AnonymBruker Skrevet 1. januar #1 Skrevet 1. januar Nå er det litt trangt etter jula og lønn om 9 dager. Har et par middager liggende men noen rå billige tips som jeg kan fore ulveflokken med? Ca 1800 kr. Pålegg og sånn har vi. Anonymkode: f362b...068
exictence Skrevet 1. januar #2 Skrevet 1. januar Linser og fryste grønnsaker og evt pasta, poteter, 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar #3 Skrevet 1. januar Jeg ville googlet, søkt etter tidligere tråder her og spurt chat gpt etter en plan, handleliste, prisoverslag og oppskrifter. Anonymkode: 752bc...f87
AnonymBruker Skrevet 1. januar #4 Skrevet 1. januar Lapskaus, supper, rot i hop gryter av det en har, fiskekaker i pita, fiskeboller i hvit saus er et par eksempler Anonymkode: 10198...3c3 4
AnonymBruker Skrevet 1. januar #5 Skrevet 1. januar Har du ikke noe i frysa? Fattig student har tips. Anonymkode: 07858...da4 3
AnonymBruker Skrevet 1. januar #6 Skrevet 1. januar exictence skrev (10 minutter siden): Linser og fryste grønnsaker og evt pasta, poteter, Ehh... kjøtt?? Anonymkode: 5017b...954
AnonymBruker Skrevet 1. januar #7 Skrevet 1. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ehh... kjøtt?? Anonymkode: 5017b...954 Er vel ikke mange barn som spiser linser.. ihvertfall ikke i 9dager. Anonymkode: 5017b...954 1
MarianneE Skrevet 1. januar #8 Skrevet 1. januar Tøm skapet/ kjøleskapet/ frysa og se hva du får ut av det du allerede har i huset. 2 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar #9 Skrevet 1. januar Tomatsuppe med makaroni og kokt egg. Lapskaus eller kjøttsuppe av fryste grønnsaker fra frysedisken. Fiskepinner med potetmos. Frossen kyllingfilet. Kanskje du har ris liggende ? Det er mye billigere å kjøpe store pakker, kjøpt evt det neste gang så du har i hus når sånt skjer. Let gjennom fryseren. Anonymkode: 7064b...b43 3
AnonymBruker Skrevet 1. januar #10 Skrevet 1. januar Egg og stekte poteter, pannekaker, grønnsakssuppe med pølsebiter. Poteter, gulrøtter og egg er generelt billig mat ifht hvor mye det metter. Anonymkode: 6cab3...fd2
AnonymBruker Skrevet 1. januar #11 Skrevet 1. januar Jeg fortalte chat gpt alt jeg hadde i skapene som jeg ville bruke og han lagde mange retter fremover som gjør at jeg slipper å handle men har mange basis varer da. Anonymkode: 48272...577 3 3
AnonymBruker Skrevet 1. januar #12 Skrevet 1. januar Butikkene sitter igjen med mye mat som snart går ut på dato. Sjekk kjølediskene for varer på 40-50 %. Kjøpte masse der i går. Kylling, fisk, svin, pølser og medisterkaker. Anonymkode: 7271a...3bb 2 4
AnonymBruker Skrevet 1. januar #13 Skrevet 1. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Er vel ikke mange barn som spiser linser.. ihvertfall ikke i 9dager. Anonymkode: 5017b...954 Mine spiser absolutt linser. Vi kunne spist det 9 dager på rad så lenge det er variert. Anonymkode: fe0cd...5bb 4
AnonymBruker Skrevet 1. januar #14 Skrevet 1. januar Stekt ris linsegryte suppe med brød fiskepinner/kaker hjemmelagd pizza tacogryte pasta carbonara eller med tomatsaus dette er eksempler på hva jeg forer flokken på fem med når jeg er litt skranten på penger. Anonymkode: a74ca...94f 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar #15 Skrevet 1. januar AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Butikkene sitter igjen med mye mat som snart går ut på dato. Sjekk kjølediskene for varer på 40-50 %. Kjøpte masse der i går. Kylling, fisk, svin, pølser og medisterkaker. Anonymkode: 7271a...3bb Dette. Anonymkode: 4d484...27c
AnonymBruker Skrevet 1. januar #16 Skrevet 1. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nå er det litt trangt etter jula og lønn om 9 dager. Har et par middager liggende men noen rå billige tips som jeg kan fore ulveflokken med? Ca 1800 kr. Pålegg og sånn har vi. Anonymkode: f362b...068 six seven... 😆 Anonymkode: 505f1...4f6
AnonymBruker Skrevet 1. januar #17 Skrevet 1. januar AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Mine spiser absolutt linser. Vi kunne spist det 9 dager på rad så lenge det er variert. Anonymkode: fe0cd...5bb Blir jo ikke variert. Anonymkode: 8afcf...a49
MarianneE Skrevet 1. januar #18 Skrevet 1. januar AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Jeg fortalte chat gpt alt jeg hadde i skapene som jeg ville bruke og han lagde mange retter fremover som gjør at jeg slipper å handle men har mange basis varer da. Anonymkode: 48272...577 Smart!!
Daisy-love Skrevet 1. januar #19 Skrevet 1. januar (endret) AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Blir jo ikke variert. Anonymkode: 8afcf...a49 Av og til handler det om å mette mager, og ikke ha det mest varierte kostholdet. Har en ikke råd til det store er det viktigere å bli mett, noe en kan bli på linser. TS: lapskausblanding kan brukes til mye. Ellers stekt ris, bondeomelett, tomatsuppe med pasta og egg, grønnsakssuppe med hvite bønner. Hjemmelaget pizza trenger heller ikke å være så dyrt, samme med pasta bolognese med kjøttdeig blandet med linser. Endret 1. januar av Daisy-love
visp Skrevet 1. januar #20 Skrevet 1. januar Kjøp et par poser spinatblader fra frysedisken og lag spinatsuppe med kokt egg i (oppskrift står på posen). En brødskive til metter greit nok. Også kan du jo lage havregrøt en dag istedenfor middag og også bytte ut en av middagene med brødskiver. 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå