Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Å gud hjelpe meg.. 

Småen har sovet fint siden fødsel, skilt natt og dag godt, og på det beste (rundt 4 måneder ish) kun våknet 1 gang for amming. Samsover, fullammer. Aldri sovet gjennom natten. Nå er det max utvikling på gang, tenner, kryping, forsøker gå, snakke. Og nattesøvnen er.. ja hva skal man si..

Ammer nå ca hver time natten gjennom, samsover jo så slipper fysisk gå ut av sengen men vekkes stadig uansett da han kviner og klager, + klyper meg mens han dier. Forsøker gi smokk for han kan umulig være så sulten men da eskalerer hylingen til maks og tar tid å roe selv med pupp. Er smørblid om dagen og opplever han som uthvilt, Meg derimot! Dette har bare vart litt mer enn 1 uke men er redd det blir en vane om jeg ikke forsøker noe. Noen med gode råd???

Anonymkode: d45a5...166

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt normalt og lite man får gjort med når de gjennomgår søvn regresjon. Man kan prøve alt i verden, men som regel varer det den tiden det tar. 

Anonymkode: b054b...671

• Hjerte 1
Skrevet

Haha samme her. Brukte 5 timer på å legge ungen i går. Sov i 3 timer. 

Anonymkode: 9a6b7...7ba

• Hjerte 1
Skrevet

Ingen råd, det går heldigvis over.

Anonymkode: d2dd7...aa6

• Hjerte 1
Skrevet

Tror kanskje ikke samsoving hjelper… alle jeg kjenner som har valgt å ikke samsove har aldri opplevd søvnregresjon. Så… ja 

• Hjerte 1
Skrevet

Vektpose/vektvest var det eneste som hjalp her. Sluttet med det da hun ble 2,5

Anonymkode: 233d7...03b

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...