AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #41 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg er så skuffet over mannen min, føler meg som en eiendel for han. Jeg var kjempe trøtt og sliten i går etter at vi kom hjem fra nyttårsfeiring, men vi åpnet en flaske sprudlende og satt og pratet litt sammen allikevel, men så sa jeg at jeg var helt utslitt og ville legge meg. Han var enig og vi gikk på badet. Jeg la meg før han og sovnet tvert. Da vekker han meg og er sint for at jeg sovnet, han ville selvfølgelig at vi skulle ha sex. Han kommer til å si det handlet ikke bare om det, men at jeg sovnet uten å engang si god natt og ett kyss. Men jeg kjenner han såpass godt, vi ligger aldri i hverandres armer uten at han prøver seg, så det er ekstremt viktig for han med sex.. Dum som jeg var trodde jeg at han ville forstå at det ikke var noe jeg ville når jeg var så sliten og trøtt.. Vi hadde sex før på dagen i går liksom.. Er det virkelig så ille? Anonymkode: add1e...a71 Herregud. Høres mer ut som et «needy» småbarn. Så jævla turn off med sånne «menn». Anonymkode: e89ef...297 2 1 3
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #42 Skrevet 21 timer siden Gud, så deprimerende å ha en sånn mann. Ville aldri taklet det. Synes ikke han tar noe godt vare på deg med å styre sånn og la egen lyst være viktigere enn hvordan du har det. Totalt turnoff. Anonymkode: b16f7...49e 3 1
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #43 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Slutt å høre på hønset her inne. Det har med avvisning fra den man elsker minst like mye som sexen selv, og baseret på hvordan du snakker om mannen kan man anta at han føler på det regelmessig. Hvorfor er du sammen med han? Også på nyttårsaften da. Stakkars! Hadde vært andre svar i tråden hvis det var en mann som var sliten og ville slappe av med Playstation fremfor å ha sex med dama. Anonymkode: 552d2...e59 Nei, dette har ikke med avvisning å gjøre. Dette har først og fremst med mannens ekstremt egosentriske holdning, som viser at han har null respekt for sin kone. Som Ts har skrevet, dette er et gjentakende problem, ikke bare nyttårsaften. Å deprivere noen for søvn på den måten jevnlig, det er faktisk en form for psykisk vold. Denne mannen oppfører seg som en trassig treåring som ikke har fått viljen sin - og da velger han også å gjøre seg selv fullstendig uattraktiv som partner og om mulig enda mindre attraktiv som sexpartner. Handlet dette om avvisning, så hadde det tatt en annen form. Mannen viser istedenfor at han ikke har respekt for Ts og hennes behov, han viser at han har null omtanke for henne. Hvis dette hadde handlet om avvisning, så hadde mannen hatt omtanke og respekt for at hun var så sliten at hun sovner, og så ville han heller ha tatt opp med henne på en saklig måte i dag eller en annen dag, hvordan han føler det når han føler han blir avvist. Det er det en oppegående, moden mann med respekt, omtanke og kommunikasjonsevner ville gjort. Å begynne å smelle med dører og skuffer, vekke Ts og bli SINT på henne, det er vold i denne sammenhengen. Denne mannen påstår han ikke greier å sove hvis han ikke "får" sex først. Det er faktisk ikke Ts sitt problem. Det handler om at mannen selv har store problemer med å regulere egne følelser og eget stress. Dette bekreftes av at han ikke greier å regulere eget sinne, selv ikke mot sin kone når hun ligger og sover. Dette har ikke med avvisning å gjøre, det har å gjøre med en egoistisk og umoden mann med sinnemestringsproblemer og som har et veldig usunt forhold til kvinner (som han mener skal stille opp for ham når han vil ha sex, uansett). Anonymkode: 35590...a19 2 1 8
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #44 Skrevet 20 timer siden Ts, bestem deg for at når 2027 kommer, da har du frigjort deg fra denne manipulerende mannen uten impulskontroll, men med sinneproblem, og gå inn i neste år som skilt fra ham. Som en annen skrev, det du beskriver at han sier og gjør, det ligger i hans personlighet, og det kan ikke endres. Ikke tillat at du og din seksualitet ødelegges av en slik mann! Sett deg selv fri, og gjør det nå! Anonymkode: 35590...a19 2 1
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #45 Skrevet 20 timer siden Denne mannen må du slå opp med tvert. Kan ikke forstå hvordan det er mulig å finne seg i sånn bedriten oppførsel. Anonymkode: e20fe...da9 4 1
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #46 Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Slike kontruktive og flotte svar. Disse er nye på KG, ikke sett dette før. Anonymkode: 35d8f...d81 Hva anbefaler du TS å gjøre da? Fortsette å bo med denne hyggelige mannen? Anonymkode: 74cf5...1e1 3
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #47 Skrevet 20 timer siden Han høres jævla lite sympatisk ut😂 Men han var vell bare kåt stakkars Anonymkode: d8f03...11a 1
Rainstorm2.0 Skrevet 20 timer siden #48 Skrevet 20 timer siden Det virker som du har fått forskjøvet blikket ditt for hva som er greit eller ikke, siden du spør om det du gjorde var "så ille". Det du gjorde var ikke ille i det hele tatt. Men det han gjør er virkelig ille. Flere røde flagg: - Å vekke noen man er glad i som har sagt de er sliten og trøtt, fordi han er sint - Å bli sint fordi han ikke "får sex" når han har planlagt det Ingen av disse tingene hører noe sted hjemme. 1 1 5
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #49 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Slutt å høre på hønset her inne. Det har med avvisning fra den man elsker minst like mye som sexen selv, og baseret på hvordan du snakker om mannen kan man anta at han føler på det regelmessig. Hvorfor er du sammen med han? Også på nyttårsaften da. Stakkars! Hadde vært andre svar i tråden hvis det var en mann som var sliten og ville slappe av med Playstation fremfor å ha sex med dama. Anonymkode: 552d2...e59 Absolutt ikke. Leser du ikke hva TS skriver? Det hun beskriver er psykisk vold. Hvis du tenker at det er ok i en relasjon, er du enten selv skyldig i lignende oppførsel, eller et offer for det. Hvis mannen har vonde følelser rundt avvisning, må han lære seg følelsesregulering for å kommunisere dette som et emosjonelt modent individ. Ikke gå full temper tantrum. Anonymkode: e98d2...3d2 3 1 4
MacadamiaNut Skrevet 18 timer siden #50 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Slutt å høre på hønset her inne. Det har med avvisning fra den man elsker minst like mye som sexen selv, og baseret på hvordan du snakker om mannen kan man anta at han føler på det regelmessig. Hvorfor er du sammen med han? Også på nyttårsaften da. Stakkars! Hadde vært andre svar i tråden hvis det var en mann som var sliten og ville slappe av med Playstation fremfor å ha sex med dama. Anonymkode: 552d2...e59 Skjerp deg! 3 5
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #51 Skrevet 15 timer siden Ts forsvant som vanlig. Anonymkode: 0fe66...444
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #52 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Ts forsvant som vanlig. Anonymkode: 0fe66...444 Jeg har jo svart flere, og følte ikke det var mer å si..? Ingen som stilte meg noen flere spørsmål..? Hva skal jeg liksom si? TS Anonymkode: add1e...a71 2
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #53 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har jo svart flere, og følte ikke det var mer å si..? Ingen som stilte meg noen flere spørsmål..? Hva skal jeg liksom si? TS Anonymkode: add1e...a71 Hva skal du gjøre med mannen for eksempel? Anonymkode: 0fe66...444 1
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #54 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hva skal du gjøre med mannen for eksempel? Anonymkode: 0fe66...444 Jeg har vært frem og tilbake en stund på om vi kan funke eller ikke, men han får meg oftere og oftere inn i «nei» kollonen.. Og det selv om jeg har sagt at endring er nødvendig og at jeg er halvveis på beinet døren hvis ikke noe skjer.. Han har akseptert parterapi, og jeg blir med på det hvis han ordner time som han har sagt han skal, men det blir nok mer enn måte å kunne gå fra han uten for store konflikter.. TS Anonymkode: add1e...a71 1 2
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #55 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg er så skuffet over mannen min, føler meg som en eiendel for han. Jeg var kjempe trøtt og sliten i går etter at vi kom hjem fra nyttårsfeiring, men vi åpnet en flaske sprudlende og satt og pratet litt sammen allikevel, men så sa jeg at jeg var helt utslitt og ville legge meg. Han var enig og vi gikk på badet. Jeg la meg før han og sovnet tvert. Da vekker han meg og er sint for at jeg sovnet, han ville selvfølgelig at vi skulle ha sex. Han kommer til å si det handlet ikke bare om det, men at jeg sovnet uten å engang si god natt og ett kyss. Men jeg kjenner han såpass godt, vi ligger aldri i hverandres armer uten at han prøver seg, så det er ekstremt viktig for han med sex.. Dum som jeg var trodde jeg at han ville forstå at det ikke var noe jeg ville når jeg var så sliten og trøtt.. Vi hadde sex før på dagen i går liksom.. Er det virkelig så ille? Anonymkode: add1e...a71 Tror dere lider av null kommunikasjon. Jeg kunne også bli skuffet og lei meg når typen sovnet uten å si natta og et kyss og aldri si dersom han ikke ville ha sex. Men vi snakket om mine og hans ønsker og behov. Så nå vet vi det, og han sier alltid natta og gir nattakyss og jeg blir ikke lei meg hvis han sovner og ikke orker sex. Men det handet om kommunikasjon. Anonymkode: ea6e2...541 1
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #56 Skrevet 12 timer siden Rainstorm2.0 skrev (7 timer siden): Det virker som du har fått forskjøvet blikket ditt for hva som er greit eller ikke, siden du spør om det du gjorde var "så ille". Det du gjorde var ikke ille i det hele tatt. Men det han gjør er virkelig ille. Flere røde flagg: - Å vekke noen man er glad i som har sagt de er sliten og trøtt, fordi han er sint - Å bli sint fordi han ikke "får sex" når han har planlagt det Ingen av disse tingene hører noe sted hjemme. Min kjæreste ville ikke at jeg skulle være lei meg eller legge meg lei meg. Så han sa "alltid vekk meg hvis det er noe. Uansett. Hva som helst. Hvis jeg kan gjøre noe for at du ikke skal ha det dårlig så gjør jeg det." Jeg har ikke vekket han mange ganger, men det har hendt. Det er jeg veldig takknemlig for. Anonymkode: ea6e2...541
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #57 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Min kjæreste ville ikke at jeg skulle være lei meg eller legge meg lei meg. Så han sa "alltid vekk meg hvis det er noe. Uansett. Hva som helst. Hvis jeg kan gjøre noe for at du ikke skal ha det dårlig så gjør jeg det." Jeg har ikke vekket han mange ganger, men det har hendt. Det er jeg veldig takknemlig for. Anonymkode: ea6e2...541 Det er noe annet enn det mannen til Ts gjør! Din viser omsorg. Ts sin mann utøver psykisk vold og seksuelt press når han vekker henne med sinne. Anonymkode: 35590...a19 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #58 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg har vært frem og tilbake en stund på om vi kan funke eller ikke, men han får meg oftere og oftere inn i «nei» kollonen.. Og det selv om jeg har sagt at endring er nødvendig og at jeg er halvveis på beinet døren hvis ikke noe skjer.. Han har akseptert parterapi, og jeg blir med på det hvis han ordner time som han har sagt han skal, men det blir nok mer enn måte å kunne gå fra han uten for store konflikter.. TS Anonymkode: add1e...a71 Jeg tror det er lurt av deg å fortelle ham i dag at senest innen neste fredag må han ha bestilt time til parterapi for dere, hvis ikke er det stor sjanse for at han trenerer å bestille parterapi. Så sett som et krav at hvis han mener alvor med å ville bli med i parterapi, så må han ha bestilt innen utgangen av neste fredag (og da skal du ha en bekreftelse på at han har gjort det, helt en dato og klokkeslett!). ❤️ Anonymkode: 35590...a19 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå