AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Skrevet 5 timer siden Hei! Samboeren min fyller 30 i april og jeg ønsker å gi han en fin klokke. Maxpris 30.000 kroner. Men jeg aner ikke hvilken klokke jeg bør gi han da? Han har ingen spesielle preferanser, men liker klokker. så kanskje det er noen som er flinkere på klokker enn meg her? Anonymkode: 30b6a...97d
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Skrevet 4 timer siden Et han interessert i klokker? Hvilke har han fra før? Hva har han pratet om? 30 000 er litt midt på treet - verken fugl eller fisk. Men det kommer jo helt an på interessene. Anonymkode: e6f30...6e2
-jk- Skrevet 2 timer siden #4 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Et han interessert i klokker? Hvilke har han fra før? Hva har han pratet om? 30 000 er litt midt på treet - verken fugl eller fisk. Men det kommer jo helt an på interessene. Anonymkode: e6f30...6e2 Definitivt. Selv hadde jeg kun vært interessert i en Apple Watch Ultra 3, men den koster "kun" 12.000,-. Men så er jeg funksjonalist og ikke estetiker da, så andre prioriterer sikkert annerledes
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå