AnonymBruker Skrevet 31. desember 2025 #1 Skrevet 31. desember 2025 Jeg vet mange er lei av å høre om aldersforskjell, men mi venninne sier at den er stor. Jeg dater en på 30 og jeg 38. Ingen vil ha flere barn, vi begge har. Han er moden og ser ut til å like litt eldre. Er dette bortkastet eller kan det funke i et forhold? Noen som relatere på min alder? Anonymkode: 58a24...623
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2025 #2 Skrevet 31. desember 2025 Null problem, dere er jo begge voksne. Hvorfor i alle dager skal venninnen din bestemme dette? Anonymkode: eeb6e...cbd 5 1
Gratis Skrevet 31. desember 2025 #3 Skrevet 31. desember 2025 Dette betyr ingenting! En mann på 30 er en voksen mann med en fullt utviklet hjerne 😉 Jeg regner med at han både er hygienisk, har fast jobb og kan kommunisere minimum 2 setninger 🙂 Hvis han i tillegg klarer å skifte på senga så er vel alt vinn vinn 👍 3
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2025 #4 Skrevet 31. desember 2025 I all verden, hvorfor er dette et problem? Hvis han hadde hatt sterkt ønske om 3 barn, så hadde dere kanskje hatt dårlig tid. Men ellers så høres det veldig ut som om venninnen din selv gikk for en gæmlis og bare er sjalu. Anonymkode: 00a72...508 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2025 #5 Skrevet 31. desember 2025 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): I all verden, hvorfor er dette et problem? Hvis han hadde hatt sterkt ønske om 3 barn, så hadde dere kanskje hatt dårlig tid. Men ellers så høres det veldig ut som om venninnen din selv gikk for en gæmlis og bare er sjalu. Anonymkode: 00a72...508 Okei😅 Ja jeg har som regel hatt eldre menn. Nå er det aldri sikkert det blir oss, men skal treffe han for andre gang. Så da går jeg ut ifra vi dater litt. Barn føler jeg meg for gammel til å starte med igjen og eldsten er 18. Han har jobb og hus, verre med meg. Leier for øyeblikket 😵 Anonymkode: 58a24...623
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2025 #6 Skrevet 31. desember 2025 Jeg var deg. Var med min i 12 år. kjempefine år de første, men og de siste årene ønsker vi forskjellige ting og det ble slutt. Hadde ikke gjort det igjen. Anonymkode: 2bcda...3bf
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2025 #7 Skrevet 31. desember 2025 Jeg var 42 da jeg møtte min mann som var 8 år yngre. Vi har nå holdt sammen i tyve år og ikke tenkt å gi oss med det første ❤️ Anonymkode: 68263...004 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2025 #8 Skrevet 31. desember 2025 Vi har over dobbelt så stor aldersforskjell. Det fungerer også helt utmerket. Anonymkode: c5792...b2e
Mardina Skrevet 31. desember 2025 #9 Skrevet 31. desember 2025 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg vet mange er lei av å høre om aldersforskjell, men mi venninne sier at den er stor. Jeg dater en på 30 og jeg 38. Ingen vil ha flere barn, vi begge har. Han er moden og ser ut til å like litt eldre. Er dette bortkastet eller kan det funke i et forhold? Noen som relatere på min alder? Anonymkode: 58a24...623 Hvorfor skulle det ikke fungere? Dere er jo begge voksne. Og hvorfor skal du bry deg om hva venninnen din mener? Det har jo ingenting å si i den store sammenhengen. Hvis du liker fyren og han liker deg, så er jo det viktigere. Til sammenligning er jeg 6 år eldre enn kjæresten min. Og jeg er i det beste forholdet jeg noensinne har vært i ❤️ Jeg er også eldst i vennegjengen. Alder er ikke noe vi tenker over i det hele tatt. Vi trives sammen og har det bra.
Maleficenta Skrevet 31. desember 2025 #10 Skrevet 31. desember 2025 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg vet mange er lei av å høre om aldersforskjell, men mi venninne sier at den er stor. Jeg dater en på 30 og jeg 38. Ingen vil ha flere barn, vi begge har. Han er moden og ser ut til å like litt eldre. Er dette bortkastet eller kan det funke i et forhold? Noen som relatere på min alder? Anonymkode: 58a24...623 Hun hadde aldri reagert på den aldersforskjellen om det var han som var eldst. Dette er ikke noe å tenke på engang og dere er til og med begge 30+ 5 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2025 #12 Skrevet 31. desember 2025 Likevel er det du som selvsaboterer på grunn av en sjalu venninne. Anonymkode: 2a6e7...0b3 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2025 #13 Skrevet 31. desember 2025 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Han har jobb og hus, verre med meg. Leier for øyeblikket 😵 Anonymkode: 58a24...623 Da gjelder det å utnytte han økonomisk og klage på at du havnet i kvinnefella senere 🤪 Anonymkode: 222d6...45b 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2025 #14 Skrevet 31. desember 2025 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Da gjelder det å utnytte han økonomisk og klage på at du havnet i kvinnefella senere 🤪 Anonymkode: 222d6...45b 😆 Men alt i alt, jeg vet ikke om han er interessert heller. Det er en kjekk mann, mye muligheter. Reisejobb. Så er det litt kjipt å overrøse seg selv å bli forhåpningsfull om han er med andre. Det jeg kan gjøre er å holde en ballanse å ikke være for needy. Hater begynnelsen av dating med all usikkerhet det bærer med. Anonymkode: 58a24...623
AnonymBruker Skrevet 7. januar #15 Skrevet 7. januar AnonymBruker skrev (På 31.12.2025 den 7.40): Null problem, dere er jo begge voksne. Hvorfor i alle dager skal venninnen din bestemme dette? Anonymkode: eeb6e...cbd Er det ikke litt sånn at damer lever i snitt lengre og damer ser ofte yngre ut enn mannen, så kanskje det idélle er å finne en mann som er 6-7 8 år yngre. Anonymkode: 58a24...623 1
Brunhilde Skrevet 7. januar #16 Skrevet 7. januar Kos deg, du ts, og blås I hva andre måtte tenke og mene 😉
Hulderen Skrevet 7. januar #17 Skrevet 7. januar Maleficenta skrev (På 31.12.2025 den 16.42): Hun hadde aldri reagert på den aldersforskjellen om det var han som var eldst. Dette er ikke noe å tenke på engang og dere er til og med begge 30+ Jeg tenker motsatt. Jeg syns det er verre om mannen er 8 år eldre, siden menn eldes raskere og lever kortere. Når begge er voksne som her og ikke har barneønske, så er det ideelt at hun er eldst. 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar #18 Skrevet 7. januar Brunhilde skrev (1 minutt siden): Kos deg, du ts, og blås I hva andre måtte tenke og mene 😉 Ja 😊 føler bare at det er litt forventninger for hans del til ei eldre dame. Vet mange menn liker litt eldre damer. Vi har mer erfaring, mulig klokere osv. Mulig han bare vil erfare meg i senga, så jeg får vente å se. 🤷♀️🤦♀️ Anonymkode: 58a24...623
AnonymBruker Skrevet 7. januar #19 Skrevet 7. januar Hulderen skrev (1 minutt siden): Jeg tenker motsatt. Jeg syns det er verre om mannen er 8 år eldre, siden menn eldes raskere og lever kortere. Når begge er voksne som her og ikke har barneønske, så er det ideelt at hun er eldst. Det er sant. Han sa han ikke ville ha flere barn, men han har kun ett barn da og bare 30, så tiden vil vise. Anonymkode: 58a24...623
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå