AnonymBruker Skrevet 31. desember 2025 #1 Skrevet 31. desember 2025 Dere som er deprimerte, har dere også veldig nedsatt matlyst og må kjempe for å få i dere mat? Føler maten vokser i munnen på meg. Eller går det andre veien hos noen at de spiser kjempemye? Jeg raser ned i vekt og sliter med å få i meg mat. Ser syk ut Anonymkode: 0a04e...254
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2025 #2 Skrevet 31. desember 2025 Dette var tilfelle for min venninne. Hun begynte på Zoloft og da fikk hun matlysten tilbake samtidig som depresjonen slapp. Har du forsøkt noen medisiner? Anonymkode: 4d5d2...005
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2025 #3 Skrevet 31. desember 2025 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Dette var tilfelle for min venninne. Hun begynte på Zoloft og da fikk hun matlysten tilbake samtidig som depresjonen slapp. Har du forsøkt noen medisiner? Anonymkode: 4d5d2...005 Ja begynt på antidepressiva for et par uker siden Anonymkode: 0a04e...254 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2025 #4 Skrevet 31. desember 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dere som er deprimerte, har dere også veldig nedsatt matlyst og må kjempe for å få i dere mat? Føler maten vokser i munnen på meg. Eller går det andre veien hos noen at de spiser kjempemye? Jeg raser ned i vekt og sliter med å få i meg mat. Ser syk ut Anonymkode: 0a04e...254 Jeg raste ned i vekt, og endte til slutt på legevakta pga. underernæring og dehydrering. Har vært alvorlig deprimert (uten å utdype, for da kommer moderator...) ett års tid nå, sliter fortsatt veldig med mat og det eneste jeg ikke brekker meg av er pommes frites med majones... Fantastisk kosthold. Anonymkode: 37dde...783
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå