AnonymBruker Skrevet 1. januar #21 Skrevet 1. januar Ouch 😩 Uavhengig av grunn så er det jo helt idiotisk å vekke partneren sin når hun sier hun er skikkelig trøtt og sliten. Jeg pleier å prøve å se alle sider av en sak, men dette forholdet er sannsynligvis ikke verdt å redde. Han er kanskje også veldig egoistisk i andre aspekter av forholdet? Anonymkode: 53db7...544 5 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar #22 Skrevet 1. januar Håper du går videre i 2026 som singel. Dette er ikke greit på noen måte. Anonymkode: cd5f1...fac 6 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar #23 Skrevet 1. januar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): La meg gjette. Hvis dere hadde hatt sex, så hadde sexen vart i 2 minutter Max, uten oppvarming og han hadde sovna tvert etterpå? Anonymkode: 92fcd...f05 Ikke nødvendigvis så kort og uten oppvarming, men sovnet tvert etterpå ja.. Men nå ble han sittende oppe og sov dårlig.. Føler meg ansvarlig for hans søvn kvalitet, fordi det er sterkt knyttet til sex/ikke sex.. TS Anonymkode: add1e...a71 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar #24 Skrevet 1. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke nødvendigvis så kort og uten oppvarming, men sovnet tvert etterpå ja.. Men nå ble han sittende oppe og sov dårlig.. Føler meg ansvarlig for hans søvn kvalitet, fordi det er sterkt knyttet til sex/ikke sex.. TS Anonymkode: add1e...a71 Han trenger en sugemaskin kanskje? Det kommer til å ende med at din lyst blir helt ødelagt hvis du har sex når du ikke he lyst. Anonymkode: 550b7...fc1 4 1
Mona123 Skrevet 1. januar #25 Skrevet 1. januar Du får bli en sinna dame fordi han er en mannebaby fordi dette er ikke greit. 7 1 1
petterm Skrevet 1. januar #26 Skrevet 1. januar AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Nei, det er nok ikke første gang.. Jeg har bare vært veldig tydelig på at det er mye som gjør at jeg ikke tror dette forholdet funker noe mer, og jeg trodde på han når han sa han skal jobbe med seg selv.. Så jeg trodde ikke han skulle gjøre akkurat dette i natt, men akk, det er jo jeg som er idioten, som trodde mannen kunne stoppe seg selv fra å være idiot.. TS Anonymkode: add1e...a71 Høres ut som et passende nyttårsforsett er å kvitte seg med han. Håper dere ikke har barn sammen og at klarer å komme deg ut av forholdet på en ok måte. Har du familie eller venner som kan støtte deg i prosessen? Helt sikkert mye praktisk som må ordnes. 3 1 3
AnonymBruker Skrevet 1. januar #27 Skrevet 1. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ikke nødvendigvis så kort og uten oppvarming, men sovnet tvert etterpå ja.. Men nå ble han sittende oppe og sov dårlig.. Føler meg ansvarlig for hans søvn kvalitet, fordi det er sterkt knyttet til sex/ikke sex.. TS Anonymkode: add1e...a71 Eh, nei. Det henger sammen med at han er umoden og mener han fortjener sex, og når han ikke fikk viljen sin så ble han trass som en 3åring og dermed sov dårlig. Anonymkode: 0140e...b11 9 1 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar #28 Skrevet 1. januar AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Slike kontruktive og flotte svar. Disse er nye på KG, ikke sett dette før. Anonymkode: 35d8f...d81 For mannen var konstruktiv som ble sur og vekte ts? Han var så konstruktivt at han ikke engang greide å enten bare runke eller vente til morgenen? Sex avler sex, vekking av noen som er utslitt avler ingenting positivt. Anonymkode: 43142...b06 4 1 8
petterm Skrevet 1. januar #29 Skrevet 1. januar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Føler meg ansvarlig for hans søvn kvalitet, fordi det er sterkt knyttet til sex/ikke sex.. TS Anonymkode: add1e...a71 Du må ikke la deg presse til sex for at han skal få sove godt. Han har vel en hånd å hjelpe seg med? 11 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar #30 Skrevet 1. januar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ikke nødvendigvis så kort og uten oppvarming, men sovnet tvert etterpå ja.. Men nå ble han sittende oppe og sov dårlig.. Føler meg ansvarlig for hans søvn kvalitet, fordi det er sterkt knyttet til sex/ikke sex.. TS Anonymkode: add1e...a71 Det er dette han har jobbet mot at du skal føle, nettopp fordi den skyldfølelseb din gagner han. Det gjør at du forsøker å møte han på hans urimelige krav. Du må slutte å tro på han, og tro på alle andre som ser tydelig fra utsiden. Du kan ikke stole på dine tanker fordi de er farget av kjærlighet for han. Du må overstyre tankene dine slik at du klarer å se klart. Anonymkode: e98d2...3d2 3 1 9
AnonymBruker Skrevet 1. januar #31 Skrevet 1. januar AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ikke nødvendigvis så kort og uten oppvarming, men sovnet tvert etterpå ja.. Men nå ble han sittende oppe og sov dårlig.. Føler meg ansvarlig for hans søvn kvalitet, fordi det er sterkt knyttet til sex/ikke sex.. TS Anonymkode: add1e...a71 Sier han det? For en manipulerende dust! Så han må ha sex for å ha god søvnkvalitet? Synd for han, sex er nemlig ikke en menneskerett. Hva om du dumper denne egoisten? Hvordan blir søvnkvaliteten hans da om han blir singel? Og hva tenker han om din søvnkvalitet når du blir vekket utelukkende for å tilfredstille hans behov? Anonymkode: 7364d...031 3 1 13
AnonymBruker Skrevet 1. januar #32 Skrevet 1. januar Dette har jeg også opplevd. Eksen ble ofte sur for at jeg sovnet. Det var alltid jeg som la babyen, han brukte lang tid på å sovne og våknet ofte på natta, det var alltid jeg som måtte stå opp når ungen gråt. Jeg hadde konstant underskudd av søvn. Når ungen endelig sovnet på kvelden var jeg utslitt og sluknet ofte også. Samboeren hadde ofte allerede sovnet på sofaen før jeg gikk og la ungen. Utpå natten våknet han og vekte meg i fullt raseri fordi vi ikke hadde hatt sex. Det samme skjedde faktisk også et par ganger da jeg hadde stått opp igjen etter ungen sovnet og prøvde å vekke han på sofaen. Han sov som en stein, jeg ga opp og gikk og la meg igjen. Noen timer senere ble jeg vekket av en rasende mann. Det er vel unødvendig å si at jeg aldri noen gang fikk lyst på han igjen. Men hadde ofte pliktsex i håp om å få sove i fred. Anonymkode: 172bc...32e 1 9 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar #33 Skrevet 1. januar Med eksen lot jeg alltid som at jeg sov for å slippe både sex og gnål om alt mulig. Han vekte meg likevel og da ble jeg av og en heks eller jeg bare lot han dure på, men han fikk aldri sex. Det kom ikke på tale når han hadde "vekt" meg. Dette begynte etter barna kom til og han gadd aldri å ta hensyn til at jeg også trengte hvile og søvn. Så det var payback. Og i ca 8 mnd før jeg dro min vei, sov han på gjesterommet for han skjønte at han ikke var velkommen. Kjæresten og jeg legger oss alltid sammen. En helt annen setting. Vi prater, koser og kysser god natt til hverandre. Er en av oss bortreist, så er det alltid godnatt-telefon med kosepreik. Anonymkode: 404ea...e01 2 3
AnonymBruker Skrevet 1. januar #34 Skrevet 1. januar Hva syns du selv da TS? Jeg er ingen hysteriker, men jeg mener at å bli sint for at man ikke får sex generelt er langt over grensen, og et stort problem når det da blir slik at man "gir" sex for å unngå sinne på senere tidspunkt. Hadde du syns det var greit om datteren/søsteren/venninnen din ble behandlet slik av sin mann? Jeg syns ikke, og jeg syns det er merkelig at du i det hele tenker at dette er noe du må spørre om. Og jeg er for å kjempe for et forhold, og at vi må leve med at alle har gode og dårlige sider. Men dette er dårlige sider som er totalt uakseptable OG de går ikke an å endre. Dette er dypt forankret del personligheten til en voksen mann = umulig å endre. Du må faktisk forlate han. Det hjelper ikke hvor grei han er ellers, dette er personlighetstrekk ingen skal finne seg i å leve med. Han bruker psykisk vold gjennom sinne fordi han ikke får se, og så for å senere få sex. Uakseptabelt på alle nivå. Anonymkode: d865a...a1b 5 1 3
AnonymBruker Skrevet 1. januar #35 Skrevet 1. januar Jeg syns alltid det er litt trist å lese om forhold hvor den ene (ofte mannen) kun oppsøker nærkontakt når de vil ha sex. Jeg er så takknemlig for at nærkontakt og kosing, ikke er ensbetydende med sex for min samboer. Veldig lite tiltrekkende å bli sur for at du sovnet, det er ikke akkurat en oppførsel som øker sexlysten. Anonymkode: df253...9b5 4 1 5
snillOnkel Skrevet 1. januar #36 Skrevet 1. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er så skuffet over mannen min, føler meg som en eiendel for han. Jeg var kjempe trøtt og sliten i går etter at vi kom hjem fra nyttårsfeiring, men vi åpnet en flaske sprudlende og satt og pratet litt sammen allikevel, men så sa jeg at jeg var helt utslitt og ville legge meg. Han var enig og vi gikk på badet. Jeg la meg før han og sovnet tvert. Da vekker han meg og er sint for at jeg sovnet, han ville selvfølgelig at vi skulle ha sex. Han kommer til å si det handlet ikke bare om det, men at jeg sovnet uten å engang si god natt og ett kyss. Men jeg kjenner han såpass godt, vi ligger aldri i hverandres armer uten at han prøver seg, så det er ekstremt viktig for han med sex.. Dum som jeg var trodde jeg at han ville forstå at det ikke var noe jeg ville når jeg var så sliten og trøtt.. Vi hadde sex før på dagen i går liksom.. Er det virkelig så ille? Anonymkode: add1e...a71 Sint? Hvordan da? Det må jo være lov å være skuffa om man ikke får sex med kjæresten sin.
AnonymBruker Skrevet 1. januar #37 Skrevet 1. januar snillOnkel skrev (7 minutter siden): Sint? Hvordan da? Det må jo være lov å være skuffa om man ikke får sex med kjæresten sin. Vekket meg med å smelle skuffer og klage høylytt over at jeg sovnet, sur for at vi åpnet den sprudlende flaska, det var unødvendig når jeg bare skulle sovne uansett.. Så tydeligvis er det ikke hyggelig å sitte oppe litt med meg og en flaske hvis det ikke ender i sex.. Så det får meg jo til å føle meg super bra TS Anonymkode: add1e...a71 2 9 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar #38 Skrevet 1. januar AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Vekket meg med å smelle skuffer og klage høylytt over at jeg sovnet, sur for at vi åpnet den sprudlende flaska, det var unødvendig når jeg bare skulle sovne uansett.. Så tydeligvis er det ikke hyggelig å sitte oppe litt med meg og en flaske hvis det ikke ender i sex.. Så det får meg jo til å føle meg super bra TS Anonymkode: add1e...a71 Men du skal jo gå fra mannen så det har lite å si om han får deg til å føle deg bra eller ei. Fokuset må være at den neste får deg til å føle deg bra. Anonymkode: d865a...a1b 1 1 4
AnonymBruker Skrevet 1. januar #39 Skrevet 1. januar Pliktsex er bare sååå sexy. For en ultrafjott av en mann..! Null hensyn overfor partneren, her i gården er det bare HANS behov som teller! Jeg hadde ikke giddet et sånt samliv i hvert fall. Se om det er mulig å prate ham til fornuft, hvis ikke - løøøp. Anonymkode: b6bce...2c4 4 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar #40 Skrevet 1. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ikke nødvendigvis så kort og uten oppvarming, men sovnet tvert etterpå ja.. Men nå ble han sittende oppe og sov dårlig.. Føler meg ansvarlig for hans søvn kvalitet, fordi det er sterkt knyttet til sex/ikke sex.. TS Anonymkode: add1e...a71 Slutt å høre på hønset her inne. Det har med avvisning fra den man elsker minst like mye som sexen selv, og baseret på hvordan du snakker om mannen kan man anta at han føler på det regelmessig. Hvorfor er du sammen med han? Også på nyttårsaften da. Stakkars! Hadde vært andre svar i tråden hvis det var en mann som var sliten og ville slappe av med Playstation fremfor å ha sex med dama. Anonymkode: 552d2...e59
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå