Gjest Gjest_sandra_* Skrevet 4. april 2006 #1 Skrevet 4. april 2006 Har endelig mottatt VISA-kortet mitt.. men jeg får det ikke til å fungere som det skal. Får ikke registrert meg på Ebay og Paypal, får bare en slik melding: "This credit card has been denied by the bank that issued your credit card." Hva gjør jeg nå? Kontakter banken min eller er det VISA jeg skal kontakte? For VISA.no kan man bare kontakte via brev og det ser jeg for meg at kan bli stress...
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2006 #2 Skrevet 4. april 2006 Har endelig mottatt VISA-kortet mitt.. men jeg får det ikke til å fungere som det skal. Får ikke registrert meg på Ebay og Paypal, får bare en slik melding: "This credit card has been denied by the bank that issued your credit card." Hva gjør jeg nå? Kontakter banken min eller er det VISA jeg skal kontakte? For VISA.no kan man bare kontakte via brev og det ser jeg for meg at kan bli stress... ← Fungerer kortet i butikkterminaler og/eller minibank? Det kan være at kortets VISA-del ikke er aktivt ennå (forsto det slik at kortet var helt nytt). Ta kontakt med banken din. Det er de som har utstedt kortet, og da må de evt ta opp med VISA hvorfor kortet ikke fungerer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå