AnonymBruker Skrevet 30. desember 2025 #1 Skrevet 30. desember 2025 Bare jeg som sliter med sparing og har lite på sparekontoen?😅🙈🙈 Anonymkode: e90b8...afb
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2025 #2 Skrevet 30. desember 2025 Har du gått gjennom regnskapet ditt for det siste halve året da, og sett hvor du kan spare inn? Anonymkode: 4b5c7...21b
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2025 #3 Skrevet 30. desember 2025 Nei, jeg sliter ikke med sparing, men jeg har stål kontroll på budsjett. Har Excel ark OG app. Så ville begynt der Skaff deg oversikt over faste utgifter osv. Anonymkode: dd74f...2e1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2025 #4 Skrevet 30. desember 2025 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Bare jeg som sliter med sparing og har lite på sparekontoen?😅🙈🙈 Anonymkode: e90b8...afb Nei, du er ikke alene. Selv har jeg en veldig god inntekt - men sparer lite. Har et stort forbruk. I teorien kunne jeg ha spart mye. Prioriterer å reise og leve med høy kvalitet nå (og ikke om 30 år). Anonymkode: 29743...ca6 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2025 #5 Skrevet 31. desember 2025 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Nei, du er ikke alene. Selv har jeg en veldig god inntekt - men sparer lite. Har et stort forbruk. I teorien kunne jeg ha spart mye. Prioriterer å reise og leve med høy kvalitet nå (og ikke om 30 år). Anonymkode: 29743...ca6 Man sparer jo ikke primært for å gjøre ting om 30 år i stedet for i dag. Men fordi det å spare gir deg veldig mye mer å bruke totalt i løpet av livet. Jeg sparte mye i bolig før og kjøpte meg raskt opp, og har nå knapt boliglån. Det betyr jo 30 000 ekstra i måneden, sett mot hva flere jeg kjenner betaler. Jeg kan kjøpe nye biler kontant - så har ingen smålån. Og i tillegg så har jeg jo avkastning på avkastningen i fond, som gir veldig gode gevinster. Anonymkode: b2ede...672
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå