AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #1 Skrevet 15 timer siden Har en bror som sliter veldig. Han er litt over 40 og alltid vært ungkar. Han er ærlig på at han skulle ønske seg et familieliv, slik vi søstrene har. Han er blitt litt bitter og klager veldig over at det har vært så lett for oss søstrene å få partner. Selv om jeg ikke liker ordet, så er det litt sånne incel-tanker. Men jeg tror helt ærlig ikke at han sikter høyt, han genererer bare ingen interesse hos damene. Han jobber, eier hus og det meste er egentlig på stell, sånn sett. Men aldri fått det til med damene. Sier at han kan sove til 12 når han har fri, det kan kanskje tyde på depresjon? Han er heller ikke særlig interessert i å finne på ting med mine barn og onkelbarn ellers. Ingen hobbyer, og egentlig ikke noe nettverk sosialt. Hvordan kan man hjelpe ham? Anonymkode: 5bb2e...f2d 1 1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #2 Skrevet 14 timer siden For å få en partner , må han ha noe å tilby . Og klarer han ikke det ifht egen familie,så er det noe han må ta tak i. Han har jo egentlig forutsetningene i orden. Dere har det samme utgangspunktet i deres kjernefamilie og barndom,- så han kan ikke skylde på noe(n) der.... Har det skjedd ham noe spesielt ? Anonymkode: cbe4a...413
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #3 Skrevet 14 timer siden Det kan soleklart tyde på depresjon, da en del av hva du beskriver er klassisk for det. Samtidig er det et vanskelig tema, vi kan ikke kategorisere alle "incels" (uff, stygt å si, men likevel sant) som deprimerte. Mye av det du beskriver kan også helt klart være personlighet. Vanskelig å si hvordan man kan hjelpe en sånn person, finner du nøkkelen her så tror jeg det er mange som vil kopiere den - dessverre. Anonymkode: daa10...e0c
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #4 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Han har jo egentlig forutsetningene i orden. Dere har det samme utgangspunktet i deres kjernefamilie og barndom,- så han kan ikke skylde på noe(n) der.... "Døh", den slutningen der er rett og slett for tynn. Ikke for å forsvare en "incel", men det der er rett og slett en for drøy konklusjon. Det kan skje særdeles mye innen hjemmets fire vegger som likevel ikke blir kjent for alle som bor der. Trust you me. Anonymkode: daa10...e0c 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå