Angelheart Skrevet 4. april 2006 #1 Skrevet 4. april 2006 Leste et sted at Buzz 2 til PS2 skulle komme i løpet av mars. Denne skulle inneholde litt mer TP-spørsmål, ikke bare musikk som Buzz 1. Har imidlertid ikke sett noe Buzz 2 i butikkene enda og finner heller ikke noe annen info enn at den skulle komme i mars. Noen som vet?? Gleder meg så veldig til den kommer, skjønner dere
Gjest LoisLane Skrevet 4. april 2006 #2 Skrevet 4. april 2006 Dette lurer jeg også på! Er HELT klar for å ha Buzz-kveld i heimen.
Gjest Gjesta Skrevet 4. april 2006 #3 Skrevet 4. april 2006 JEEEEI!!! Jeg trodde det var i mars jeg, men det var det tydeligvis ikke
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2006 #4 Skrevet 4. april 2006 jeg har hørt at det skulle komme ut en fotballversjon av buzz, men fotballspørsmål. At det var dette som skulle komme nå snart. Men vet ikke mer enn det..
Gjest LoisLane Skrevet 4. april 2006 #5 Skrevet 4. april 2006 Nei, det var en mer generell versjon som skulle komme nå. Og før jul skal det komme Buzz for mindre barn. Har en julegave i boks!
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2006 #6 Skrevet 4. april 2006 http://www.dagbladet.no/kultur/2006/02/27/459088.html Her står det at det skal komme i mars. Tydeligvis blitt forsinket.
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2006 #7 Skrevet 4. april 2006 http://no.playstation.com/previews/preview...EV&linktype=GRS Og her står det "Utgivelsesdato: 17. mars 2006" Kanskje den er i butikken?
Angelheart Skrevet 4. april 2006 Forfatter #8 Skrevet 4. april 2006 (endret) Nope, den er ikke i butikkene enda... Har sjekket flere plasser og ingen vet noe. NY INFO: Fikk nettopp vite at utgivelsesdatoen er flyttet til 3.mai. Så da må man bare smøre seg med tålmodighet en måned til! Også jeg som hadde tenkt å kjøpe spillet i bursdagsgave til mannen, da....... Da må han nok få noe annet, tenker jeg. Endret 4. april 2006 av Angelheart
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2006 #9 Skrevet 4. april 2006 Nope, den er ikke i butikkene enda... Har sjekket flere plasser og ingen vet noe. NY INFO: Fikk nettopp vite at utgivelsesdatoen er flyttet til 3.mai. Så da må man bare smøre seg med tålmodighet en måned til! Også jeg som hadde tenkt å kjøpe spillet i bursdagsgave til mannen, da....... Da må han nok få noe annet, tenker jeg. ← Fant ut at den norske ikke kommer før mai jeg også. Marsdatoen gjaldt den engelske varianten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå