Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mann. Jeg har et tredvetalls matcher på Tinder, men skriver aldri med dem, man kommer jo sjeldent noen vei med det, så nå tenker jeg å la ChatGpt få fritt spillerom neste gang jeg matcher med en dame. I hvert fall et godt stykke ut i samtalen. Noen som har erfaring med det?

Anonymkode: 38b16...70a

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Prøv. Tipper det blir gjennomskuet. 

Anonymkode: cbde5...e38

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Prøv. Tipper det blir gjennomskuet. 

Anonymkode: cbde5...e38

Er nok få som klarer å avsløre det. Jeg må naturligvis sjekke at det ChatGpt foreslår gir mening, men vil i størst mulig grad la kommunikasjonen være opp til ChatGpt.

Skrevet

Kan jeg få spørre om hvorfor?

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Forstår ikke helt hensikten med det? Er du usikker på hva du skal skrive til damene? Uansett er det jo bedre å skrive selv, du vil jo ha en dame som liker DEG som den du er og ikke en helt annen versjon av deg. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Som mann er det jo svært vanskelig å få svar og holde en samtale gående, uten at det trenger å være noe galt med det man skriver, det er bare urealistiske forventninger. Jeg kommer ikke til å sende noe som er feil.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg snakket men en på tinder som hadde fått chatgpt til å skrive bioen. Merket dette veldig tydelig når han begynte å skrive selv🙄

Anonymkode: 2c355...18d

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Har stor forståelse for at det noen ganger kan være vanskelig å kommunisere med en dame via meldinger, og da spesielt når man ikke kjenner vedkommende. Men man kommer langt med å være hyggelig og vise interesse for henne. Tror ikke du vil skrive noe som blir feil.. men bruk nå gjerne chat gtp men formulere det til dine ord. Chat Gtp kan noen ganger bli kunstig og litt upersonlig. 

AnonymBruker
Skrevet

Ikke den mest spennende åpneren fra ChatGpt, men vi er i gang. Null respons, what else is new. Matchet med henne i dag, ikke en av de som har ligget urørt i en evighet.

Screenshot_20260101-194645.Tinder.jpg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ikke den mest spennende åpneren fra ChatGpt, men vi er i gang. Null respons, what else is new. Matchet med henne i dag, ikke en av de som har ligget urørt i en evighet.

Har hun ingenting i profilen som antyder hva hun gjør på fritiden? 

Jeg gidder ikke svare noen som stiller spørsmål som viser at de ikke har lest profilen... 

Anonymkode: 55d3d...868

• Liker 5
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Har hun ingenting i profilen som antyder hva hun gjør på fritiden? 

Jeg gidder ikke svare noen som stiller spørsmål som viser at de ikke har lest profilen... 

Anonymkode: 55d3d...868

Hun har nevnt noe, så det er en ulempe å spørre om det. Vi får se. Skulle i stor grad la dette være opp til ChatGpt. Sletter matchen om jeg ikke har fått svar innen jeg står opp i morgen.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Hun har nevnt noe, så det er en ulempe å spørre om det. Vi får se. Skulle i stor grad la dette være opp til ChatGpt. Sletter matchen om jeg ikke har fått svar innen jeg står opp i morgen.

Noe så upersonlig..

Anonymkode: b42e4...4f4

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Noe så upersonlig..

Anonymkode: b42e4...4f4

Ja

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ville nok prøvd noe sånt:

Hei! Denne matchen pirret min nysgjerrighet, du har en spennende profil. 😊 ønsker å bli kjent med deg, send meg gjerne en melding☺️

Hvis hun har noe på profilen da.. 

AnonymBruker
Skrevet
Veslemøya skrev (4 minutter siden):

Hei! Denne matchen pirret min nysgjerrighet, du har en spennende profil. 😊 ønsker å bli kjent med deg, send meg gjerne en melding☺️

Denne hadde jeg likt å få.
I tillegg kan TS si noe om hva dama har i profilen sin. Om hun skriver at hun liker den og den sjangeren av filmer eller liker "rødvin og tur i skog og mark" så si noe om det også. Noe som viser at han har sett og lest og forstått profilen hennes. 

Anonymkode: 98b38...6cf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nei denne hadde nok ikke jeg giddet å svare på heller. 

Anonymkode: 11a0f...954

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hun har fjernet matchen, fikk aldri noe svar. Synd at jeg ikke fikk en bedre åpner, fikk ikke testet ChatGpt skikkelig.

Skrevet
Veslemøya skrev (2 timer siden):

jeg hadde hverken svart på denne, eller chat sin. Pirret min nysgjerrighet får meg til å tenke «gammel gris» med en gang😂

• Liker 8
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Vurderer å bare søke opp bedre åpnere i andre kanaler og så heller få testet ChatGpt når jeg har fått svar.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hun har fjernet matchen, fikk aldri noe svar. Synd at jeg ikke fikk en bedre åpner, fikk ikke testet ChatGpt skikkelig.

Hvorfor skriver du ikke bedre åpnere selv?

Er det rart menn sliter på Tinder? Noe så tafatt.

Anonymkode: 7254c...24b

• Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...