Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er bare nysgjerrig på om det er lett å finne noen der eller om alle bare småprater med hverandre om været uten at noe går videre?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen erfaringer?

Er det mange langtidssingle på de treffene?

Anonymkode: 7b7e5...6bb

Skrevet

aldri turt, skulle jeg ønske jeg turte men, ja, ikke turt 😛 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært på dette samt speed date. Traff dessverre ingen aktuelle, men var artig og ut av komfortsonen min å stille på dette og angrer ikke! 2. gang jeg gikk var det veldig mange av di samme som møtte opp, derfor ble det ingen flere turer på meg.

men anbefaler alle å prøve, det er egentlig et kult opplegg og man møter mange forskjellige sjeler😀

Anonymkode: 94be9...499

AnonymBruker
Skrevet

Mener du Single and mingle? Jeg deltok på en del treff der før de ble mer opptatt av å tjene penger. Fant ingen kjæreste, men sitter igjen med en fin vennegjeng med folk av begge kjønn som fortsatt møtes jevnlig. Ingen av oss kjente hverandre fra før. Var ikke noe problem å dra på de treffene uten å kjenne noen, selv for meg som er ganske introvert. Møtte mange hyggelige mennesker i ulike aldere.

Anonymkode: f3713...d78

AnonymBruker
Skrevet

Ja, synes det bare ble tull. Unaturlig, samme med speed-dating; bare tull.

Anonymkode: bac13...632

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jeg har vært på dette samt speed date. Traff dessverre ingen aktuelle, men var artig og ut av komfortsonen min å stille på dette og angrer ikke! 2. gang jeg gikk var det veldig mange av di samme som møtte opp, derfor ble det ingen flere turer på meg.

men anbefaler alle å prøve, det er egentlig et kult opplegg og man møter mange forskjellige sjeler😀

Fordi ingen av de var aktuelle å date?

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

jeg var på smingel en gang, da var det veldig stor overvekt av menn. var noe dart og bufeet på Moche i Torggata. Ikke noe å være redd for å møte opp på hvertfall

Endret av haraldbor
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.1.2026 den 17.55):

Fordi ingen av de var aktuelle å date?

Bare 1 aktuell, men han ønsket ikke treffe meg😂

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...