Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Alexandra
Skrevet

Hei :)

Når kjøper dere vogner? hvor langt vå vei er dere som har kjøpt og hva kjøpte dere?

ser på emmaljungas vogner at det er 3 forskjellige, duo vogner. edge, classic og smart. noen som vet forskjell på disse? i pris, vekt og brukerfølse?

Videoannonse
Annonse
Gjest miiip
Skrevet

Jeg har kjøpt Emmaljunga Edge Duo Kombi med Sport understell. Vi valgte det understellet fordi håndtaket kan forlenges (lurt for høye fedre) og snues (når man bruker sportsvogna).

I butikken jeg var i sa de at de hadde opptil 6-8 ukers leveringstid dersom det var en bestemt farge vi ville ha og de ikke hadde den inne. Hvis du ikke er kjempenøye på fargen trenger du ikke tenke på vogn så tidlig...

Gjest Gjest
Skrevet

jeg har vert i byen å kikket på de nå. jeg går nok fra duo smart vognen.

4.998;

Skrevet

Vi har også bestilt Emmaljunga Edge Duo Kombi med Sport understell. Bestilte i Strömstad, får den rundt 17. mai fordi de ikke hadde fler i butikken der og det var tomt på fabrikken. De skulle lage opp flere igjen etter påske.

Ringte barnevognhuset Rudo i Oslo, de hadde flere på lager i ganske mange farger, men siden vi har god tid og kan vente hander vi i Sverige for å spare penger.

Edge er den mest "eksklusive" av de tre, med flest finesser.

Gjest Gjest
Skrevet

har du nummeret til den svenske butikken Grooo?

Gjest Gjest
Skrevet

hva blir prisen på en duo edge i strømstad? jeg får opp like priser som norske men blir det billigere bare pga. valuta ?

Skrevet

Vi har handlet hos Katti: http://www.kattisbabyshop.se/

Hils og si du har fått tips av Gro da :)

Prisen er lik ja, men kursen er jo knallgod så det blir jo mye billigere.

I dag står kursen på Kurs = 81,28000 så da blir det 5688,79 NKR

• 2 uker senere...
Skrevet
Jeg har kjøpt Emmaljunga Edge Duo Kombi med Sport understell. Vi valgte det understellet fordi håndtaket kan forlenges (lurt for høye fedre) og snues (når man bruker sportsvogna).

Jeg har også falt for denne modellen.

Er det bedre med uttrekkbart håndtak i forhold til det justerbare (som har eget ledd hvor du justerer opp og ned) ??

Vet dere om denne modellen er buet under på bagen, sånn at den gynger nå den står på golvet? Jeg vet at Emmaljunga hadde en sånn for ca 3 år siden, men vet ikke om de fortsatt er slik?

Skrevet

Kjøpte vogn i påsken. I uke 27.

Grunnen var mest fordi vi var i tyskland, og fikk en Teutonia Mistral S med softbag og sportsvogndel til 4500kr.

Den er iallefall kjempefin, og man kan enkelt "snu" håndtaket andre veien.

Skrevet

Lurte lenge på en emmaljunga duo, enten edge eller classic, med vendbart håndtak. Men endte opp med Simo duo, med vendbart håndtak. Nydelig vogn, litt større bag enn emmaljunga. Den er i tillegg vind- og vanntett, og jeg liker vippehåndtaket bedre enn teleskophåndtaket (bare prøvd i butikk da). Syntes Simoen var lettere å trille/ snu enn emmaljungaen, og så mer elegant ut. Men smaken er som baken.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...