AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #1 Skrevet 17 timer siden Nå er det litt trangt etter jula og lønn om 9 dager. Har et par middager liggende men noen rå billige tips som jeg kan fore ulveflokken med? Ca 1800 kr. Pålegg og sånn har vi. Anonymkode: f362b...068
exictence Skrevet 17 timer siden #2 Skrevet 17 timer siden Linser og fryste grønnsaker og evt pasta, poteter,
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #3 Skrevet 17 timer siden Jeg ville googlet, søkt etter tidligere tråder her og spurt chat gpt etter en plan, handleliste, prisoverslag og oppskrifter. Anonymkode: 752bc...f87
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #4 Skrevet 17 timer siden Lapskaus, supper, rot i hop gryter av det en har, fiskekaker i pita, fiskeboller i hvit saus er et par eksempler Anonymkode: 10198...3c3 3
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #5 Skrevet 17 timer siden Har du ikke noe i frysa? Fattig student har tips. Anonymkode: 07858...da4 3
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #6 Skrevet 17 timer siden exictence skrev (10 minutter siden): Linser og fryste grønnsaker og evt pasta, poteter, Ehh... kjøtt?? Anonymkode: 5017b...954
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #7 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ehh... kjøtt?? Anonymkode: 5017b...954 Er vel ikke mange barn som spiser linser.. ihvertfall ikke i 9dager. Anonymkode: 5017b...954
MarianneE Skrevet 17 timer siden #8 Skrevet 17 timer siden Tøm skapet/ kjøleskapet/ frysa og se hva du får ut av det du allerede har i huset. 2
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #9 Skrevet 17 timer siden Tomatsuppe med makaroni og kokt egg. Lapskaus eller kjøttsuppe av fryste grønnsaker fra frysedisken. Fiskepinner med potetmos. Frossen kyllingfilet. Kanskje du har ris liggende ? Det er mye billigere å kjøpe store pakker, kjøpt evt det neste gang så du har i hus når sånt skjer. Let gjennom fryseren. Anonymkode: 7064b...b43 1
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #10 Skrevet 15 timer siden Egg og stekte poteter, pannekaker, grønnsakssuppe med pølsebiter. Poteter, gulrøtter og egg er generelt billig mat ifht hvor mye det metter. Anonymkode: 6cab3...fd2
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #11 Skrevet 15 timer siden Jeg fortalte chat gpt alt jeg hadde i skapene som jeg ville bruke og han lagde mange retter fremover som gjør at jeg slipper å handle men har mange basis varer da. Anonymkode: 48272...577 1 2
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #12 Skrevet 15 timer siden Butikkene sitter igjen med mye mat som snart går ut på dato. Sjekk kjølediskene for varer på 40-50 %. Kjøpte masse der i går. Kylling, fisk, svin, pølser og medisterkaker. Anonymkode: 7271a...3bb 2 2
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #13 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Er vel ikke mange barn som spiser linser.. ihvertfall ikke i 9dager. Anonymkode: 5017b...954 Mine spiser absolutt linser. Vi kunne spist det 9 dager på rad så lenge det er variert. Anonymkode: fe0cd...5bb 3
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #14 Skrevet 15 timer siden Stekt ris linsegryte suppe med brød fiskepinner/kaker hjemmelagd pizza tacogryte pasta carbonara eller med tomatsaus dette er eksempler på hva jeg forer flokken på fem med når jeg er litt skranten på penger. Anonymkode: a74ca...94f 2
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #15 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Butikkene sitter igjen med mye mat som snart går ut på dato. Sjekk kjølediskene for varer på 40-50 %. Kjøpte masse der i går. Kylling, fisk, svin, pølser og medisterkaker. Anonymkode: 7271a...3bb Dette. Anonymkode: 4d484...27c
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #16 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nå er det litt trangt etter jula og lønn om 9 dager. Har et par middager liggende men noen rå billige tips som jeg kan fore ulveflokken med? Ca 1800 kr. Pålegg og sånn har vi. Anonymkode: f362b...068 six seven... 😆 Anonymkode: 505f1...4f6
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #17 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Mine spiser absolutt linser. Vi kunne spist det 9 dager på rad så lenge det er variert. Anonymkode: fe0cd...5bb Blir jo ikke variert. Anonymkode: 8afcf...a49
MarianneE Skrevet 14 timer siden #18 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Jeg fortalte chat gpt alt jeg hadde i skapene som jeg ville bruke og han lagde mange retter fremover som gjør at jeg slipper å handle men har mange basis varer da. Anonymkode: 48272...577 Smart!!
Daisy-love Skrevet 14 timer siden #19 Skrevet 14 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Blir jo ikke variert. Anonymkode: 8afcf...a49 Av og til handler det om å mette mager, og ikke ha det mest varierte kostholdet. Har en ikke råd til det store er det viktigere å bli mett, noe en kan bli på linser. TS: lapskausblanding kan brukes til mye. Ellers stekt ris, bondeomelett, tomatsuppe med pasta og egg, grønnsakssuppe med hvite bønner. Hjemmelaget pizza trenger heller ikke å være så dyrt, samme med pasta bolognese med kjøttdeig blandet med linser. Endret 14 timer siden av Daisy-love
visp Skrevet 14 timer siden #20 Skrevet 14 timer siden Kjøp et par poser spinatblader fra frysedisken og lag spinatsuppe med kokt egg i (oppskrift står på posen). En brødskive til metter greit nok. Også kan du jo lage havregrøt en dag istedenfor middag og også bytte ut en av middagene med brødskiver.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå