AnonymBruker Skrevet 31. desember 2025 #1 Skrevet 31. desember 2025 Hadde besøk i natt, og det ene førte til det andre. Vi var godt bedugget. Jeg har menstruasjon, og har aldri hatt sex mens jeg har hatt den. Voknet tidlig, og gikk ut av sengen, men fant ikke trusen så jeg gikk på badet. Trusen lå under dynen, med bindet full av blod. Nå får jeg panikk over om han så det. Noen med lignende erfaringer, nå er jeg redd for hva han synes om meg. Anonymkode: 53aa8...3f7
Mardina Skrevet 31. desember 2025 #2 Skrevet 31. desember 2025 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hadde besøk i natt, og det ene førte til det andre. Vi var godt bedugget. Jeg har menstruasjon, og har aldri hatt sex mens jeg har hatt den. Voknet tidlig, og gikk ut av sengen, men fant ikke trusen så jeg gikk på badet. Trusen lå under dynen, med bindet full av blod. Nå får jeg panikk over om han så det. Noen med lignende erfaringer, nå er jeg redd for hva han synes om meg. Anonymkode: 53aa8...3f7 Hvorfor skulle han få panikk over at en dame har menstruasjon? Det meste løser seg med en dusj og skifting av sengetøy. 2
mommyaka Skrevet 31. desember 2025 #3 Skrevet 31. desember 2025 Ja han ville sett det fort etter sex om han ikke var drita da... Noen mannfolk bryr seg ikke om å kjøre brannbil...noen synes det er ekkelt
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2025 #4 Skrevet 31. desember 2025 Tror du ikke han har merket det eller fått blod på seg? Jeg har hatt sex med mensen mange ganger, men alder og hans modenhet spiller vel inn her . Anonymkode: 5a2ab...aad 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2025 #5 Skrevet 31. desember 2025 Nå har jeg hormonspiral, men før så hadde vi ofte sex selv om jeg hadde menstrasjon, men jeg dusjet først da😅 og kjente med en finger om det var blodrester i skjeden, satt på huk i dusjen. Anonymkode: c5415...94f
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2025 #6 Skrevet 31. desember 2025 Ok det var en lettelse å lese 😅 det går nokk bra vil jeg tro. Er bare mine egne tanker sikkert som roter til litt. Takk for svar Anonymkode: 53aa8...3f7
petterm Skrevet 31. desember 2025 #7 Skrevet 31. desember 2025 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hadde besøk i natt, og det ene førte til det andre. Vi var godt bedugget. Jeg har menstruasjon, og har aldri hatt sex mens jeg har hatt den. Voknet tidlig, og gikk ut av sengen, men fant ikke trusen så jeg gikk på badet. Trusen lå under dynen, med bindet full av blod. Nå får jeg panikk over om han så det. Noen med lignende erfaringer, nå er jeg redd for hva han synes om meg. Anonymkode: 53aa8...3f7 Panikk over at han skjønner at du har mensen? Er han voksen og oppegående går det sikkert bra!
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2025 #8 Skrevet 31. desember 2025 Må finne deg en past partner da, så slipper du slike frykter og mye annet. Anonymkode: 7dda5...142
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå