Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Brenner du for en ting som du legger all tid og engasjement i, eller er du mer variert og liker å gjøre litt av hvert? Hvilken livsstil av disse tror du gir best livskvalitet?

Anonymkode: ac846...75f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Godt spm. 

Jeg var tidligere litt sånn at jeg ville være med på alt. Være variert, pleie flere interesser og ha mange jern i ilden. 

Men nå er jeg fokusert på et paar ting. Det gir meg personlig mer ro, OG, jeg får tid til gå mer i dybden. 

mange ting som sikkert hadde vært spennende å være med på, men .. som sagt, jeg har begrenset omfanget

Anonymkode: 47079...f17

• Liker 1
Skrevet (endret)

Veteranbiler især Pontiac 😀

img_2_1767371479424.jpg

Endret av Maskinfører
  • Liker 1
Skrevet

Sauna og isbading. For meg har det vist seg å være den beste terapien noensinne 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Spør fordi jeg har ikke en spesiell lidenskap som jeg bruker all tid på, og når jeg tenker meg om er jeg egentlig ikke god på noe. Jeg gjør litt av hvert og jeg legger ofte en innsats i å gjøre mitt beste der og da, men jeg har aldri fordypet meg over tid og strevd med å bli god på noe. Nå lurer jeg på om det er litt dumt, da jeg tror at det å være veldig god på noe kan gi bra mestringsfølelse og selvtillit sånn generelt. Synes jeg ser det hos de som er sånn. Ellers så kan det også være knyttet til det at de som har forplikter seg til noe over tid, kanskje har en grunnleggende tro på seg selv i bunn, jeg vet ikke.

Anonymkode: ac846...75f

AnonymBruker
Skrevet

Sjakk. Det gnager inn til sjelen at uansett hvor mye tid jeg hadde brukt på dette, vil jeg kun skrape i overflaten på det.

Anonymkode: 1d9db...4ec

AnonymBruker
Skrevet

Tiden ❤️

Anonymkode: 003ed...aea

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Sjakk. Det gnager inn til sjelen at uansett hvor mye tid jeg hadde brukt på dette, vil jeg kun skrape i overflaten på det.

Sjakk interesserer meg ikke siden man lærer ikke noe av det. Vil heller lære meg nye språk feks .

Anonymkode: 722fb...f94

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en lidenskap, noe jeg brenner for og legger all ledig tid og engasjement i. 
Hest.

Det er noe jeg har blitt veldig god på, og et fagområde jeg føler jeg mestrer godt. Som du nevner, det gir god mestringsfølelse og selvtillit. Jeg har ikke alltid selvtillit i hverdagen, men i stallen og blant hestene er jeg veldig trygg på meg selv, stoler på egne beslutninger og vet at jeg er god til det jeg gjør, og det tror jeg er mentalt veldig bra for meg og hjelper meg ellers i livet også.

I utgangspunktet har jeg et variert spekter av interesser, og liker å gjøre mange forskjellige ting. Men mye av det har måttet vike for denne lidenskapen, og det er et savn i blant. Men jeg har nok slått meg til ro med at det er mange ting jeg aldri vil lære meg som jeg gjerne skulle kunnet, sånn er det bare. Jeg ville ikke vært hestene foruten. 

Anonymkode: 75a01...589

• Liker 1
Skrevet

Dans. Jeg er flink i det og læret hele tiden nye ting. I tillegg blir jeg kjent med mange, og det er god trening.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.1.2026 den 20.40):

Sjakk interesserer meg ikke siden man lærer ikke noe av det. Vil heller lære meg nye språk feks .

Anonymkode: 722fb...f94

Ikke lærer noe av det?? Her tror jeg du må lese deg opp på hva sjakk gjør med hjernen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...