AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Skrevet 4 timer siden med fløtesaus og poteter. Syns du det er nok tilbehør? Anonymkode: 05456...621
Kålrota Skrevet 4 timer siden #2 Skrevet 4 timer siden Jeg ville hatt grønnsaker i tillegg. Rosenkål, for eksempel. 2
Daisy-love Skrevet 3 timer siden #4 Skrevet 3 timer siden Jeg hadde også måttet hatt mer tilbehør. Gjerne noe med ulike farger. Gulrot, aspargesbønner eller brokkoli, gjerne også rosenkål. Også hatt suksess med ovnsbakte beter, men det setter litt farge, og ovnen er jo alt full med kalkun, men det gir en fin farge til. Tyttebærsyltetøy kan gjør samme nytten når det kommer til farge.
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Skrevet 3 timer siden Nå fikk jeg lyst på kalkun og waldorfsalat! Som de andre sier, litt mer grønnsaker, så blir det helt nydelig! Smørdampet rosenkål og ovnsbakte gulrotstaver feks... Anonymkode: fa27c...8be 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden Det er litt "grå-brunt" Jeg lager rosenkål med bacon. Og stuffing. I tillegg. Mintegelé og tranebær. Anonymkode: a8448...6ea
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Skrevet 1 time siden Jeg liker godt rødkål til, det kan godt være en rødkålsalat. Og karamelliserte poteter, ikke kokte. Stekt rosenkål med bacon er også veldig godt til. Stuffing pleier vi å ha, og tranebærsaus. Om jeg ikke har tranebær, så har vi hatt rørte tyttebær til. Anonymkode: a838e...0b0
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Skrevet 1 time siden Mange gode forslag. Vil du gjøre det enkelt, kan du koke gulrøtter i det minste. Personlig er jeg bare måtelig begeistret for waldorfsalat, så fint med noe mer. Anonymkode: ec2ae...e38
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå