AnonymBruker Skrevet 31. desember 2025 #1 Skrevet 31. desember 2025 Kan noen hjelpe en uerfaren kalkun steker . Jeg har bestemt meg for å steke kalkuna i stekepose i dag . Jeg er redd for å ødelegge den og få den tørr og leser mye om at man må stappe smør inn under skinnet og gni den inn og masse div , må man det ? Hva er erfaringen der ute ? Den ligger nå i en saltlake, følger kokke jævel sin oppskrift 😅 Anonymkode: 3461b...ad2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2025 #2 Skrevet 31. desember 2025 Hvordan gikk det? Anonymkode: c8325...3d0
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2025 #3 Skrevet 31. desember 2025 Hvis en langsteker på lav temp får en saftig pipp. Prøver en seg på høyere temp og tempo blir det tørt. Har aldr holdt på med smør, saltlake og alle triksa som finnes. Langsteking fikser det meste. Men funka det med saltlake? Anonymkode: 82e4e...b44
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Skrevet 2 timer siden Det funka ! Lav temperatur ja, 160 grader , ble ikke tørr 😅 Anonymkode: 3461b...ad2 1
Gaia Skrevet 2 timer siden #5 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det funka ! Lav temperatur ja, 160 grader , ble ikke tørr 😅 Anonymkode: 3461b...ad2 Jeg prøvde også Kokkejævel sin fremgangsmåte, og den funka kjempebra. Tror det er den saftigste kalkunen jeg har smakt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå