Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Jodaneida skrev (22 timer siden):

jeg hadde hverken svart på denne, eller chat sin. Pirret min nysgjerrighet får meg til å tenke «gammel gris» med en gang😂

Haha beklager å måtte si det, men jeg er enig. Hadde tenkt "harry" også 😬

Anonymkode: 45f0d...c72

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva tror du daten din syns om deg om hun noensinne oppdager at hun skrev med chatgpt da hun traff deg. 😅

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

AI er kult det. 🤖 Så hvorfor ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Om du sliter med å ordlegge deg, skriver inn noen stikkord for å få hjelp til å skrive en melding,så helt ok. De som er vist til nå er sånne samlebånd,sendes til mange. Kommenter bilder, profiltekst osv, så du får det mer personlig. 

Anonymkode: 233ab...454

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.1.2026 den 18.06):

Som mann er det jo svært vanskelig å få svar og holde en samtale gående, uten at det trenger å være noe galt med det man skriver, det er bare urealistiske forventninger. Jeg kommer ikke til å sende noe som er feil.

Anonymkode: 38b16...70a

Men jeg hadde ikke ønsket meg en mann som lot meg kommunisere med en maskin.

Anonymkode: 30705...bae

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men jeg hadde ikke ønsket meg en mann som lot meg kommunisere med en maskin.

Altså da dater jeg jo ChatGPT og det vil jo aldri føre noe plass.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

jeg har skrevet med et par stykker der jeg mistenker ChatGpt, det er veldig turnoff og jeg avslutter samtalen snart.

Anonymkode: 304fd...dae

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Chat gpt har ofte en rar måte å skrive på, som for meg i hvertfall begynner å bli lett gjenkjennelig. Jeg har en bestevenn som jeg var sikker på brukte chat gpt på helt enkle meldinger. Så var jeg hjemme hos han, vinduet til chat gpt stod oppe. Og der fikk jeg bekreftet at han brukte chat gpt 🙈

Jeg ser det på profiltekster rundt omkring også. Da bare haster jeg forbi. For det betyr stort sett at fyren er tafatt og lite kreativ. 

Anonymkode: 46c22...c34

Skrevet

Den beste åpneren din er å ha bedre bilder. 

Noe av det dummeste du kan gjøre er å signalisere at "Jeg får få matcher, så denne matchen betyr mer for meg enn den betyr for deg" med fraser som "Hyggelig med match", "Denne matchen pirret min nysgjerrighet".

Om du skal fokusere på noe i den første meldingen, så er det at meldingen skal være enkel å svare på, slik at praten kommer igang. Det kan være noe om profilen deres, men det kan også være noe så enkelt som "Hei, hvordan går det? :)"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...