AnonymBruker Skrevet i går, 09:04 #1 Skrevet i går, 09:04 Jeg er så skuffet over mannen min, føler meg som en eiendel for han. Jeg var kjempe trøtt og sliten i går etter at vi kom hjem fra nyttårsfeiring, men vi åpnet en flaske sprudlende og satt og pratet litt sammen allikevel, men så sa jeg at jeg var helt utslitt og ville legge meg. Han var enig og vi gikk på badet. Jeg la meg før han og sovnet tvert. Da vekker han meg og er sint for at jeg sovnet, han ville selvfølgelig at vi skulle ha sex. Han kommer til å si det handlet ikke bare om det, men at jeg sovnet uten å engang si god natt og ett kyss. Men jeg kjenner han såpass godt, vi ligger aldri i hverandres armer uten at han prøver seg, så det er ekstremt viktig for han med sex.. Dum som jeg var trodde jeg at han ville forstå at det ikke var noe jeg ville når jeg var så sliten og trøtt.. Vi hadde sex før på dagen i går liksom.. Er det virkelig så ille? Anonymkode: add1e...a71 26 1
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet i går, 09:05 Populært innlegg #2 Skrevet i går, 09:05 Ingen grunn til å ta med deg denne fjotten lenger inn i 2026. Anonymkode: a4838...0b2 68 1 37
AnonymBruker Skrevet i går, 09:05 #3 Skrevet i går, 09:05 Det som er ille, er at han blir sur for noe sånt. Det vitner om at han ikke har forståelse eller respekt for deg! Anonymkode: a60f3...2f5 33 1 13
AnonymBruker Skrevet i går, 09:06 #4 Skrevet i går, 09:06 Om du føler deg som en eiendel for han så går du fra han. Han høres ikkje ut som en grei person Anonymkode: dbc73...ae3 25 1 14
AnonymBruker Skrevet i går, 09:07 #5 Skrevet i går, 09:07 For en guttunge av en mann du har. Forventer sex når du har sagt at du er trøtt og sliten ? La han bare surmule, sånne som han vil ikke forstå uansett hva du sier. Anonymkode: 36083...e94 17 1 6
mommyaka Skrevet i går, 09:11 #6 Skrevet i går, 09:11 Oh dette er første gangen? Hva har du gjort alle andre ganger han vil ha sex? Gir du han det? Første gangen han blir sur for noe slikt? 1
AnonymBruker Skrevet i går, 09:11 #7 Skrevet i går, 09:11 Å ikke respektere at du var sliten, trøtt og rett og slett sovna er trist å lese. Han burde ha lagt dyna bedre rundt deg i stedet og kyssa deg på kinnet mens du sov! Og du hadde sikkert skikkelig lyst på sex da du ble vekket av en grinete sutre-gubbe kan jeg tenke meg… Anonymkode: 7364d...031 18 1 6
AnonymBruker Skrevet i går, 09:13 #8 Skrevet i går, 09:13 Han der er det bare å dumpe. Hva skal du med han? Han tror du er en ting han kan bruke når han vil. Hans behov er viktige. Dine har null relevans, ifølge han. Anonymkode: b9fef...e3d 15 1 6
AnonymBruker Skrevet i går, 09:14 #9 Skrevet i går, 09:14 For en idiot!! Anonymkode: 11804...4f7 10 1 1
AnonymBruker Skrevet i går, 09:14 #10 Skrevet i går, 09:14 Siden du sier du trodde han ville forstå, vil det si det er første gang han har blitt furten over noe slikt? Pleier han vanligvis være mer forståelsefull når du sier nei eller sovner? Du kan spørre venninnene dine, hvor ofte de blir vekket av mannen sin når de sovner fordi de er utslitte, fordi mannen vil ha ett godnatt-kyss. Jeg har iallefall aldri opplevd det. Det er viktig for oss å si god natt, men aldri så viktig at vi vekker den andre. Anonymkode: 754cc...c22 5 1 3
AnonymBruker Skrevet i går, 09:18 #11 Skrevet i går, 09:18 Sånn var eksen min og, i alle år (vi var i førtiårene.) Er så glad jeg er ferdig med slik sutring! Anonymkode: 43c2c...de6 8 2 2
AnonymBruker Skrevet i går, 09:34 #12 Skrevet i går, 09:34 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Sånn var eksen min og, i alle år (vi var i førtiårene.) Er så glad jeg er ferdig med slik sutring! Anonymkode: 43c2c...de6 Enig! Hadde aldri orket å være sammen med en voksen mann uten forståelse for andre enn seg selv. Anonymkode: 74cf5...1e1 10 1 5
AnonymBruker Skrevet i går, 09:39 #13 Skrevet i går, 09:39 Sånn var eksen min også, og nå har jeg en mann som bare vil ha sex om jeg har lyst og som respekterer alltid et nei uten å surmule, og det finnes faktisk mange slike menn der ute. De innser at vi faktisk vil ha mer sex når de er snille, hjelpsomme og respekterer grensene våre. Så ikke ork å leve med dette. Det er ikke noe du trenger å godta. Anonymkode: d2b7e...48d 6 1 6
AnonymBruker Skrevet i går, 09:42 #14 Skrevet i går, 09:42 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Ingen grunn til å ta med deg denne fjotten lenger inn i 2026. Anonymkode: a4838...0b2 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Han der er det bare å dumpe. Hva skal du med han? Han tror du er en ting han kan bruke når han vil. Hans behov er viktige. Dine har null relevans, ifølge han. Anonymkode: b9fef...e3d Slike kontruktive og flotte svar. Disse er nye på KG, ikke sett dette før. Anonymkode: 35d8f...d81 2
AnonymBruker Skrevet i går, 09:44 #15 Skrevet i går, 09:44 mommyaka skrev (21 minutter siden): Oh dette er første gangen? Hva har du gjort alle andre ganger han vil ha sex? Gir du han det? Første gangen han blir sur for noe slikt? Neida, det er ikke første gang.. Jeg prøver å ikke ha sex jeg ikke vil ha, men det er ikke så lett når han vil ha sex hele tiden, og blir så grinete av å ikke få det. Han forstår når jeg forklarer hvordan jeg funker og min lyst funker, i en annen setting enn når han allerede er opprørt. Men så glemmer han alt og blir en sutrete grinete usjarmerende manne baby. Også blir jeg usikker på om det er jeg som er kjip.. Da hjelper det å spørre andre kvinner og få de svarene jeg får her, for det er ingen som synes dette er greit, og det er det jo selvfølgelig ikke. Jeg bare glemmer hvordan ekte kjærlighet skal være. Som noen skrev her så burde han ordnet dyna litt bedre rundt meg og gitt meg ett kyss på kinnet og lagt seg til å sove selv.. TS Anonymkode: add1e...a71 3 11 2
AnonymBruker Skrevet i går, 09:47 #16 Skrevet i går, 09:47 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Siden du sier du trodde han ville forstå, vil det si det er første gang han har blitt furten over noe slikt? Pleier han vanligvis være mer forståelsefull når du sier nei eller sovner? Du kan spørre venninnene dine, hvor ofte de blir vekket av mannen sin når de sovner fordi de er utslitte, fordi mannen vil ha ett godnatt-kyss. Jeg har iallefall aldri opplevd det. Det er viktig for oss å si god natt, men aldri så viktig at vi vekker den andre. Anonymkode: 754cc...c22 Nei, det er nok ikke første gang.. Jeg har bare vært veldig tydelig på at det er mye som gjør at jeg ikke tror dette forholdet funker noe mer, og jeg trodde på han når han sa han skal jobbe med seg selv.. Så jeg trodde ikke han skulle gjøre akkurat dette i natt, men akk, det er jo jeg som er idioten, som trodde mannen kunne stoppe seg selv fra å være idiot.. TS Anonymkode: add1e...a71 1 10 3
mommyaka Skrevet i går, 09:48 #17 Skrevet i går, 09:48 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Neida, det er ikke første gang.. Jeg prøver å ikke ha sex jeg ikke vil ha, men det er ikke så lett når han vil ha sex hele tiden, og blir så grinete av å ikke få det. Han forstår når jeg forklarer hvordan jeg funker og min lyst funker, i en annen setting enn når han allerede er opprørt. Men så glemmer han alt og blir en sutrete grinete usjarmerende manne baby. Også blir jeg usikker på om det er jeg som er kjip.. Da hjelper det å spørre andre kvinner og få de svarene jeg får her, for det er ingen som synes dette er greit, og det er det jo selvfølgelig ikke. Jeg bare glemmer hvordan ekte kjærlighet skal være. Som noen skrev her så burde han ordnet dyna litt bedre rundt meg og gitt meg ett kyss på kinnet og lagt seg til å sove selv.. TS Anonymkode: add1e...a71 Hvorfra er du fortsatt sammen med en slik baby? Tror du seriøst han kommer til å forandre seg? 3 1
Ekko jenta Skrevet i går, 09:49 #18 Skrevet i går, 09:49 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Neida, det er ikke første gang.. Jeg prøver å ikke ha sex jeg ikke vil ha, men det er ikke så lett når han vil ha sex hele tiden, og blir så grinete av å ikke få det. Han forstår når jeg forklarer hvordan jeg funker og min lyst funker, i en annen setting enn når han allerede er opprørt. Men så glemmer han alt og blir en sutrete grinete usjarmerende manne baby. Også blir jeg usikker på om det er jeg som er kjip.. Da hjelper det å spørre andre kvinner og få de svarene jeg får her, for det er ingen som synes dette er greit, og det er det jo selvfølgelig ikke. Jeg bare glemmer hvordan ekte kjærlighet skal være. Som noen skrev her så burde han ordnet dyna litt bedre rundt meg og gitt meg ett kyss på kinnet og lagt seg til å sove selv.. TS Anonymkode: add1e...a71 Det går jo ikke. Det er ikke vanlig at kvinner vil ha like mye sex som menn, det vet jo de aller fleste menn også. Jeg har ikke hatt et slikt problem fordi jeg sier rett ut at sexlysten min blir tør som en ørken om man prøver å sutre eller presse seg til sex. Da er alt håp ute 😂 5 1
AnonymBruker Skrevet i går, 09:50 #19 Skrevet i går, 09:50 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Neida, det er ikke første gang.. Jeg prøver å ikke ha sex jeg ikke vil ha, men det er ikke så lett når han vil ha sex hele tiden, og blir så grinete av å ikke få det. Han forstår når jeg forklarer hvordan jeg funker og min lyst funker, i en annen setting enn når han allerede er opprørt. Men så glemmer han alt og blir en sutrete grinete usjarmerende manne baby. Også blir jeg usikker på om det er jeg som er kjip.. Da hjelper det å spørre andre kvinner og få de svarene jeg får her, for det er ingen som synes dette er greit, og det er det jo selvfølgelig ikke. Jeg bare glemmer hvordan ekte kjærlighet skal være. Som noen skrev her så burde han ordnet dyna litt bedre rundt meg og gitt meg ett kyss på kinnet og lagt seg til å sove selv.. TS Anonymkode: add1e...a71 Det kommer til å gjpre vondt å avslutte det, men jeg GARANTERER deg - du kommer til å se tilbake med latter og flauhet over hvor jævlig det faktisk var, i forhold til hvordan et modent forhold skal være. La oss sammenligne noe. Se for deg at du spoker ett år fram i tid. Ene versjonen er du fremdeles sammen med han, han er akkurat lik som han er nå. Han kommer ikke til å plutselig få mer respekt for deg, om noe, blir den kun mindre. Synd, men det er realiteten. I den andre versjonen, valgte du å gjøre det slutt i januar (nå, altså), og har hatt hele året på å heales. Du kommer enten til å være lykkelig singel, eller lykkelig i et annet forhold hvor du ikke lenger tolererer respektløs oppførsel. Hva har du mest lyst på? Hilsen ei som har vært der du er nå. Det er ikke verdt å kaste bort livet ditt med en slik "partner". Anonymkode: e98d2...3d2 3 1 10
AnonymBruker Skrevet i går, 10:08 #20 Skrevet i går, 10:08 La meg gjette. Hvis dere hadde hatt sex, så hadde sexen vart i 2 minutter Max, uten oppvarming og han hadde sovna tvert etterpå? Anonymkode: 92fcd...f05 7 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå