AnonymBruker Skrevet 30. desember 2025 #1 Skrevet 30. desember 2025 Er det noen som har vært med på kickstart opplegget til Martin Sundby og Anette Ramm, som ønsker å dele erfaring? Jeg har prøvd mye, kan det meste om å gå ned i vekt og er allsidig innen trening, men det blir liksom ikke resultater. Jeg har en spiseforstyrrelse, så synes det er vanskelig å være veldig streng på kosthold, da jeg er redd den trigges. Hadde vært så godt å fått til en endring jeg kan leve med, og et treningsnivå som er overkommelig og gir overskudd. Har rundt 33 i bmi, så ønsker å komme under 30, er godt voksen, så det er ikke med tanke på utseende, men ønsker en bedre helse og mer energi i hverdagen. Anonymkode: e9de1...a51
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2025 #2 Skrevet 30. desember 2025 Kosthold er kilo, trening er gram. Du må få et mer normalt forhold til mat hvis du skal gå ned på en sunn måte… Har du fått noe hjelp for spiseforstyrrelsen? Anonymkode: 39348...672
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2025 #3 Skrevet 31. desember 2025 Ja, har gått i behandling i flere omganger, men måtte bli nesten 50 før jeg ble tatt på alvor, så er ganske stabil nå. Har gått ned 50 kilo med spiseforstyrrelsen i bakhodet, hvor det ble en skikkelig forverring da jeg møtte veggen etter å ha vært vektstabil i 4-5 år. Gikk opp 25 kilo, og har gått ned 15 av dem med fasting. Men overspising blir jo en strategi man tyr til når livet butter i mot. Jeg kan mye om kosthold, men jeg får det ikke helt til allikevel 🤔 Anonymkode: e9de1...a51
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå