AnonymBruker Skrevet 31. desember 2025 #1 Skrevet 31. desember 2025 Hei Min samboer har sagt at hun vil bli soft dominert i sengen. Jeg ble litt usikker om hva som er innenfor. Å spørre ødelegger litt poenget. Har dere noe forslag om hvordan jeg kan oppfylle hennes ønske? Få henne gjøre hva jeg vil? Litt hair pulling? Anonymkode: 4451f...f33
SlemUlv Skrevet 31. desember 2025 #2 Skrevet 31. desember 2025 Spør henne! Ikke gjøre NOE uten å ha snakket om det først. Spør hvor grensen hennes går, og hva hun faktisk mener med med "soft dominant" og Soft dominerende". Nei, det å prate sammen bør ikke ødelegge poenget, det bør styrke det! For det å prate sammen, gjør at man har mindre sjanse for å tråkke over grensene til hverandre. Det å prate sammen, betyr ikke å planlegge hver minste lille ting man skal gjøre. 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2025 #3 Skrevet 31. desember 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei Min samboer har sagt at hun vil bli soft dominert i sengen. Jeg ble litt usikker om hva som er innenfor. Å spørre ødelegger litt poenget. Har dere noe forslag om hvordan jeg kan oppfylle hennes ønske? Få henne gjøre hva jeg vil? Litt hair pulling? Anonymkode: 4451f...f33 Å spørre er nettopp poenget. Man setter seg ned og tar en prat rundt ønskerpg grenser, og så handler du ut ifra det etterpå. Det første man bør gjøre er å snakke sammen om det. "Soft" for meg, er garantert ikke soft for din kjæreste. Personlig hater jeg å bli dratt i håret, så det ville gått på lista over uønsket her. Forhenne kan det være en våt drøm. Dette vet kun dinkjæreste, og det er uhyre viktig at du setter deg inn i hennes ønsker øg grenser så du ikke skaper noe helt annet enn glede.. Anonymkode: c08c1...65b 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2025 #4 Skrevet 31. desember 2025 Dere må snakke sammen, slik at dere lager trygge og gode regler. Bare hun og du vet hva dere er komfortable med- Anonymkode: 3e85e...026
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2025 #5 Skrevet 31. desember 2025 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hei Min samboer har sagt at hun vil bli soft dominert i sengen. Jeg ble litt usikker om hva som er innenfor. Å spørre ødelegger litt poenget. Har dere noe forslag om hvordan jeg kan oppfylle hennes ønske? Få henne gjøre hva jeg vil? Litt hair pulling? Anonymkode: 4451f...f33 Det der er alt for diffust. Hun kan ikke på noen måte tro at du skal forstå detaljene her. Plutselig holder du forsiktig rundt halsen og hun får panikk og vil aldri ha sex med deg igjen, eller drar i håret og hun blir lik. Jeg har en "pleasure dom" kjæreste. Det er mye enklere å vite hva man er ut ifra hva man liker, ikke vite hva noen liker ut i fra en såpass diffus kommentar. Anonymkode: c216d...561
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå