Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Æsj 

Anonymkode: c6c21...75c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.1.2026 den 10.04):

Jeg er så skuffet over mannen min, føler meg som en eiendel for han. Jeg var kjempe trøtt og sliten i går etter at vi kom hjem fra nyttårsfeiring, men vi åpnet en flaske sprudlende og satt og pratet litt sammen allikevel, men så sa jeg at jeg var helt utslitt og ville legge meg. Han var enig og vi gikk på badet. Jeg la meg før han og sovnet tvert. Da vekker han meg og er sint for at jeg sovnet, han ville selvfølgelig at vi skulle ha sex. Han kommer til å si det handlet ikke bare om det, men at jeg sovnet uten å engang si god natt og ett kyss. Men jeg kjenner han såpass godt, vi ligger aldri i hverandres armer uten at han prøver seg, så det er ekstremt viktig for han med sex.. Dum som jeg var trodde jeg at han ville forstå at det ikke var noe jeg ville når jeg var så sliten og trøtt.. Vi hadde sex før på dagen i går liksom.. Er det virkelig så ille? 

Anonymkode: add1e...a71

det er jo sånn oppførsel man får ptsd av ... du slapper av og sovner, når du er på ditt mest avslappede og "sårbare" og han bare brøler til deg i den tilstanden... herregud er det mulig ???? hva slags egenskaper har han som veier opp for denne forferdelige oppførselen? 

Anonymkode: 90ae1...a5e

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...