AnonymBruker Skrevet i går, 09:59 #1 Skrevet i går, 09:59 Oppdaget nylig at det faktisk heter det, men at det ikke forekommer like brått/eller ligner kvinners. Er det dette de kaller "panikkalderen" - når menn kjøper motorsykkel og forsøker å bli mann igjen? 😂 Leste at mange blir utbrente, eller kommer til et skille hvor de enten legger om livsstil, eller MÅ gjøre det? Erfaringer? Dette syns jeg var interessant 😅😁 Anonymkode: 678b7...3d7
Doolittle Skrevet i går, 10:37 #2 Skrevet i går, 10:37 Kanskje det er det tidspunktet mange middelaldrende menn blir veldig opptatt av kosthold og begynner å ta all verdens tilsetninger for å "øke ytelsen", kjøper seg tettsittende jogge/sykle-utstyr og blir Verdens Dølleste Fyr alle sammen? Det går an å spise riktig og trene uten å gjøre det til personligheten din, vet du? 1
AnonymBruker Skrevet i går, 12:00 #3 Skrevet i går, 12:00 Doolittle skrev (1 time siden): Kanskje det er det tidspunktet mange middelaldrende menn blir veldig opptatt av kosthold og begynner å ta all verdens tilsetninger for å "øke ytelsen", kjøper seg tettsittende jogge/sykle-utstyr og blir Verdens Dølleste Fyr alle sammen? Det går an å spise riktig og trene uten å gjøre det til personligheten din, vet du? Tenkte det samme! Men fysisk sett handler det vist om reduksjon i testosteron og når de "når ei grense" eller noe. Anonymkode: 678b7...3d7
Soft mann Skrevet i går, 12:19 #4 Skrevet i går, 12:19 Eg hadde svettetokter over en periode på flere år. Om de var overgangsalder vet eg ikke. eg er nå 55++ og ligge enda høyt i forhold til testosteron sier urologen min
AnonymBruker Skrevet i går, 12:31 #5 Skrevet i går, 12:31 Det er vel mer midtlivskrisen… Anonymkode: 9d305...e75
Gorgonzola Skrevet i går, 14:17 #6 Skrevet i går, 14:17 Det er vel med dette som med det meste andre som (sutrete) menn hevder rammer dem: Ta deg sammen og ta det som en mann, punktum.
AnonymBruker Skrevet i går, 14:22 #7 Skrevet i går, 14:22 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Oppdaget nylig at det faktisk heter det, men at det ikke forekommer like brått/eller ligner kvinners. Er det dette de kaller "panikkalderen" - når menn kjøper motorsykkel og forsøker å bli mann igjen? 😂 Leste at mange blir utbrente, eller kommer til et skille hvor de enten legger om livsstil, eller MÅ gjøre det? Erfaringer? Dette syns jeg var interessant 😅😁 Anonymkode: 678b7...3d7 Lavere testosteron er vanlig, og medfører ofte plager som vektøkning, lav libido, lav energi, dårligere sædkvalitet m.m.. Og mange menn vet ikke om at det eksisterer, de tror det bare er kvinner som kommer i overgangsalder Anonymkode: 0faf0...291 1
AnonymBruker Skrevet i går, 14:31 #8 Skrevet i går, 14:31 Regner med at det er tøft for menn å kjenne alderen snike seg innpå. Letere for å bli stor rundt magen, mindre utholdenhet i senga, sammenligner seg selv med hvordan det var før, og noen føler kanskje de må endre ikke bare livsstil, men kles stil åsså… Kanskje noen menn som føler de ikke er noen kandidat for å bli Pappa mere og at det åsså føles merkelig ut ,akkurat som oss kvinner når vi plutselig innser at tiden er forbi og omme. Tynnere hår på hodet eller ingenting må ta seg mer sammen for å være rak i ryggen da mange blir mere fremoverlente med alderen ? 😅 ikke alle men noen. Svettekikk får sikkert menn åsså. Det jeg nevner er jo nødvendigvis ikke selveste overgangsalderen ,men er det rart alle (uansett kjønn) føler en slags overgangsalder uansett ? Skulle ønske vi kunne være 30 resten av livet sånn fysisk sett altså. Anonymkode: e4644...9f1
Anonym11223344 Skrevet 23 timer siden #9 Skrevet 23 timer siden Jeg opplevde kraftige svettetokter og nedsatt sexlyst. Det kom brått, og førte til en mild sorg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå