AnonymBruker Skrevet 1. januar #1 Skrevet 1. januar vurderer kjøpe et hus der det er mye furu, men orker ikke male...hvilke farger tenker du kan passe i interiøret? Anonymkode: ead18...8fa
AnonymBruker Skrevet 1. januar #2 Skrevet 1. januar Kan du beise veggene, sånn at de blir litt «mildere»? ellers kan man gå for en en «moderne hyttestil», med mange av de vanlige møblene man finner i moderne leiligheter. eller gå for skandinavisk stil med nøytrale farger. tror man bør holde seg unna mye forskjellige farger hvert fall. Holde seg til 1 fargetone. Anonymkode: 3f99d...f6a 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar #3 Skrevet 1. januar Det hadde jeg nok «orket» å male. Anonymkode: d9d2f...82c 3
AnonymBruker Skrevet 1. januar #4 Skrevet 1. januar Minimalistisk skandinavisk stil passer Anonymkode: b7a0a...cf8 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar #5 Skrevet 1. januar Jeg ville gått for svart. Sorte lysbryter pg lamper, mørkegrønt og grått i interiørdetaljer og tekstiler. Anonymkode: 67773...aba 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar #6 Skrevet 1. januar Mørkeblått eller mørkegrønt. Blått hvis du har mye planter eller annet interiør i forskjellige farger, grønt hvis ikke. Anonymkode: a19f8...6f5 1 1
Elle Melle Skrevet 1. januar #7 Skrevet 1. januar Naturfarger. Furuhusene var ofte opprinnelig innredet med mosegrønn/oliven, beige, rustbrun, mørkebrun osv. Det passer dårlig med kalde toner som kjølig grå og for kjølig hvit og blått. Mange brukte for eksempel terrakottafargede fliser/klinker på gulvet i gangen.
AnonymBruker Skrevet 1. januar #8 Skrevet 1. januar Hadde aldri orket å bo i et " furuhelvete" . Betal noen for å male det om du ikke orker selv. Gulnet furu🤮. Anonymkode: e0cc0...2ed
AnonymBruker Skrevet 1. januar #9 Skrevet 1. januar Grønt er veldig fint til trefarger Anonymkode: 7d2a5...9ec
AnonymBruker Skrevet 1. januar #10 Skrevet 1. januar Trefarger er mye finere og koseligere enn kalde farger som svart grått og hvitt svarte vegger er så dystert🤢 jeg takker nei til alle leiligheter dom er malt svart Anonymkode: 7d2a5...9ec 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar #11 Skrevet 1. januar Det har noe å si om det er gammel, gulnet furu, eller lys og moderne. Jeg ville unngått å bruke mørke farger til (som jeg ser noen foreslår), da framhever du bare furuen, og det får et litt 80-tallspreg. Lyst nordisk/dansk interiør, ev lyse jordfarger (som også er foreslått) kan bli bra. Anonymkode: 28323...7ae 4
AnonymBruker Skrevet 1. januar #12 Skrevet 1. januar AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Mørkeblått eller mørkegrønt. Blått hvis du har mye planter eller annet interiør i forskjellige farger, grønt hvis ikke. Anonymkode: a19f8...6f5 Signerer! Og behold panelet slik det er ❤️ Anonymkode: 4d5b7...273
AnonymBruker Skrevet 1. januar #13 Skrevet 1. januar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Trefarger er mye finere og koseligere enn kalde farger som svart grått og hvitt svarte vegger er så dystert🤢 jeg takker nei til alle leiligheter dom er malt svart Anonymkode: 7d2a5...9ec Det finnes vel ikke mange leiligheter som er malt svart? Dessuten er et strøk maling såpass enkel forvandling at det er dumt å utelukke en leilighet på grunn av fargen hvis du er på let etter ny bolig Anonymkode: 67773...aba
AnonymBruker Skrevet 1. januar #14 Skrevet 1. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): vurderer kjøpe et hus der det er mye furu, men orker ikke male...hvilke farger tenker du kan passe i interiøret? Anonymkode: ead18...8fa Sort, grønn, blå. Noe med varme farger så varmhvite farger kan også fungere. Bruk aktivt fargekart hjemme Anonymkode: f5d28...ac0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå