Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste et sted at Buzz 2 til PS2 skulle komme i løpet av mars. Denne skulle inneholde litt mer TP-spørsmål, ikke bare musikk som Buzz 1.

Har imidlertid ikke sett noe Buzz 2 i butikkene enda og finner heller ikke noe annen info enn at den skulle komme i mars.

Noen som vet??

Gleder meg så veldig til den kommer, skjønner dere :ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest LoisLane
Skrevet

Dette lurer jeg også på! Er HELT klar for å ha Buzz-kveld i heimen. :)

Gjest Gjesta
Skrevet

JEEEEI!!!

Jeg trodde det var i mars jeg, men det var det tydeligvis ikke :forvirret:

Gjest Gjest
Skrevet

jeg har hørt at det skulle komme ut en fotballversjon av buzz, men fotballspørsmål. At det var dette som skulle komme nå snart. Men vet ikke mer enn det..

Gjest LoisLane
Skrevet

Nei, det var en mer generell versjon som skulle komme nå. Og før jul skal det komme Buzz for mindre barn. Har en julegave i boks! ;)

Skrevet (endret)

Nope, den er ikke i butikkene enda...

Har sjekket flere plasser og ingen vet noe. :forvirret:

NY INFO:

Fikk nettopp vite at utgivelsesdatoen er flyttet til 3.mai. Så da må man bare smøre seg med tålmodighet en måned til!

Også jeg som hadde tenkt å kjøpe spillet i bursdagsgave til mannen, da....... Da må han nok få noe annet, tenker jeg.

Endret av Angelheart
Gjest Gjest
Skrevet
Nope, den er ikke i butikkene enda...

Har sjekket flere plasser og ingen vet noe. :forvirret:

NY INFO:

Fikk nettopp vite at utgivelsesdatoen er flyttet til 3.mai. Så da må man bare smøre seg med tålmodighet en måned til!

Også jeg som hadde tenkt å kjøpe spillet i bursdagsgave til mannen, da....... Da må han nok få noe annet, tenker jeg.

Fant ut at den norske ikke kommer før mai jeg også. Marsdatoen gjaldt den engelske varianten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...