AnonymBruker Skrevet 30. desember 2025 #1 Skrevet 30. desember 2025 Jeg dater to menn, ligger med ingen av dem og snakker med et par stk til som er kun flørt vennskap. begge mennene har jeg datet i ca 4 mnder, men når skal man bli eksklusive? Jeg ønsker ikke det enda, jeg har vært velig tydelig på min livssituasjon og at jeg trenger til og at ting er komplisert. Jeg bryr meg ikke om dem dater andre heller. Anonymkode: 0f9c0...553
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2025 #2 Skrevet 30. desember 2025 Er du tydelig til de at du dater flere? Dumper damer fort når jeg finner ut at jeg bare er et dopamin plaster. Hvis ikke du har ligget noen av de eller følt behov for ekslusivitet på fire måneder så er nok ingen av de riktige Anonymkode: 9ea54...3e7 1 8
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2025 #3 Skrevet 30. desember 2025 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Jeg dater to menn, ligger med ingen av dem og snakker med et par stk til som er kun flørt vennskap. begge mennene har jeg datet i ca 4 mnder, men når skal man bli eksklusive? Jeg ønsker ikke det enda, jeg har vært velig tydelig på min livssituasjon og at jeg trenger til og at ting er komplisert. Jeg bryr meg ikke om dem dater andre heller. Anonymkode: 0f9c0...553 Dame her, men for meg er det uaktuelt å date fere på en gang. Har nå truffet en og holder meg til han, kun kysset. Ikke spurt hva han gjør men heg forventer at det kun er meg om dette fortsetter. Anonymkode: 57ad7...4da 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2025 #4 Skrevet 30. desember 2025 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Er du tydelig til de at du dater flere? Dumper damer fort når jeg finner ut at jeg bare er et dopamin plaster. Hvis ikke du har ligget noen av de eller følt behov for ekslusivitet på fire måneder så er nok ingen av de riktige Anonymkode: 9ea54...3e7 Ja jeg er tydelig, situasjonen min som gjør det slikt. Jeg er ikke klar for et forhold og det vet dem. Ts Anonymkode: 0f9c0...553
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2025 #5 Skrevet 30. desember 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dame her, men for meg er det uaktuelt å date fere på en gang. Har nå truffet en og holder meg til han, kun kysset. Ikke spurt hva han gjør men heg forventer at det kun er meg om dette fortsetter. Anonymkode: 57ad7...4da Jeg forventer ikke at jeg er den eneste dem dater, og ser heller ikke for meg at jeg er den eneste. Ts Anonymkode: 0f9c0...553
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2025 #6 Skrevet 30. desember 2025 Han ene kunne jeg godt ha datet på ordentlig hadde jeg vært et annet sted i livet .ts Anonymkode: 0f9c0...553
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2025 #7 Skrevet 30. desember 2025 Men hva er egentlig vitsen med denne datingen når du ikke er klar for et forhold og ikke har sex heller..? Vennskap? Anonymkode: beadc...d2e 5 3
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2025 #8 Skrevet 30. desember 2025 Alt er jo mulig så lenge man har tydelig kommunikasjon omkring det. Det er jo bare å informere om at du ikke er interessert i sex og at de gjerne kan date flere samtidig, fordi det gjør du. Anonymkode: 8d897...b38
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2025 #9 Skrevet 30. desember 2025 Datet i 4mndr?? Herregud...så lenge. Jeg dater kun en om gangen, 4mndr er jo kjempelenge. I den fasen burde hatt sex og andre ting for lengesiden. Anonymkode: d1708...fe2 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2025 #10 Skrevet 30. desember 2025 Jeg tror nok ikke det er en grense, jeg tror det er folks personlige grenser, behov og ønsker. Så det handler om deg og de du nærmer deg og flørter med. Det generelle er at det for tillitsskapende handlinger er nødvendig med en uoppfordret åpnenhet rundt hvem du er, hva du liker og hva som er viktig for deg. Det kan godt vise seg at dette bryter normer, mine tidlige forsøk på å bli kjent med nye folk involverer stort sett flere nokså samtidige flørter - noe som ved tematisering i singeldiskusjoner for eksempel her inne har blitt tatt en del avstand fra. Noen jeg forsøksvis har relatert til har nok og valgt meg bort på mine tidligere valg og nåværende holdninger. For min egen del har jeg stort sett når det er gått fire måneder med dating og det er uklart om den andre er interessert, gått videre. Jeg liker i det jeg dater noen å være tydelig på at jeg ønsker meg kjærest, og nå når jeg møtte han jeg ble i lag med avtalte jeg at jeg bare møtte han i en tre måneders tid, vi hadde blitt ekslusive kjærester før de månedene var over. Det passer delvis dårlig med hvordan livet mitt er akkurat nå, da jeg kan komme til å ha totalt oppbrudd og endevending av livet mitt det neste året. Jeg er blitt i lag med han fordi jeg virkelig liker han og at det var nå jeg møtte han. Forholdet kan ha en sjanse selv i de endringene som kan komme hos meg. De jeg kjenner som er swingere og poly, er etisk i den forstand at de aldri villeder folk rundt deres tiltrekning og aktiviteter med andre. Tillit er grunnsteinen i slike forhold og mengden følelser og konstellasjoner de forholder seg til er tildels imponerende. Anonymkode: ae732...663
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2025 #11 Skrevet 30. desember 2025 Jeg er ikke på et sted i livet der jeg kan gi det disse mennene fortjener, jeg liker kontakten og jeg liker dem godt, annen tid annet sted så hadde jeg sikkert blitt sammen med en av dem, men som jeg sier til dem er at jeg kan ikke gi dem noe. Ts Anonymkode: 0f9c0...553
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2025 #12 Skrevet 30. desember 2025 Ensomhet er grunnen til at jeg dater dem, og dette er de også klar over. Ts Anonymkode: 0f9c0...553
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2025 #13 Skrevet 30. desember 2025 Dette høres jo mer ut som vennskap enn dating? Og det er jo uproblematisk å ha mer enn en venn tenker jeg. Anonymkode: cf4e1...482 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2025 #14 Skrevet 30. desember 2025 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette høres jo mer ut som vennskap enn dating? Og det er jo uproblematisk å ha mer enn en venn tenker jeg. Anonymkode: cf4e1...482 Ja hadde det vært gjensidig så hadde det jo vært det, men dem begge vil vel noe mer,jeg er for redd for å binde meg, dem begge har supre kvaliteter . Ts Anonymkode: 0f9c0...553
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2025 #15 Skrevet 30. desember 2025 Men jeg innser nå at jeg må ta et valg, enten en av dem eller ingen, i mitt hode så følte jeg fire mnder ikke var så lenge, men det nærmer seg 5 mnder og egentlig 6 mnder på han første. Ts Anonymkode: 0f9c0...553
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2025 #16 Skrevet 30. desember 2025 I min verden er det aldri greit å date flere! Hva er vitsen? Da er det jo bare en lek. Anonymkode: 87d6f...a75 2 1
Q2012 Skrevet 30. desember 2025 #17 Skrevet 30. desember 2025 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Men jeg innser nå at jeg må ta et valg, enten en av dem eller ingen, i mitt hode så følte jeg fire mnder ikke var så lenge, men det nærmer seg 5 mnder og egentlig 6 mnder på han første. Ts Anonymkode: 0f9c0...553 Tror du må kutte ut begge, du ønsker seg ikke mer enn vennskap og dem vil har mer, dette vil ikke å fungere. Du holder dem bare på gresset når du forsette med dem.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2025 #18 Skrevet 30. desember 2025 4-6 mnd uten sex - Og de er fremdeles interessert? Og du også? Og du vil hverken være kjæreste eller ligge med dem? Det høres ut som de er hekta på deg. Og at du bruker dem for å døyve din egen ensomhet. La dem gå du -det er nok mest fair overfor dem. Og prøv kanskje å jakte på venner og ikke dater neste gang? Anonymkode: cf4e1...482 1 3
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2025 #19 Skrevet 30. desember 2025 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): 4-6 mnd uten sex - Og de er fremdeles interessert? Og du også? Og du vil hverken være kjæreste eller ligge med dem? Det høres ut som de er hekta på deg. Og at du bruker dem for å døyve din egen ensomhet. La dem gå du -det er nok mest fair overfor dem. Og prøv kanskje å jakte på venner og ikke dater neste gang? Anonymkode: cf4e1...482 4 mnd er da ikke lenge? Kommer jo an på hvor ofte man ses. Anonymkode: 35ec1...713
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2025 #20 Skrevet 30. desember 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 4 mnd er da ikke lenge? Kommer jo an på hvor ofte man ses. Anonymkode: 35ec1...713 4mnd uten sex er leeeenge, jeg hadde gått ut ifra hun ikke var interessert lenge før det Anonymkode: d9c8e...6b0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå