Gå til innhold

Har du et nyttårsforsett for 2026?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Og hva er det såfall? Hører gjerne fra de som har noe annet forsett enn å trene og gå ned i vekt. 

Anonymkode: 7a8d9...f92

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lese mer, være mer sosial, bytte jobb. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Du har kanskje noe selv? Hyggelig hvis du starter selv med å fortelle om dine egne, før du spør andre.

Jeg vil prøve på å ta mindre kontroll over både andre og meg selv. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg skal fortsette å si nei når jeg ikke vil og ikke la folk prøve å pushe og manipulere meg til å si ja :) 
Er "people-pleaser" under tilfriskning.

Og så skal jeg lese flere bøker og gjøre noe ekstra hyggelig sammen med partner hver uke.

Anonymkode: 47b1d...13b

• Liker 3
Skrevet

Prøve få en venn.

( har ingen)

Anonymkode: 4a7ce...668

• Hjerte 10
  • Nyttig 1
Skrevet

Skal prøve å være mer ute i naturen.

Anonymkode: 9142a...bd0

• Liker 2
Skrevet

Jeg vil bruke balkongen mer 🥰 

Dessverre har jeg en meget røykeglad nabo, så det er ikke så lett. Hen starter klokka 6 på morgenen med en morgensigg (jeg vet det for på sommeren står jo balkongdøren åpen på natten)  og røyker jevnlig gjennom dagen.. Og tar seg en nattarøyk også. Så hen bruker i hvert fall balkongen sin mye... 😉 

Anonymkode: 61e16...50e

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg vil bruke balkongen mer 🥰 

Dessverre har jeg en meget røykeglad nabo, så det er ikke så lett. Hen starter klokka 6 på morgenen med en morgensigg (jeg vet det for på sommeren står jo balkongdøren åpen på natten)  og røyker jevnlig gjennom dagen.. Og tar seg en nattarøyk også. Så hen bruker i hvert fall balkongen sin mye... 😉 

Anonymkode: 61e16...50e

Høres vanskelig ut å nå det målet så lenge naboen ikke flytter 

Anonymkode: 7a996...159

• Liker 1
Skrevet

Jeg har lesemål, sparemål, reisemål, investeringsmål og mål om å ta noen spesifikke grep for helsa. Utredning og utprøving av medisiner blant annet. 

Anonymkode: 00ac8...83a

• Liker 1
Skrevet

Jeg skal trene meg opp igjen forsiktig! Har hatt en skade pga overbelastning og er altfor utålmodig i opptreningen, så ender jo opp med samme skade om og om igjen😂 Så nå skal jeg starte med å gå, så gogge, så jogge og deretter løpe. Og bruke laaaaang tid på det! 

Ellers vil jeg bruke 2026 på å bekymre meg mindre, le mer, stresse mindre og fokusere på de hverdagslige gledene som sol i fjeset, tur i skogen, god mat (løping er hverdagsglede for meg da, så sakte opptrening er virkelig vanskelig 🫣).

Anonymkode: 0758a...8f2

• Hjerte 1
Skrevet

Absolutt ingen. 

Anonymkode: a2b6a...e3f

Skrevet
exictence skrev (3 timer siden):

Du har kanskje noe selv? Hyggelig hvis du starter selv med å fortelle om dine egne, før du spør andre.

Jeg vil prøve på å ta mindre kontroll over både andre og meg selv. 

Jeg jeg har noen mål som jeg er fra høst 2025 og fortsetter i 2026. Jeg vil ha bedre helse fysisk og psykisk og tar noen grep for å få til dette. Jeg ønsker å ta noen grep for å øke inntekt og formue. Jeg har et personlig prosjekt / hobby / drøm som jeg jobber litt på som jeg har som mål at skal bli noe. 

Anonymkode: 7a8d9...f92

• Liker 2
Skrevet

Grep for vekta tok jeg for to år siden og har klart å gå ned 15 kilo og holde meg der…! Helt fantstisk å møte det nye året uten obligatoriske, selvdestruerende tanker om at nå må jeg ta meg sammen, nå må jeg ned i vekt… 

Jeg skal bli flinkere å si nei når det er noe jeg ikke vil. Tørre å stå trygg i mine beslutninger. Et nyttårsforsett som for meg er vanskeligere enn noe mål om å gå ned i vekt. 

Anonymkode: 5d43e...2bf

Skrevet

Legge fortid og folk som har gjort meg vondt bak meg. Tenke at det ligger på dem. Fokusere på nå og det fine jeg skal skape meg. Hva jeg skal gjøre.

Skrevet

Fortsette den gode jobben jeg la ned i 2025 for ny livsstil for mat, drikke og aktivitet. 
Er mye jeg kunne tenkt meg, men viktigst er faktisk å prøve å roe ned, gi litt mer F, slappe av. 

Anonymkode: 53124...bbc

Skrevet

Ja, spare meg opp en buffer på 150 000. Da utgår ferie/ reise i år. Og jeg må jobbe i de tre ferieukene på min jobb nr 2. Men er alene med alle utgifter og har klart å kjøpe hus, så vil gjerne ha en minimumbuffer. I tillegg vil jeg begynne å spare i fond. Rett og slett ta litt mer grep på økonomien i 2026.

Sosialt... kanskje prøve å date litt

Trening... en gang i uka, jeg vil egentlig ikke trene i det hele tatt, men innser at all forskning tilsier at det er lurt. Setter meg et lavt mål.

Anonymkode: 0759b...ae2

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg skal trene meg opp igjen forsiktig! Har hatt en skade pga overbelastning og er altfor utålmodig i opptreningen, så ender jo opp med samme skade om og om igjen😂 Så nå skal jeg starte med å gå, så gogge, så jogge og deretter løpe. Og bruke laaaaang tid på det! 

Ellers vil jeg bruke 2026 på å bekymre meg mindre, le mer, stresse mindre og fokusere på de hverdagslige gledene som sol i fjeset, tur i skogen, god mat (løping er hverdagsglede for meg da, så sakte opptrening er virkelig vanskelig 🫣).

Anonymkode: 0758a...8f2

Gogge var et gøyalt ord! Haha, det skal jeg jammen notere meg.

Anonymkode: 47b1d...13b

Skrevet

Skal skrive ned hva jeg er takknemlig for hver dag. Er ganske tung til sinns og håper det skal hjelpe litt til å se verden i et bedre perspektiv. 

Anonymkode: 4635a...8fe

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Fortsetter forsettet fra i fjor, null alkohol. :) har funket så bra, og er så lettvint å alltid kunne kjøre hjem fra fester, byen, festivaler! Mye godt alkoholfritt også! 

Anonymkode: d2f1c...c08

AnonymBruker
Skrevet

Bruke mer tid på å lære meg spansk, helst nok til at jeg kan holde samtaler gående. 
Spare penger så jeg får reist til Sør-Amerika i 2027. 

Anonymkode: 9d715...110

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...