem som klipper.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Betty Boop-frisørsalongen på Moholtsenteret, faktisk! De har rimeligere priser enn nede i byen, og på tirsdager har de i tillegg studentrabatt. Tror den er på 20%.

Ble mer fornøyd med resultatet der, enn da jeg klippet/farget håret på den "hippe, kule og trendy" H20-frisørsalongen nede i byen, der prisene er mye høyere. ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har klipt meg inne på Solsiden-senteret, hos Ok, eller hva de heter. Klipte meg hos lærling der den ene gangen og betalte bare 230 for en fin klipp, hårvask og stling. Da jeg klipte meg hos en utlært frisør der senere, og farget håret i tillegg, ble riktignok regninga nokså mye høyere:-/ Var fornøyd begge gangene.

Det ligger en frisør like ved HiST, som visstnok skal være bra og billig.

Gjest Gjest
Skrevet

sjakkmatt på solsiden er bra og ikke blant de aller dyreste. har prisliste på hjemmesiden sin.

Skrevet

Audhild hos Agaton Sax, enten i Fjordgata eller på Lade, er fantastisk flink! Også Rigmor i salongen på Lade, forresten.

Skrevet

De er veldig flinke på TrendCut og de har salong i byen (rett over Bar Sofa), på Munkvoll og på Migosenteret på Hallset

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg klipper meg hos Johnny på Einstein. Synes han er flink til å komme med forslag og å lytte til det jeg sier ang. håret mitt.

Men jeg tror at han foretrekker at du som kunde er litt åpen for forslag, og ikke kommer inn dit og skal ha den samme sveisen som du har hatt i 20 år.

Einstein er vel en salong som stort sett har studenter som kunder. Jeg begynte å gå dit i 2001 (som student), og er nå stamkunde selv om jeg er godt over 30!:-)

• 6 måneder senere...
Skrevet
Jeg klipper meg hos Johnny på Einstein. Synes han er flink til å komme med forslag og å lytte til det jeg sier ang. håret mitt.

Men jeg tror at han foretrekker at du som kunde er litt åpen for forslag, og ikke kommer inn dit og skal ha den samme sveisen som du har hatt i 20 år.

Einstein er vel en salong som stort sett har studenter som kunder. Jeg begynte å gå dit i 2001 (som student), og er nå stamkunde selv om jeg er godt over 30!:-)

Ikke anbefal Einstein frisør, iallefall ikke den i/ved Olav Trygvassonsgate. Lærlingen der Skamklipte meg og farvet håret mitt grått - lærling da men det er folk over henne som burde tatt mer ansvar. Vel, håret mitt ble ødelagt, og jeg går aldri dit igjen. Aldri mer Einstein! Hannes Frisører ved leuten er mye bedre!

Skrevet

Betty Boop på Moholt er utrolig flinke... Er i hvertfall kjempe fornøyd med det de gjorde. Hadde nesten svart hår (butikkfarget flere ganger) og ville bli mye lysere. Å det klarte de, uten å ødelegge håret med avfargning :klappe:

Skrevet

Jeg synes Leangen Hårsenter er knall. Der er det ikke så dyrt, og de er utrolig flinke.

Ellers synes jeg H2 på byhaven er veldig bra, men det koster skjorta..

Skrevet

Jeg ble skikkelig misfornøyd på Hannes frisører, men superfornøyd på nesten-naboen ruby hårteam. Er litt vanskelig å anbefale salonger da, siden frisørene er så forskjellige, men jeg husker desverre ikke navnet på frisøren..

• 1 år senere...
Gjest Gjest_Dani_*
Skrevet

Du kan kanskje klippe deg selv neste gang

• 1 år senere...
Gjest Gjest_linda_*
Skrevet
Du kan kanskje klippe deg selv neste gang

Kim's frisør på Heimdal sentrum er kjempebillig !!! Veldig fornøyd med både klipp og farge....å ikke MINST prisen ! ! ! :goodbye:

Gjest Gjest_Linda_*
Skrevet
Kim's frisør på Heimdal sentrum er kjempebillig !!! Veldig fornøyd med både klipp og farge....å ikke MINST prisen ! ! ! :goodbye:

Betalte foressten 200,- for klipp sist jeg var der :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...