AnonymBruker Skrevet i går, 08:13 #1 Skrevet i går, 08:13 Noen som vet hvilke butikker som pleier å ha frossen marsipankake til vanlig? Vet jeg kjøpte en rundt morsdag i år, da hadde de frosne på kiwi. Jeg håper på å få tak i en frossen, men usikker på om "vanlige" butikker selger det nå, sånn som f.eks kiwi, extra, rema. Noen som vet? Og gjerne om noen vet hvilke som selger i rogaland😅 da jeg skulle hatt tak i idag. Anonymkode: 91ce8...c7a
AnonymBruker Skrevet i går, 08:18 #2 Skrevet i går, 08:18 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Noen som vet hvilke butikker som pleier å ha frossen marsipankake til vanlig? Vet jeg kjøpte en rundt morsdag i år, da hadde de frosne på kiwi. Jeg håper på å få tak i en frossen, men usikker på om "vanlige" butikker selger det nå, sånn som f.eks kiwi, extra, rema. Noen som vet? Og gjerne om noen vet hvilke som selger i rogaland😅 da jeg skulle hatt tak i idag. Anonymkode: 91ce8...c7a Det er så varierende hva og hvilke butikker som har, så du må faktisk ta turen og sjekke selv… Anonymkode: 2c56e...38c 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå