AnonymBruker Skrevet 30. desember 2025 #1 Skrevet 30. desember 2025 Mannen min og jeg samsover med hvert vårt barn, en på 2,5år og en på 11mnd. Vi vurderer barn nr 3, noen som samsover med baby og flere barn? Hvordan går det? Anonymkode: e3a3c...7f5
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2025 #2 Skrevet 30. desember 2025 Med stor nok seng funker det meste, så lenge man tenker på sikkerhet. Samsovet med baby og annet barn, ville nok ikke samsovet med 3 barn i sengen pga forstyrrelser og søvnkvalitet. Men det er smak og behag Anonymkode: 9365a...258
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2025 #3 Skrevet 30. desember 2025 Mannen samsover innimellom med våre 1.5 år gamle tvillinger. Ikke noe problem, annet enn at det er mer forstyrrelser når det er flere i sengen. Vår seng er 180 cm bred, og jeg sover for tiden ikke der. Anonymkode: f1efb...201
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2025 #4 Skrevet 30. desember 2025 Stor nok seng. Vi hadde 180 + 120 ved siden av hverandre en stund. Anonymkode: d438d...920
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2025 #5 Skrevet 31. desember 2025 Så koselig Hvis jeg hadde hatt flere barn så tror jeg at jeg hadde gått for flere senger sammen, en venninne har en slik samsovingsfamilie og de har kjøpt 3 slike rammemadrassenger som de har hektet sammen, veldig greit, alt etter hva man har plass til selvsagt men det er god plass til alle, de har 4 og en til på vei. Anonymkode: 03f8f...e7b
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2025 #6 Skrevet 31. desember 2025 Kunne barna ev delt seng på et barnerom? Det er godt for barn å sove med familiemedlemmer, og barnet på 11 mnd vil være gammel nok til å dele seng med eldre søsken når nr 3 er på vei Jeg prøvde å samsove med flere barn, men de forstyrret hverandre (og meg og far) en del på natten. Kjenner mange som ikke har det problemet Anonymkode: 9c5a6...cc7
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2025 #7 Skrevet 31. desember 2025 Far samsov med de to eldste (på 2 og 5)i voksensenga (210 bred). Jeg samsov med babyen på barnerommet. Jeg ville ikke samsovet med babyen og de to eldste i samme seng. De eleste beveget seg mer, og det er upraktisk mtp. nattamming. Min søvn ville blitt enda dårligere. Det var nok å konsentrere seg om babyen om natta. Anonymkode: 7fba8...e30
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2025 #8 Skrevet 31. desember 2025 Sover med baby og treåring😊 Går veldig fint og er veldig koselig😊 Men treåringen må på rom med pappaen når baby begynner å legge seg før meg, er ikke trygg på å ha dem i samme seng uten meg mellom dem. Anonymkode: 003db...194
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2025 #9 Skrevet 31. desember 2025 Her sover hele gjengen sammen. Foreldre, barn på 6, 5 og 1,5 år + hund. Som regel legger barna seg i egen seng på kvelden, og så våkner alle i samme seng. hadde trippel seng en periode, men alle lå samlet på midten av dobbelsenga uansett så tok den siste vekk😅 alle sover stort sett greit. Har vært noen få netter hvis det er mye uro at en av oss foreldre havner på langs i fotenden, men de nettene kan telles på ei hånd. jeg håper vi skal samsove i mangemange år til. Husker selv den trygghetsfølelsen av å krype opp i mine foreldres seng på natta. Anonymkode: 8f8ab...3df
Tjoheiii Skrevet 31. desember 2025 #10 Skrevet 31. desember 2025 Gitt at du blir gravid ganske fort så er jo nummer 2 nærmere 2 år når nummer 3 blir født, og eldstemann 3,5 år så hvis de enda ikke sover alene så kan jo et alternativ være å la de to eldste dele rom, så kan pappaen sove med dem og du med babyen? Vi har tre barn med to år mellom hver og gjorde det på denne måten, de delte rom fra lillesøster (nummer 2) var 14 mnd., så når nummer tre kom hadde de allerede delt rom i nesten ett år🥰
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå