AnonymBruker Skrevet 30. desember 2025 #1 Skrevet 30. desember 2025 I går fikk jeg fem orgasmer av en alfahann....likevel føler jeg meg lei meg etter mange år ekteskap med far til sønnen min. Lurer egentlig hva som skal til for at jeg skal gå videre...føler meg ofte trist, selv om jeg har en ny partner som tilfredsstiller meg på alle måter seksuelt. Men ikke musikk eller kulturelt? Bare lei av alt. Anonymkode: 982d4...9d5
mommyaka Skrevet 30. desember 2025 #2 Skrevet 30. desember 2025 Snakker vi sex / utro elle sex med mannen din? Hva vil du med livet? Utenom å ha sex? Hva med sønnen din? Jobb? Venner
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2025 #3 Skrevet 30. desember 2025 Du er jo utro mot mannen din og så er det deg det er synd på? Anonymkode: 0c7e7...610 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2025 #4 Skrevet 30. desember 2025 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): I går fikk jeg fem orgasmer av en alfahann....likevel føler jeg meg lei meg etter mange år ekteskap med far til sønnen min. Lurer egentlig hva som skal til for at jeg skal gå videre...føler meg ofte trist, selv om jeg har en ny partner som tilfredsstiller meg på alle måter seksuelt. Men ikke musikk eller kulturelt? Bare lei av alt. Anonymkode: 982d4...9d5 Det tar 5 år med sorg / glede og livsdager å komme over tapet av ekteskapet. Ikke 5 orgasmer. 😉❣ Og dersom han er helt noldus ifht musikken og det kulturelle,- som helt blank...ingen prferanser,samtaler,felles opplevelser der....dropp han. Hilsen skilt musiker. Anonymkode: b6cec...afa 2 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2025 #5 Skrevet 30. desember 2025 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Du er jo utro mot mannen din og så er det deg det er synd på? Anonymkode: 0c7e7...610 Nei etter 30 års samliv har han funnet en yngre modell. Jeg er jo fortsatt ganske fin... men jeg klarer bare ikke å gå videre. Anonymkode: 982d4...9d5
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2025 #6 Skrevet 30. desember 2025 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det tar 5 år med sorg / glede og livsdager å komme over tapet av ekteskapet. Ikke 5 orgasmer. 😉❣ Og dersom han er helt noldus ifht musikken og det kulturelle,- som helt blank...ingen prferanser,samtaler,felles opplevelser der....dropp han. Hilsen skilt musiker. Anonymkode: b6cec...afa Ja, fint sagt, men det er rart prøver å finne min vei uansett....jeg har det helt suverent innen sex , men jeg savner likevel barnefar Anonymkode: 982d4...9d5
mommyaka Skrevet 30. desember 2025 #7 Skrevet 30. desember 2025 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja, fint sagt, men det er rart prøver å finne min vei uansett....jeg har det helt suverent innen sex , men jeg savner likevel barnefar Anonymkode: 982d4...9d5 Men la oss si dere hadde blitt sammen imorgen igjen.. hadde du ta plutselig blitt glad og livet gikk som vanlig? Eller ligger der bak at han har funnet noen annen? Prøver du å holde følelsene borte ved å ha sex?
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2025 #8 Skrevet 30. desember 2025 mommyaka skrev (24 minutter siden): Snakker vi sex / utro elle sex med mannen din? Hva vil du med livet? Utenom å ha sex? Hva med sønnen din? Jobb? Venner Hei, jeg er byttet ut med en yngre modell. En utro ektemann. Det har vært vanskelig, selv om jeg selv klarer meg fint i det daglige. Har mye sex, men klarer ikke helt å gå videre med noen. Anonymkode: 982d4...9d5
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2025 #9 Skrevet 30. desember 2025 mommyaka skrev (3 minutter siden): Men la oss si dere hadde blitt sammen imorgen igjen.. hadde du ta plutselig blitt glad og livet gikk som vanlig? Eller ligger der bak at han har funnet noen annen? Prøver du å holde følelsene borte ved å ha sex? Tror bare jeg hadde elsket han enda mer ,kanskje. Men usikker på meg selv nå, det har jeg aldri vært før. Alltid vært selvsikker, men ikke nå lenger. Anonymkode: 982d4...9d5
Trolltunge Skrevet 30. desember 2025 #10 Skrevet 30. desember 2025 En sorg må leves ut, til den dempes tilstrekkelig til at man klarer å gå videre. Tid og liv er nok nøkkelen til det, ikke noe der og da plaster på såret. Det er lov å være lei seg etter et brudd. ❤️ 1
mommyaka Skrevet 30. desember 2025 #11 Skrevet 30. desember 2025 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Tror bare jeg hadde elsket han enda mer ,kanskje. Men usikker på meg selv nå, det har jeg aldri vært før. Alltid vært selvsikker, men ikke nå lenger. Anonymkode: 982d4...9d5 Da trur jeg helt ærlig du må gå noen runder med det selv? Ville du faktisk gått tilbake til en mann som har vært utro..som har hat sex med annen kvinne bak din rygg? At dere hadde fått der perfekte ekteskap igjen der dere begge to elsker hverandre enda mer? At han aldri ville vært utro igjen... Du må finne deg selv og ikke se tilbake...han er ikke vært mer ner i ditt liv.
veronica<3 Skrevet 30. desember 2025 #12 Skrevet 30. desember 2025 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Som bruker av Kvinneguiden gjelder følgende bruksvilkår * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende meg en privat melding med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. veronica<3, mod.
Fremhevede innlegg