hurryhurry Skrevet 13 timer siden #1 Skrevet 13 timer siden (endret) Julen er for barna og jeg ser stadig influencermødre pakke bort julen i romjulen. De pakker bort julen fordi dem selv er ferdig med julen, orker ikke mer jul! Hva synes barna om dette? At mamma har et anstrengt forhold til det? La barna glede seg over julen til etter nyttår! Endret 13 timer siden av hurryhurry 2
Tabris Skrevet 13 timer siden #2 Skrevet 13 timer siden Julen er ikke for barna, den er for alle. Jeg har ikke barn og elsker jul. Jeg synes også det er trist og rart at folk pakker ned julen før julen er over. 6 1
hurryhurry Skrevet 13 timer siden Forfatter #3 Skrevet 13 timer siden Tabris skrev (1 minutt siden): Julen er ikke for barna, den er for alle. Jeg har ikke barn og elsker jul. Jeg synes også det er trist og rart at folk pakker ned julen før julen er over. Ja var kanskje litt feil formulert! Sikter mest til influenser mødre 🌟
aksase Skrevet 12 timer siden #4 Skrevet 12 timer siden hurryhurry skrev (8 minutter siden): Julen er for barna og jeg ser stadig influencermødre pakke bort julen i romjulen. De pakker bort julen fordi dem selv er ferdig med julen, orker ikke mer jul! Hva synes barna om dette? At mamma har et anstrengt forhold til det? La barna glede seg over julen til etter nyttår! Hvis man er lei av julen før nyttår, da har man sannsynligvis startet julen for tidlig. Her fjernet vi adventspynten og pyntet til jul 22. og 23. desember. Nå koser vi oss med jul til litt ut det nye året. 1
micromaya Skrevet 12 timer siden #5 Skrevet 12 timer siden Jeg følger ikke disse influencerne du sikter til, men jeg antar at førjuls- og juleinnhold nå er gammelt nytt for følgerne, og at de da like gjerne kan pakke bort pynten. Jeg lurer på om disse influencerne får med seg livet når det faktisk skjer, eller om alt handler om innhold og neste post? Om hodet klarer å være til stede i nuet, liksom? (Det kan jo være vanskelig for folk flest også, men disse virker litt spesielt utsatte ;)).
RedFox81 Skrevet 12 timer siden #6 Skrevet 12 timer siden Ja, influensere pakker jo julen ned i god tid for å kunne begynne å reklamere for januar-nyheter, nyeste trender i interiør. Tradisjonstro burde jo juletre stå litt, ihvertfall til 6 januar.
Sam Fox Skrevet 12 timer siden #7 Skrevet 12 timer siden hurryhurry skrev (22 minutter siden): Julen er for barna og jeg ser stadig influencermødre pakke bort julen i romjulen. De pakker bort julen fordi dem selv er ferdig med julen, orker ikke mer jul! Hva synes barna om dette? At mamma har et anstrengt forhold til det? La barna glede seg over julen til etter nyttår! Hvorfor er du så lite voksen at du følger influensere? De er jo de dummeste menneskene Norge har... Samtlige influensere har jo en liten hjerneskade. Og nei, julen er definitivt ikke bare for barna!! Og julen pakker man bort 13. januar!
Million Skrevet 12 timer siden #9 Skrevet 12 timer siden (endret) Min eksmann var oppvokst med at juletreet og pynten sto fremme til nesten midt i januar. Jeg steilet. Ikke snakk om. Så hos oss da vi ble samboere/ektefeller og begynte å feire jul hjemme hos oss selv og ikke hos foreldrene lenger, så pakket vi vekk juleskrotet 1. januar. Kunne overtale meg til å la det stå til 2.januar, men det var maks. Juletreet ble satt opp 22. eller 23. desember, ikke før. Ja, det stemmer, jeg er ikke særlig julete av meg😬, og holdt ut alt sammen bare for sønnens skyld, så han skulle vokse opp med tradisjonene rundt jul. Aldri forstått meg på de som setter opp juletreet i ukesvis før julaften! Endret 12 timer siden av Million
Jada! Skrevet 12 timer siden #10 Skrevet 12 timer siden Million skrev (1 minutt siden): Min eksmann var oppvokst med at juletreet og pynten sto fremme til nesten midt i januar. Jeg steilet. Ikke snakk om. Hos oss pakket vi vekk juleskrotet 1. januar. Kunne overtale meg til å la det stå til 2.januar, men det var maks. Juletreet ble satt opp 22. eller 23. desember, ikke før. Ja, det stemmer, jeg er ikke særlig julete av meg😬, og holdt ut alt sammen bare for sønnens skyld, så han skulle vokse opp med tradisjonene rundt jul. Aldri forstått meg på de som setter opp juletreet i ukesvis før julaften! Hvorfor er det kun dine behov som skal i varetas i deres ekteskap når det kommer til jul? Du viser ingen respekt for din manns tradisjoner, og fremstår som en egoist.
Million Skrevet 12 timer siden #11 Skrevet 12 timer siden Jada! skrev (Akkurat nå): Hvorfor er det kun dine behov som skal i varetas i deres ekteskap når det kommer til jul? Du viser ingen respekt for din manns tradisjoner, og fremstår som en egoist. Det ekteskapet er over for lengst, og han har i mange år nå stått fritt til å feire julen som han vil og pynte når han vil hjemme hos seg selv. Det var ingen synd på han. Og uansett... tror du ikke han hadde vært mann nok til å stå på sitt og kreve at juledekorasjonene sto fremme lenger om han ABSOLUTT ville og ikke kunne leve uten? Det ble ingen diskusjoner og snakke om. Vi tok det ned 1. eller 2. januar, ingen krangel om det.
mommyaka Skrevet 12 timer siden #12 Skrevet 12 timer siden Enda en kranglete forum om jul he he Jeg tok ned 2 juledag..ja jeg begynte å pynte 5 Nov. Nei jeg tok ikke ned for at jeg er lei, men for jul for meg er over 2 juledag. Da er det ferie dager med familien og jeg har noen dager med hjelpe meg med p rydde bort julen før man min drar tilbake til jobb. Om folk vi ta ned juletreet 1 juledag eller 15 januar bryr jeg meg om. Viktigeste er at folk gjør det som gjør de glade
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå